Sziasztok.Ma megpróbáltam összerakni a gépet végre kesz vanna a festett cuccok...vaisszaraktam a tankba a szivattyút,de összerakás után sajnos szépen csordogált a benzin mellette..szétszed tömítés megigazít,de ugyanaz .Mi lehet a bibi?
Milyen javaslatot ? :)
Milyen fajtát vegyek?? :D
Vagy gyári Nissin,lehet még tart a Hondánál a szerviz akció(télen mindig van gyári kopó alkatrészekre)
De nekem Most EBC van,nagyon jó mindkettő
Ha másra lettél volna kiváncsi ,akkor csak szólj vagy kézzel ints :D
Van egy vastagabb cső,annak le kell érnie a blokk alá,ha mellé, vagy sokat tankolsz itt folyik le a cucc,vagy ha mosod ezen folyik le a víz.
A vekony cső pedig a szellőző cső,az se árt ha leér a blokk alá,vagy ha rovidebb már akkor vezesd bele a vázba.(azért kell így mert a benzin és a forró motorblokk/kipufogó nem jó barátok)
Sziasztok!Az lenne a kérdésem,hogy ezeknek a csöveknek pontosan hol a helye?Már mint azt tudom ,hogy az egyik vége az a tankon a levegőztető,de a maradék elagazás is csatlakozik valahova,vagy csak olyan szerepet tölt be mint a túlfolyó?
Zavaró,de nem vészes fogyás,és az biztos,hogy javulni nem fog :) FZR1000 ek 5-8dl is meg tudtak enni,1000km en :D
De egyébként egy gyűrűsor,meg szimeringek+hf.tömités,meg ha nem magadnak csinálod,100 pisztolyorrú mátyásból ki
Hf.t : 17e
Sz.sz szim.: 40ezer(16db gyári) utángyártott 16ezer
Gyűrű sor:56 ezer
+amit a mester elkér
ezek függvényében tudsz mérlegelni :D
Összeverődik a térded Miklós??!! Le vagy gyengűlve. De miért iszik az olyan aki sosem bírta??!!
Még szerencse , hogy megnézted legalább most látod melyik csavarokat kell kicserélni.
http://www.cmsnl.com/honda-cbr...
Lentebb kérdeztem de átsiklott felette mindenki.
EBC-re gondoltam én is.
Gyárit hogy tudok venni? Csak személyesen ?
1995ben még nem volt T elágazó :
http://www.cmsnl.com/honda-cbr...
1996ban már volt :D
http://www.cmsnl.com/honda-cbr...
Milyen fajtát vegyek?? :D
Vagy gyári Nissin,lehet még tart a Hondánál a szerviz akció(télen mindig van gyári kopó alkatrészekre)
De nekem Most EBC van,nagyon jó mindkettő
Ha másra lettél volna kiváncsi ,akkor csak szólj vagy kézzel ints :D
A vekony cső pedig a szellőző cső,az se árt ha leér a blokk alá,vagy ha rovidebb már akkor vezesd bele a vázba.(azért kell így mert a benzin és a forró motorblokk/kipufogó nem jó barátok)
De egyébként egy gyűrűsor,meg szimeringek+hf.tömités,meg ha nem magadnak csinálod,100 pisztolyorrú mátyásból ki
Hf.t : 17e
Sz.sz szim.: 40ezer(16db gyári) utángyártott 16ezer
Gyűrű sor:56 ezer
+amit a mester elkér
ezek függvényében tudsz mérlegelni :D
Egy szezon alatt ami kb 5-6 ezer km olyan 0,7 liter olaj kell plusszba. Érdemes ezért foglalkozni vele?
Még szerencse , hogy megnézted legalább most látod melyik csavarokat kell kicserélni.