Ezt kb minden motor csinálja, attól függ épp hogyan állnak a váltóban a dolgok egymáshoz képest. Van hogy nagyobbat csattan, van hogy szinte észrevétlenül veszi be az egyest. Sztem ez normális.
Üdv!Újdonsült cbr tulaj vagyok azonnal lenne egy észrevételem.Amikor fokozatba teszem indulásnál nagyot kattan csattan valami .Nem ránt vagy húzz csak hangos és zavar.Na ez mitől van?
Hali!
CBR 954 karbonfóliás vagy sötét plexit cserélnék enyhén sötétítettre, esetleg vennék is olyat. Mindkét plexi hibátlan, utóbbi szinte új, 3-4x motoroztam vele. ilyen a nagyon sötétítettem
A karbonoson egyáltalán nem látni át, a másikon meg csak picit, igazából azon se nagyon lehet átbámészkodni teljes biztonsággal. Ezért keresnék enyhén sötétítettet, csere lenne a legjobb vmelyikre.
Hát az necces hja, olyat én se vennék.
2:20 feletti körnél is simán elmelegszik a fék, ha szar. Márpedig elég sok suzukin szar.
Tanulni is könnyebb egy gyengébb motoron. Bár le lehet butítani az ezrest is csak jó hosszú áttétel kell rá.:D
Ahhoz a 2 perc alatti idokhoz eloszor meg kene tanulni rendesen motorozni is
Mondjuk elso palyazos tanulomotornak megfelelne mindenfele kulonosebb modositas nelkul, mert fem fekcso van rajta, ami szerintem az en - egyelore - gyalazatos tempomhoz boven eleg lenne, viszont azt irta az illeto, aki el akarja adni, hogy a vazat is javitani kellett - mert egy szalagkorlatban allt meg a motor eleje - ami nalam mar a necces kategoria.
Persze nyomatékban ég és föld a 600 és 1000 (954) közti különbség, de ha csak a gyorsulást nézzük, akkor kb igaz, amit mondtam.
Ez a k4/k5 gixxer nem rossz motor, csak elég gyengusz, meg ott kell kezdeni, hogy fékcsere yamahára. Onnantól viszont akár 2perc alatti időre is képes.
De ne érts félre, biztos, hogy a 954-el is kurva jót lehet pályázni és lehet vele gyorsan menni, de ha jól emlékszem azt írtam, hogy "ennek az árából", ha egy átlag 8-900ezret nézek, abból azért jópár évvel fiatalabb, korszerűbb pályagépet is kapni, ami lehet még kezelhetőbb, még jobb futóművel rendelkezik, jobban pályára van hangolva gyárilag, meg lehet nem ilyen megbízhatatlan.
Naja, amikor haver 600RR-et hajtottam, nem a sebesseggel volt baj, mert szedte a labat rendesen, szoval nem az a 30 loero hianyzott, hanem az a jopar Nm nyomatek.
Amugy ez a "palyara alkalmasabb motor" mar korabban is szoget utott a fejemben. Most peldaul ezzel szemezek:
Nekem kb ugyan annyira volt módosítva az sc59, mint a 954. Előbbi agonál 186Le, 123NM, utóbbi 158Le és 106Nm. Mindegyiknek egész lapos, egyenletes a nyomatékgörbéje, de még abban is az sc59 a jobb, szebb. 25-30LE. Majdnem akkora a különbség, mint egy jó 600 és a 954 között.
Na igen ezek már szép eredmények....momdjuk nekem ez is bőven elég egyenlőre....:)Nameg félnék megpiszkálni,tudod amugyis milyen fos ez a blokk bármikor széteshet
En 178-150-nel szamoltam. 28 az majdnem 30 :)
Amugymeg egy jo kipuffal, legszurovel es jol belott pc-vel egesz jol lehet ezt a hatranyt csokkenteni. Legalabbis ago honlapjan van nehany eleg jo eredmeny.
CBR 954 karbonfóliás vagy sötét plexit cserélnék enyhén sötétítettre, esetleg vennék is olyat. Mindkét plexi hibátlan, utóbbi szinte új, 3-4x motoroztam vele.
ilyen a nagyon sötétítettem
A karbonoson egyáltalán nem látni át, a másikon meg csak picit, igazából azon se nagyon lehet átbámészkodni teljes biztonsággal. Ezért keresnék enyhén sötétítettet, csere lenne a legjobb vmelyikre.
Saját készítésű központi emelő.
CBR 919 minden alkatrésze eladó,posta esetleg szállítás ok,lehetőleg TELÓN KERESSETEK!30/259-05-47
17-es elsőkerék!
2:20 feletti körnél is simán elmelegszik a fék, ha szar. Márpedig elég sok suzukin szar.
Tanulni is könnyebb egy gyengébb motoron. Bár le lehet butítani az ezrest is csak jó hosszú áttétel kell rá.:D
Mondjuk elso palyazos tanulomotornak megfelelne mindenfele kulonosebb modositas nelkul, mert fem fekcso van rajta, ami szerintem az en - egyelore - gyalazatos tempomhoz boven eleg lenne, viszont azt irta az illeto, aki el akarja adni, hogy a vazat is javitani kellett - mert egy szalagkorlatban allt meg a motor eleje - ami nalam mar a necces kategoria.
Ez a k4/k5 gixxer nem rossz motor, csak elég gyengusz, meg ott kell kezdeni, hogy fékcsere yamahára. Onnantól viszont akár 2perc alatti időre is képes.
De ne érts félre, biztos, hogy a 954-el is kurva jót lehet pályázni és lehet vele gyorsan menni, de ha jól emlékszem azt írtam, hogy "ennek az árából", ha egy átlag 8-900ezret nézek, abból azért jópár évvel fiatalabb, korszerűbb pályagépet is kapni, ami lehet még kezelhetőbb, még jobb futóművel rendelkezik, jobban pályára van hangolva gyárilag, meg lehet nem ilyen megbízhatatlan.
Amugy ez a "palyara alkalmasabb motor" mar korabban is szoget utott a fejemben. Most peldaul ezzel szemezek:
http://www.hasznaltauto.hu/motor/suzuki/suzuki_gsx-r_600-9314857
A baj csak az, hogy 0 tapasztalatom van a gixerekkel, hogy mennyire megbizhato, meg ilyenek.
Ugy remlik, mintha lattam volna egy 166 lovas 954-et a hahu-n.
Amugymeg egy jo kipuffal, legszurovel es jol belott pc-vel egesz jol lehet ezt a hatranyt csokkenteni. Legalabbis ago honlapjan van nehany eleg jo eredmeny.