929-hez hátra +2 már egész kellemes nekem, de ahogy Higany is írja a gyorsaság függvénye milyen a jó áttétel ;) -1 +2 vel nem lősz mellé nagyon ellenben a vége garantáltan rövidebb lesz.
A +2 vel enyém pl leforgatja hatodikat egész gyorsan(német autópályán próbálva ) Tehát egy 954-es is kellemes ha csak a hátsót módosítod, szerintem ;)
Kinek mi a célja, ki milyen gyors, mire használja a gépet. -1,+1-el még az 5ös se forogna le a H.ringen egy normál méretű (pl 195/65 dunlop) slick-kel, tehát kifejezetten pályára még hosszú is, oda simán hátra +3-at raknék (meg hosszabb láncot). Utcára vagy is-is használatra lehet nem tennék ill nem is teszek +3-at hátra, pedig biztos még faszányosabb lenne az érzés úgy.
Hogyha csak az elson valtoztatsz, akkor a gyorsulas lesz inkabb a mervado. Szerintem.
Kerekre meg akkor jon jobban, hogyha a hatsot csereled nagyobbra - hogyha megnezunk egy streetfighter motort, akkor azokon rendre ilyen ormotlan nagy hatso lck van. En anno a 929-en hasznaltam gyarinal egyel kisebb elso lck-t. Jobban gyorsult, viszont a csere utan 6-osban 10.500-nal nem porgott tobbet, holott a tiltas 12.5-nel kezdodott.
Nem feltétlenül igaz. Gyárilag nem tudják általában leforogni a 6-ost a motorok, ha viszont rövidítesz (ésszel) az áttételen, akkor jobban megközelítik a tiltást 6-ban vagy el is érik, így lényegében nem sokat változik a végsebesség.
Előre 15-öst tennék mindenképpen akkor. Hátra meg ahogy jól esik.:) Nekem 43 van hátul, így gps szerint 274 körül leszabályoz a 6-os, ha kitolom a tiltást ezerrel (bárki megteheti 954-en, gyárilag lehet), úgy mentem gps szerint 276,5-et, az még nem a vége volt, még gyorsult, pedig az út is lehelletnyit már emelkedett, de sajna fékezni is kellett. Ha meg még jobb gyorsulást akar vki, akkor mehet akár 45-ös is hátra, gyári tiltáson 260körül vége a történetnek, kitolt tiltással 270-et úgy is megütheti. Sztem ez a -1,+1 egy jó kompromisszum gyorsulás, végsebesség (bár ez engem kevésbé érdekel), fogyasztás (ha esetleg túrázni megy az ember) tekintetében.
16/42 a gyári méret. Előre van gyárim hibátlan, szinte új, hátra meg kell néznem, úgy rémlik van, de nemtom milyen. Vagy rövidíteni akarod az áttételt?
Megcsinálhatnák már ezt a kicseszett új fórumot, hogy küldjön értesítést, ha választ kap az ember.
954-re keresel? Mert ezek a hátsók arra nem jók, csak az első.
SC28-ra meg SC33-ra (ha 530-as láncot használ az ember) jók a hátsó lánckerekek, amik vannak nekem.
De lehet van egy 42-es hátsóm 954-re, amit szintén áttételmódosítás miatt vettem le még az ezresről, de azt meg kell néznem milyen, az többet futott az biztos.
De ezt nem azért küldtem,hogy ezt rendeld :-D
Csak,hogy 8.5 euró,és ha a Hondától rendeled akkor neked max a belföldi postaköltséged lesz,hamar megjön egyébként,gugliz ki a közeledben egy honda kereskedőt és hívd fel.
Valakinek véletlenül elfekvőben van eladó fejidomja SC33-as 900 as cbr-re ? "kis lámpás" nem az újabb.
köszi köszi