hmm 929-m van, de a célegyenesben engem nem hagyott ott a 04es évjáratú rr, igaz az enyém majdNem széria áttételen változtatás meg "csak" +2 két fog hátul, elől széria ami jobb is, mert.. A 954 pályára való használata szerintem teljesen elfogadható és kiváló ötlet
Nem mondtam, hogy nem erosebb, mert azert az SC59 az 178 loero papiron, szoval azert az a durvan 30 loero kulonbseg az nagyon sok. Csak annyira egyenletesen adja le, hogy nem lehet kulonosebben eszrevenni, hogy egy sokkal erosebb motoron ulsz.
Mar a 2004-es 1000RR is sokkal erosebb, mert a celegyenesben siman otthagyott, mint eb a sza(ha)rat, hiaba nyeleztem koppanasig a gazkart
Jovore mar inkabb csak palyan szeretnem hasznalni a 954-et. Gondolom eleg ritka egy eset, de szeretem a gepet es inkabb atepitem palyazos geppe, minthogy vegyek valami masikat...
1fog plusz hátul az szinte semmi. Talán hozna 1-2 tizedet 160-200ig szóval úgy is nagy lenne a különbség. Amúgy gondolkodom rajta. De csak mert most tud menni a motor gps (qstarz, nem bóvli telóba épített belső) szerint 280 felett, igaz csak a tuning mode-ban, amikor ezerrel tovább engedi forogni a motort, különben már 280 előtt letilt a hatodik, és igazából tök felesleges h tudjon ennyivel menni, inkább gyorsuljon jobban, nem számít, ha 6-8kmh-val esetleg kevesebb a vége. Szóval lehet rövidítek még jövőre, majd meglátom.
Rosszul fogalmaztam a "visszát" nem úgy értettem h korábban már volt ilyenem, hanem hogy visszalépés az előző mocihoz képest. Igaz az pályamotor volt.
Én SC59-ről ültem vissza 954-re és kib...ttul éreztem, hogy nem megy ahhoz képest. Igaz az jobban le volt áttételezve (-1,+2), de most már ez is le van valamelyest(-1,+1) és ég és föld még mindig, főleg nagy sebességnél. 1-2 napja nézegettem pont, 200-240-ig pl (GPS-es mérés alapján) FELE annyi idő alatt gyorsult az ezres, mint a 954, vagy 160-ról 200-ra kb 1mp-el hamarabb. Azért ez nagyon nem mindegy különbség. Ettől függetlenül sztem is egy nagyon jó kis gép ez a 954, jó nyomatékos, 3ezertől tényleg nagyon jól használható, nem kell szétforgatni, hogy menjen, nem fordul úgy, mint az, nem olyan stabil, mint az, meg gyengébb is, de utcára szórakozni tökéletes meg még sok is.
A térdleérésre meg csak annyit, hogy felejtsd el, ne foglalkozz vele! Ne ez legyen a cél! Tudod mikor ért le először a térdem? Amikor 2:05 alatt kezdtem menni a H.ringen, addig soha. Csak a motorozásra figyeltem, hogy gyorsuljak, az jött magától előbb-utóbb, utána már csak arra kell figyelni, hogy ne koptasd el egy nap alatt a térdkoptatód. És valóban, ahogy mondod, én is tapasztaltam ilyet, hogy körbemotoroztam embereket úgy, hogy azok végig karistolták a földet, mert csüngtek le a motorról mint valami majom, de dőlésszög nulla, nekem meg a föld közelében sem volt a térdem. Szóval nincs összefüggés a sebesség és eközött.
Igen, igazad van. En ki is szoktam ulni, de ezidaig senki nem tanitott ra es egyreszt bizonytalannak ereztem a motort, meg baromi hamar elfaradt a labam es akarhogy "nyujtozkodtam", a koptatom csak akkor erte az aszfaltot, amikor mondjuk lancfujas kozben leterdeltem a motor melle
Ennek ellenere volt par olyan motoros akinek ugyan minden kanyarban lent volt a terde, de siman korbemotoroztam. Ha peldaul megprobaltam ugyanavval a tempoval bevenni a kanyart es lerakni a terdem, mindig huznom kellett a gazt, mert tul szuk lett volna az iv, a koptatom meg meg fenyevekre volt a betontol
Iden kezdtem el komolyabban foglalkozni a palyazas gondolataval es voltam eringen ketszer, meg hringen egyszer es ott kerdezgettem az ugyesebb embereket es ott kaptam nemi iranymutatast, amit az evek alatt berogzodott hulyeseg miatt csak elegge odakoncentralva tudtam betartani. A koptatom ugyan meg mindig nem kerult kozelebb a rendeltetesszeru hasznalathoz, de legalabb elkezdtem tudatosabban odafigyelni a testem poziciojara, arra, hogy ne a kanyar belso ive fele eso labamon tamaszkodjak, hanem a masikkal kapaszkodjak es nyomjam lefele a labtartot. Igy peldaul mar kesobb faradok el es elkezdtem jobban erezni azt, hogy a motor hogyan viselkedik ilyenkor. Aztan ha ez mar rendesen megy, johet a dolesszog novelese. Elobb-utobb csak leer mar az a terdkoptato
Havernak volt 2008-as 600RR-je, neha csereltunk motort.
Imadtam azt is, mert szep a formaja, meg pillekonnyu a gep, gondolatra fordul, szinte azt csinalsz vele, amit akarsz, annyira jol el van talalva, a bodis dobbal ultrabrutal hangja volt, viszont tenyleg a halalba kellett porgetni, hogy valami tortenjen. Hianyzott belole a jol megszokott nyomatek, raadasul ez a konnyu kezelhetoseg, meg az esz nelkul huzom neki, hogy menjen sokszor elhitette veled, hogy kurvara tudsz motorozni es eleg necces szitukat lehetett igy atelni...
Bocs, hogy bele vau vau
Chrobák Jani tréningen elmondta, hogy a motor leérése sosem jelent jót.
Mint, ahogy Te is említetted, kizökkent, ezért kell picit jobban kiülni,
lógni le a motorról, ezzel kompenzálva a motor dőlésszögét.
Nekem igazabol az tetszik benne,hogy minden sebességben alsó kb 3 ezres fordulattól már nagyon dinamikus a gép...nem kell szarrá porgetni mint a 600/ast.Ezt nem is gondoltam addig amig rá nem ültem egy ilyenre....mindig azt hittem csak nagyol akinek ezrese van és nincs akkora különbség pedig van nem is kicsi mostmár ezt tudom én is.Igen én is megijedek olyankor,csak nem akartam így irni:)De van olyan,hogy a csizmám koptatoja ér le az sem kellemesebb.
Nincs nagy kulonbseg. Sot, amikor volt alkalmam megkergetni egy 2008-as 1000RR-t, azt sem talaltam olyan kiugroan erosebbnek, mert mindegyik annyira linearisan adja le a teljesitmenyt, hogy nem igazan veszed eszre a kulonbseget.
A labtarto leeres furcsa egy dolog, mert rengetegszer leert mar kanyarban, de sosem tudtam megszokni. Mindig megijedek tole es kizokkent a ritmusbol, viszont lattam mar olyat, aki siman elkoptatta a labtartoja felet, mert ot meg nem zavarta a dolog es attol sem felt, hogy esetleg "felul" ra a gep es elesik miatta.
Az otthon erzed magad meg teljesen igaz
Na szoval akkor nincs az a brutalis k7lönbség erre voltam kiváncsi:)Ez a labtarto dolog nekem is megvolt a kawanal nagyon,elejébe nemntudtam soha mi ér le Amugy t3nyleg nagyon kezes a gép...meg olyan,hogy ráülsz és egyböl otthon érzed magad rajta,ami ritka dolog.
Papiron ugye mindketto 150 loeronek volt kikialtva, de a 929 kozel sem tudta a 150 paripat. Nagy kulonbseget nem igazan erzek kozottuk eroben, talan csak annyit, hogy az elso idokben a 954 gyakrabban akart kerekre jonni erobol (tehat nem kuplunggal, meg nem az elcsukom, aztan hirtelen rarantom a gazt modszerrel, hanem egy eleg hatarozott gyorsitasnal). Bar ez is olyan, hogyha picit eloredolok, akkor ez a kerekezesi hajlam mar meg is szunik - nalam legalabbis (gyari attetel). Vegsebesseg tekinteteben meg egyiket sem tudom. A 929-nel 280 volt a legtobb, a 954-nel meg egyatalan nem forsziroztam meg a dolgot. Hring celegyenesben 240-50 kozott volt valahol a max, amit mentem. Tobbre (egyelore) nincs szuksegem.
Amit inkabb nagy kulonbsegnek erzek, az az, hogy a 929 kicsit ferfiasabb banasmodot igenyelt. Marmint nem volt olyan konnyu egyik oldalrol a masikra atdonteni, szoval hatarozottabban kellett vele banni, amig a 954 sokkal kezesebb.
A labtarto meg mindketton tul alacsonyan van, mert meg nem vagyok a gumi legszelen, de a labtarto mar karcol, igy mindig marad kb 1-2 mm majrecsik
Telen majd kapja is az allithato versenylabtartot
Te mázlista Egyébként ,már akartam kérdezni,hogy 929-hez képest éreztél érdemi változást a motorerőben,mikor váltottál?Azt olvastam a 929 mikor kijött,kicsit téves adatokat adott meg a gyártó a lóerőkben
Na, tegnap meglatogattam a dragamat a garazsban es kivettem belole az akksit, ami a konyhaban fogja tolteni a telet a frissentarto toltore csatlakoztatva.
Elotte azert kivancsisagbol beinditottam, hogy halljam a hangjat
Kicsit ugyan kellett koszorulnie, mert 2 honapig fele sem neztem, de igy is siman indult - ahogy eddig mindig
Sziasztok
919-es paripámat szeretném kényelmesíteni. :-)
Van valakinek bevált 5 lete? Gondolok itt zselés kormány markolatra vagy ha van kormány magasító vagy túra kormány...
Imádom a gépet, de hosszú távon nekem az alacsony kormánya kényelmetlen. Esetleg fotót és webes elérhetőségeket is küldhettek!?
Hát olcsónak így sem mondanám őket,de viszont elég zsákba macska az a gép még új korában is.Viszont szé azt meg kell hagyni,de nálam szerintem nem is lenne baja nem ütném mint a bolond.Viszont a 954-nél is azt olvastam,hogy az első szériával volt gond a 2003-as modellekkel már nem.
az s 1000RR szép, atraktikus, forog mint a bolond óra. kihegyezett motor, amiben ha 14 000-nél elszabadulnak az alkatrészek, sok kárt tesznek a drága motorblokkban. de azért nézd meg hogy az új 1000-es motorok mennyivel többet forognak mint a régebbi 900-1000 cm3 sport blokkok. érdekes hogy nem az első példányoknál -mint a zx10R -nél- hanem bizonyos futás teljesítmény után -garancia vég- törnek el a szeleprugók. még kell kis idő hogy kiforrjon ,egy bizonyos gyártási időszak blokkjai , vagy a szériát végig kísérő probléma áll küszöbön, ami elég negatívan befolyásolja a széria használt piaci árait.
Örök szerelem marad a CBR
VasziTriple
Mar a 2004-es 1000RR is sokkal erosebb, mert a celegyenesben siman otthagyott, mint eb a sza(ha)rat, hiaba nyeleztem koppanasig a gazkart
Jovore mar inkabb csak palyan szeretnem hasznalni a 954-et. Gondolom eleg ritka egy eset, de szeretem a gepet es inkabb atepitem palyazos geppe, minthogy vegyek valami masikat...
Rosszul fogalmaztam a "visszát" nem úgy értettem h korábban már volt ilyenem, hanem hogy visszalépés az előző mocihoz képest. Igaz az pályamotor volt.
A térdleérésre meg csak annyit, hogy felejtsd el, ne foglalkozz vele! Ne ez legyen a cél! Tudod mikor ért le először a térdem? Amikor 2:05 alatt kezdtem menni a H.ringen, addig soha. Csak a motorozásra figyeltem, hogy gyorsuljak, az jött magától előbb-utóbb, utána már csak arra kell figyelni, hogy ne koptasd el egy nap alatt a térdkoptatód. És valóban, ahogy mondod, én is tapasztaltam ilyet, hogy körbemotoroztam embereket úgy, hogy azok végig karistolták a földet, mert csüngtek le a motorról mint valami majom, de dőlésszög nulla, nekem meg a föld közelében sem volt a térdem. Szóval nincs összefüggés a sebesség és eközött.
Ennek ellenere volt par olyan motoros akinek ugyan minden kanyarban lent volt a terde, de siman korbemotoroztam. Ha peldaul megprobaltam ugyanavval a tempoval bevenni a kanyart es lerakni a terdem, mindig huznom kellett a gazt, mert tul szuk lett volna az iv, a koptatom meg meg fenyevekre volt a betontol
Iden kezdtem el komolyabban foglalkozni a palyazas gondolataval es voltam eringen ketszer, meg hringen egyszer es ott kerdezgettem az ugyesebb embereket es ott kaptam nemi iranymutatast, amit az evek alatt berogzodott hulyeseg miatt csak elegge odakoncentralva tudtam betartani. A koptatom ugyan meg mindig nem kerult kozelebb a rendeltetesszeru hasznalathoz, de legalabb elkezdtem tudatosabban odafigyelni a testem poziciojara, arra, hogy ne a kanyar belso ive fele eso labamon tamaszkodjak, hanem a masikkal kapaszkodjak es nyomjam lefele a labtartot. Igy peldaul mar kesobb faradok el es elkezdtem jobban erezni azt, hogy a motor hogyan viselkedik ilyenkor. Aztan ha ez mar rendesen megy, johet a dolesszog novelese. Elobb-utobb csak leer mar az a terdkoptato
Imadtam azt is, mert szep a formaja, meg pillekonnyu a gep, gondolatra fordul, szinte azt csinalsz vele, amit akarsz, annyira jol el van talalva, a bodis dobbal ultrabrutal hangja volt, viszont tenyleg a halalba kellett porgetni, hogy valami tortenjen. Hianyzott belole a jol megszokott nyomatek, raadasul ez a konnyu kezelhetoseg, meg az esz nelkul huzom neki, hogy menjen sokszor elhitette veled, hogy kurvara tudsz motorozni es eleg necces szitukat lehetett igy atelni...
Chrobák Jani tréningen elmondta, hogy a motor leérése sosem jelent jót.
Mint, ahogy Te is említetted, kizökkent, ezért kell picit jobban kiülni,
lógni le a motorról, ezzel kompenzálva a motor dőlésszögét.
A labtarto leeres furcsa egy dolog, mert rengetegszer leert mar kanyarban, de sosem tudtam megszokni. Mindig megijedek tole es kizokkent a ritmusbol, viszont lattam mar olyat, aki siman elkoptatta a labtartoja felet, mert ot meg nem zavarta a dolog es attol sem felt, hogy esetleg "felul" ra a gep es elesik miatta.
Az otthon erzed magad meg teljesen igaz
Amit inkabb nagy kulonbsegnek erzek, az az, hogy a 929 kicsit ferfiasabb banasmodot igenyelt. Marmint nem volt olyan konnyu egyik oldalrol a masikra atdonteni, szoval hatarozottabban kellett vele banni, amig a 954 sokkal kezesebb.
A labtarto meg mindketton tul alacsonyan van, mert meg nem vagyok a gumi legszelen, de a labtarto mar karcol, igy mindig marad kb 1-2 mm majrecsik
Telen majd kapja is az allithato versenylabtartot
Elotte azert kivancsisagbol beinditottam, hogy halljam a hangjat
Kicsit ugyan kellett koszorulnie, mert 2 honapig fele sem neztem, de igy is siman indult - ahogy eddig mindig
919-es paripámat szeretném kényelmesíteni. :-)
Van valakinek bevált 5 lete? Gondolok itt zselés kormány markolatra vagy ha van kormány magasító vagy túra kormány...
Imádom a gépet, de hosszú távon nekem az alacsony kormánya kényelmetlen. Esetleg fotót és webes elérhetőségeket is küldhettek!?
Adatok, fotók a plexiről
http://makinaparts.com/1834-28...
Lehet mégse gyári az a gyárias lánckerék.