Legutolsó pár pályanapon le kellett vegyem a 29-esemről a gátlót. Váltásoknál óvatosabb voltam gyakorlatilag 3ból 4be is még beszita, de kell az a kis risza hiszen akkorérzed, hogy él alattad De tény, hogy gátló nélkül óvatosabban kezelem a gázkart. Viszont a gumira is érzékeny Remélem jövőre kihozod azért egy két napra, de ha más nem akár gurulhatunk utcán is, habár azt annyira nem preferálom
No para. Teljesen oke ez igy. En azert nem tudom ezt megmondani neked, mert mar elraktam telire. A terdem miatt ilyenkor en mar csak fotelmotoros vagyok
Akkor kell aggodni, hogyha nem kapcsol be a ventillator es nem huti vissza...
Hali.Neked városba ,és városon kívül mennyire melegszik a gép?Nekem most kívűl 80-82 fokot mutatott ,de városba felment 102 ig is ....mondjuk kifogtam pár lámpát ,de fene se tudja.
Köszi szépen!:) Én is erre gondoltam ,hogy attol meg siman felpakolják,és attol hogy nem birjak inditani biztosan nem fognak kétségbe esni és visszavinni a tulajnak:)Nálam is olyan hoyg eleg nagyot csattan 1 esbe ,de van mikor vaj sima .....de akkor megnyugodtam ,csak a kawahoz képest fura a válto majdegszokom nem lesz nehéz:)még annyi ami bántja a szemem,hogy ezek az index kapcsolok is eleg furák olyan mintha ki lenne kopva vagy nem is tudom...,de ezt is csak a kawahoz tudom hasonlitani:)Amugy szavam nem lehet a gépre egyszerűen imádás van futomű kényelem kiváló....pedig féltem a magasságom miatt(188cm),hogy kenyelmetlen lesz de pont fordítva.Hiaba a spirtosabb uléspozicio nem feszkelofok rajta pnt jo ugy ahogy van.
Azt a lopasgatlot nevezzuk inkabb inditasgatlonak. Ellopni siman ellopjak ugy, hogy berakjak egy dobozos autoba es mar ott sincsenek vele.
A lenyege ennek - ahogy te is irtad - az, hogy csak a gyari felprogramozott kulccsal lehet elinditani a gepet. Masikkal - hiaba masoljak le a miszterminitben - nem fognak sikerrel jarni, mert a kulcsban levo chip nincs "megtanitva". Ezt csak Honda szakszervizben lehet megcsinalni es elegge titkosan csinaljak, mert anno a 929-nel nalam volt komplett elektronikacsere es hiaba vagyok nagyon jo viszonyban a szerelommel, amikor a kulcsot "tanitotta", akkor kikuldott a szervizbol es meg a rolot is lehuzta. Biztos, hogy pofonegyszeru a dolog, csakhat a biztonsag az biztonsag
Valoszinuleg az elozo tulaj megprobalta a H.I.S.S-t kiiktatni (palyamotornak hasznalhattak) es szettorte a muanyag hazat korulotte es levakargatta a nyaklaprol azt a szivacsos-gumis valamit, amivel korbe van ontve, es emiatt beazott az elektronika es nem tudtam sehogysem elinditani.
Komplett elektronikacsere 80ezer, plusz egy tartalek gyari kulcs 13ezer konvertibilis kokemeny netto magyar forint volt.
A valto nalam is eleg rugdalos, nem a legprecizebb szerkezet. Most hetvegen raktam el telire es ennek kapcsan kigurultam a benzinkutra es telenyomtam 100-as benzinnel. Ebben a huvos, takony idoben volt olyan a valtom, mint az oramu. Melegben az egyes fokozat neha nagyot csattan, neha szinte hang nelkul veszi. Ez inkabb csak megszokas kerdese, teny hogy kicsit talan hatarozottabb lab szuksegeltetik hozza.
sziasztok.Pár napja tulajdonosa lettem én is egy 2003 as cbr 954 nek.Azt szeretném kérdezni,hogy ez a gyári lopás gátlo tulajdonkeppen mit is tud.. azt ertem ,hogy a gyári kulccsal tud csak indulni a gép,de attol meg el lehet lopni:)A másik dolog ,hogy a váltoval nem vagyok teljesen kibékülve...felfele tökéletes,de lefele nemnis tudom nem annyira pontos vagy olyan nehézkes ,nem érzem hogy kapcsolna lefele.Lehet hogy enneknalapbol ilyen és szokni kell nem tudom.Egyébként álom a gép imádom!
Az mc 22 es termosztát 19300-kt7-003,sajna már nem létező fogalom mert megszüntették több képviseleten utána jártam sehol nincs gyári. Ezért próbálnám meg helyettesíteni 19300-ml7-003-mal azért vadászom ezt.És ezt elég sok gépbe rakták....
A 900RR-é nem jó bele, de ne add fel. Ez a cikkszáma annak, ami neked kell: 19300-KE8-000. Vagy a neten (ebay), vagy márkakereskedésben tudsz venni. A CB500-ban is ilyen van és még egy pár tipusban.
Sziasztok segítségeteket szeretném kérni nincs valamelyikőtöknek egy kibontott 900rr termosztátja felesleges?Konkrétan arról van szó a 250ben megadta magát és csak mintának kellene mert a 250esét megszüntették. Segítséget előre is köszönöm.
Bocsánat, h csak most tudok írni de a munkám .......
Rosszul írtam! Ez a jelenség akkor van amikor jár a motor, / nincs rá adva a világítás,: így látom/, ill. csak gyújtáson.
Az akksim rendben van: ezévi/ tudom megadhatja magát....
Én nem értek hozzá: ez tény. Talán jövöhéten ki tudok menni aki nekem szervizeli a mocit , hátha tud rá vmi választ../ remélem ért az elektromossághoz.
Csak az idegesít, h kb. mióta csinálja kb. májustól....? Az elektromosság nem játék, szerintem. Pl: elindulunk a Mátrába és akkor gond lesz... még rá gondolni is rossz.....
Köszönöm a véleményeteket! Esetleg ha van vmi ötleteket köszönettel venném!
Én kormányteló nélkül húztam le egy szezont. Kétségkívül jó hogy rajta van az Öhlins, de előtte sem jelentkezett ökör nagy becsapkodás. (pedig ezek a 954 szeretnek egykerekezni:P). Kanyarban érzek nagyon nagy stabilitást a telóval, én teljesen betekerve használom az Öhlins-t.
Aha... szóval aszondod normális, ha egy alapból kormánycsapkodásra hajlandó motorra kormánytelót rakunk, akkor még kicsit beszitálhat, csak nem fog eldurvulni a dolog? Azért odafigyelek majd a kezemre is.
Hát a gixerrel volt "élményem" tapasztalni durva kormánycsapkodást, amikor felkerült régi (05-ös asszem) kr108 hátra, 200 fölött elkezdett beszitálni az eleje és minél gyorsabban mentem annál jobban a legkisebb gázra is, durva volt, nem mertem 200 fölött menni. Gumicsere megoldotta.
A gátló nem a szitálást gátolja meg hanem azt, hogy átmenjen kormánycsapkodásba.
Amikor 1mp alatt 5x megy el a kormány ütközéstől ütközésig, na akkor rájössz mennyire nem gond a szitálás.
Olvastam már róla én is, hogy nagyon kéri a kormánytelót, de hogy azzal is... olyan állásban, amit mutattál a múltkor, amikor itt voltál, úgy is képes be-beszitálgatni picikét gyorsulás közben. Lehet velem van a gond és gáz elvétel-húzás közben lehet a kormányt is megrántom kicsit?
CBR 954 tulajok tapasztalatára lennék kíváncsi.
Nektek mennyire ideges a motor orra? Milyen könnyen szitál be? El se tudom képzelni kormányteló nélkül milyen lehet, még kormánytelóval is képes beriszálni magát intenzív gyorsítás közbeni váltásokkor, 2 kiló felett gyors váltásoknál, aztán jól feltekertem a kormánytelót, hogy ne csináljon ilyet, de akkor meg álló helyben vagy nagyon lassú haladásnál halál, vissza kell tekerni. Mondjuk hátul nagyobb gumi van /55-ös, ami lehet rásegít erre a hajlamra, meg a -1,+1 áttétel is talán, bár a tengelytáv ettől nem változik. Másnak is ilyen a masina? Mondjuk tudok egy megoldást, nem kell úgy húzni neki.
Akkor kell aggodni, hogyha nem kapcsol be a ventillator es nem huti vissza...
Eloszor is gratula a gephez
Azt a lopasgatlot nevezzuk inkabb inditasgatlonak. Ellopni siman ellopjak ugy, hogy berakjak egy dobozos autoba es mar ott sincsenek vele.
A lenyege ennek - ahogy te is irtad - az, hogy csak a gyari felprogramozott kulccsal lehet elinditani a gepet. Masikkal - hiaba masoljak le a miszterminitben - nem fognak sikerrel jarni, mert a kulcsban levo chip nincs "megtanitva". Ezt csak Honda szakszervizben lehet megcsinalni es elegge titkosan csinaljak, mert anno a 929-nel nalam volt komplett elektronikacsere es hiaba vagyok nagyon jo viszonyban a szerelommel, amikor a kulcsot "tanitotta", akkor kikuldott a szervizbol es meg a rolot is lehuzta. Biztos, hogy pofonegyszeru a dolog, csakhat a biztonsag az biztonsag
Valoszinuleg az elozo tulaj megprobalta a H.I.S.S-t kiiktatni (palyamotornak hasznalhattak) es szettorte a muanyag hazat korulotte es levakargatta a nyaklaprol azt a szivacsos-gumis valamit, amivel korbe van ontve, es emiatt beazott az elektronika es nem tudtam sehogysem elinditani.
Komplett elektronikacsere 80ezer, plusz egy tartalek gyari kulcs 13ezer konvertibilis kokemeny netto magyar forint volt.
A valto nalam is eleg rugdalos, nem a legprecizebb szerkezet. Most hetvegen raktam el telire es ennek kapcsan kigurultam a benzinkutra es telenyomtam 100-as benzinnel. Ebben a huvos, takony idoben volt olyan a valtom, mint az oramu. Melegben az egyes fokozat neha nagyot csattan, neha szinte hang nelkul veszi. Ez inkabb csak megszokas kerdese, teny hogy kicsit talan hatarozottabb lab szuksegeltetik hozza.
Bocsánat, h csak most tudok írni de a munkám .......
Rosszul írtam! Ez a jelenség akkor van amikor jár a motor, / nincs rá adva a világítás,: így látom/, ill. csak gyújtáson.
Az akksim rendben van: ezévi/ tudom megadhatja magát....
Én nem értek hozzá: ez tény. Talán jövöhéten ki tudok menni aki nekem szervizeli a mocit , hátha tud rá vmi választ../ remélem ért az elektromossághoz.
Csak az idegesít, h kb. mióta csinálja kb. májustól....? Az elektromosság nem játék, szerintem. Pl: elindulunk a Mátrába és akkor gond lesz... még rá gondolni is rossz.....
Köszönöm a véleményeteket! Esetleg ha van vmi ötleteket köszönettel venném!
Hát a gixerrel volt "élményem" tapasztalni durva kormánycsapkodást, amikor felkerült régi (05-ös asszem) kr108 hátra, 200 fölött elkezdett beszitálni az eleje és minél gyorsabban mentem annál jobban a legkisebb gázra is, durva volt, nem mertem 200 fölött menni. Gumicsere megoldotta.
Amikor 1mp alatt 5x megy el a kormány ütközéstől ütközésig, na akkor rájössz mennyire nem gond a szitálás.
Nektek mennyire ideges a motor orra? Milyen könnyen szitál be? El se tudom képzelni kormányteló nélkül milyen lehet, még kormánytelóval is képes beriszálni magát intenzív gyorsítás közbeni váltásokkor, 2 kiló felett gyors váltásoknál, aztán jól feltekertem a kormánytelót, hogy ne csináljon ilyet, de akkor meg álló helyben vagy nagyon lassú haladásnál halál, vissza kell tekerni. Mondjuk hátul nagyobb gumi van /55-ös, ami lehet rásegít erre a hajlamra, meg a -1,+1 áttétel is talán, bár a tengelytáv ettől nem változik. Másnak is ilyen a masina? Mondjuk tudok egy megoldást, nem kell úgy húzni neki.
esőruha