Az első biztos, hogy nem gyári. Lehet, hogy fordítva van felszerelve és azért nem látszik a felirat. A gyárin is van felirat. Arany színű lánc sem jellemző.
helyileg itt csak kuka 929-ek és 954 -ek futnak, akinek esze volt vagy vissza lépett -919- vagy feljebb 1000RR, de csak a fanatikusak maradtak a tipusnál.
nem fikázás - új magyar szótári szó- csak a tapasztalatok megosztása a cél. magasról szarok kinek milyen verdája van, csak ne írogassanak a fórumunkba hogy ez meg az lett és hogy lehetne helyre hozni volt rá példa.
ha valaki azt kérdezné vegyen e cbr 600RR-t azt felelném hogy bármilyen állapotban, elpusztíthatatlan szerkezet. csak ölik hajtják, baszott kényelmetlen, volt hogy többször is újjá építették, de csak megy és megy. ennyi
ha ez fáj valakinek akkor ne vegye fel a kesztyűt, ne sértődjön, tudja be. én qvázi 300 000 ft-ért adtam el blokkomat, de még 3 at magyarországra, 2-őt romániába, 1-et szlovákiába tudtam volna eladni. még az üres henger hibás blokkot is megvették volna mert nincs más a piacon vagy a bontókban , jelzem mikor én árultam. akkor biztos qúrva fasza blokkja lehet ha ennyire keresett
az hogy még működik nem jelenti azt hogy tartós is lesz
új márkatársotok felszívta a vizet a lavorból
A tácsák állapotából is úgy tűnik valos a km.Így meg ,hogy a lánc is gyárinak tűnik biztos is.A leömlökröl nem is beszélve....valoszinű nem vopt ütve,mert semmi lilás elszineződés nincs rajta.
Sziasztok srácok.Elképzelhető,hogy ez még a gyári láncszett a hondán?Abbol gondolom,hogy nem látok márkajelzést egyik lánckeréken sem....meg ha jól tudom aranyszinű lánccal jött ki gyárilag.
Sehogy..... marad itthon főzni, mosni vasalni stb.... :-)
Igazából azt mondta, hogy a sport-túrát se díjazná, szerintem alapból fél, illetve nem az ő világa. De gondoltam hát.... Hát nem.
Ez is közrejátszott, hogy marad a CBR, mert saját magam miatt eszembe se jut megválni tőle.
JTR302 hátsó lánckerekek eladóak 39 (új) és 42-es (szinte új) fogszámmal. 39-es jó áttétel növelésre (túrázáshoz), vagy kisebb elsővel rövidíteni is lehet ezzel is. Bolti ár 60%-áért eladóak.
JTF333 első is van több db, 16os méretben, bolti ár 60%-a szintén.
Vége a motorcsere projektnek.
Marad a CBR! :-)
Azon - konkrétan pár darab - sport-túra motor közül ami belefért volna az elképzelésembe egyik se jött be. Eladni meg nem akarom, így nincs váltás.
Latom, latom, de nem folyok bele ilyenekbe.
Mindenkinek lehet velemenye, tapasztalata, meg "ismeros ismerosenek az unokatestverenek az akarkije hallotta" hozzaszolasa, de nekem eddig semmi bajom nem volt egyik motorommal sem, ugyhogy nem erdekelnek az ilyen fikazodasok es nem is ertem, hogy egy vadidegen ember miert probalja egy masik vadidegennek megmagyarazni, hogy mit kellett volna vennie, vagy hogy miert szar az, amit vett...
Az elso motorom amugy nekem is kawa volt es amikor a kovetkezo motoron gondolkodtam, akkor zx9, vagy 929 volt a ket lehetseges befuto. Aztan a Honda lett, mert jobban tetszett es egy pillanatig sem bantam meg.
Nem kell aggodni a blokk miatt.
Ha nem esz nelkul hasznalod, hogyha a kotelezo dolgokat megkapja, nem lesz vele semmi gond. A valto tenyleg darabos, de hamar meg lehet szokni.
Ami meg eszembe jutott, az a kuplungkosar. Az hajlamos "morogni", meg hogyha uresben racsapod a gazt, akkor hallani lehet, ahogy "csattan", de ez nem befolyasol tulajdonkeppen semmit.
60ezenel ellenoriztettem a szelepeket. 2 db korongot kellett cserelni.
Köszi szépen,hogy megosztottad a tapasztalataidat.A váltó fura volt nekem is...darabos ahogy te mondod főleg a lefele váltásoknál.Nálam pont hogy üzemi hőfok alatt,mármimt olyan 70 fok alatt nagyon halk a blokk ..aztán ahogy melegszik lesz egy kicsit zörgősebb.Elvileg csak szelep állítás kell neki.A blokkon nem aggódok annyira ,mert nem vagyok egy Rossi jó néha elkenem a száját,de szerintwm nem lesz gond.Egyébként gyönyörű a géped...mennyiért árulod,ha szabad kérdezni?
nem fikázás - új magyar szótári szó- csak a tapasztalatok megosztása a cél. magasról szarok kinek milyen verdája van, csak ne írogassanak a fórumunkba hogy ez meg az lett és hogy lehetne helyre hozni volt rá példa.
ha valaki azt kérdezné vegyen e cbr 600RR-t azt felelném hogy bármilyen állapotban, elpusztíthatatlan szerkezet. csak ölik hajtják, baszott kényelmetlen, volt hogy többször is újjá építették, de csak megy és megy. ennyi
ha ez fáj valakinek akkor ne vegye fel a kesztyűt, ne sértődjön, tudja be. én qvázi 300 000 ft-ért adtam el blokkomat, de még 3 at magyarországra, 2-őt romániába, 1-et szlovákiába tudtam volna eladni. még az üres henger hibás blokkot is megvették volna mert nincs más a piacon vagy a bontókban , jelzem mikor én árultam. akkor biztos qúrva fasza blokkja lehet ha ennyire keresett
az hogy még működik nem jelenti azt hogy tartós is lesz
új márkatársotok felszívta a vizet a lavorból
Igazából azt mondta, hogy a sport-túrát se díjazná, szerintem alapból fél, illetve nem az ő világa. De gondoltam hát.... Hát nem.
Ez is közrejátszott, hogy marad a CBR, mert saját magam miatt eszembe se jut megválni tőle.
JTF333 első is van több db, 16os méretben, bolti ár 60%-a szintén.
Marad a CBR! :-)
Azon - konkrétan pár darab - sport-túra motor közül ami belefért volna az elképzelésembe egyik se jött be. Eladni meg nem akarom, így nincs váltás.
Mindenkinek lehet velemenye, tapasztalata, meg "ismeros ismerosenek az unokatestverenek az akarkije hallotta" hozzaszolasa, de nekem eddig semmi bajom nem volt egyik motorommal sem, ugyhogy nem erdekelnek az ilyen fikazodasok es nem is ertem, hogy egy vadidegen ember miert probalja egy masik vadidegennek megmagyarazni, hogy mit kellett volna vennie, vagy hogy miert szar az, amit vett...
Az elso motorom amugy nekem is kawa volt es amikor a kovetkezo motoron gondolkodtam, akkor zx9, vagy 929 volt a ket lehetseges befuto. Aztan a Honda lett, mert jobban tetszett es egy pillanatig sem bantam meg.
Ha nem esz nelkul hasznalod, hogyha a kotelezo dolgokat megkapja, nem lesz vele semmi gond. A valto tenyleg darabos, de hamar meg lehet szokni.
Ami meg eszembe jutott, az a kuplungkosar. Az hajlamos "morogni", meg hogyha uresben racsapod a gazt, akkor hallani lehet, ahogy "csattan", de ez nem befolyasol tulajdonkeppen semmit.
60ezenel ellenoriztettem a szelepeket. 2 db korongot kellett cserelni.
lehet leveszem a stabilizátort és eladom külön és mindjárt 850-lesz a motor ára.
Martin dob se két fillér.
Na de mind1 nekem eladásokba nincs szerencsém:(