Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

nincs mit
Meg persze ,nem volt nehéz ,csak ki kellett választani sorba a kategóriákat..köszi mégegyszer:)
megtalaltad? Mert elfelejtettem irni az instrukciot hogy talalod meg a motorodat
Köszönöm szépen!
Nem tudja valaki,hogy cbr 954 első telóba pontosan mennyi olaj kell?
"nem lesz ilyen problémád, plusz a motorfék is segít a lassításban. " bizony , és motorféknél nem a qrva drága fékbetét és féktárcsa fogy!
Egyik motoron sem lehet, vajon miért.....
Nincs gyakorlatod, és senki eddig nem mondta miképpen megy! Majd belejössz!
Hát a ZX-10R-en se igen lehet. Mondjuk ha ilyen adódik én rögtön hagyom pár centit megindulni szóval nem is tesztelem ilyen szempontból.
Kawán lehetett azért volt fura.De inkább én legyek a béna mint a váltó szar
volt busám és fazerem is.. állva ott sem lehetett visszakacsolni 3-5 fokozatot..
ilyen ez
nem állva kell visszakapcsolgatni 3-4 fokozatot..
semmi baja a váltónak
Sajnos a Honda nem tud finoman működő váltót készíteni. Hozzá kell szokni hogy megállás előtt szépen vissza váltogatsz és akkor nem lesz ilyen problémád plusz a motorfék is segít a lassításban.
Mondtam én,hogy balfasz vagyok:)
A kuplungot ha ilyenkor óvatosan -finoman kijjebb engeded, hogy a fogaskerekek (és nem a motor) megmozduljanak és széjjel-össze kapcsolódni tudjanak, akkor többet ilyen gondod nem lesz.
Gyakorolni, gyakorolni!
Nézd meg milyen pici a hűtője. Egyik haveromnak volt egy Végh-tech tuningos, annak a hűtője el volt vágva és bele volt hegesztve egy másik hűtő így 1,5X akkora lett.
Ezért melegszik gyorsan de a 102 fok semmit nem jelent a gixerek felmennek 107-re is. Ha jól rémlik a Hondák 120-122 foknál kezdenek riasztani.
Szóval szerintem te vagy a balfasz.
Hát pedig ez teljesen normális. Álló helyzetben sok motor váltója nem akar egynél többet váltani. Muszáj egy kicsit megmozdítani.
Motoroztam ma picit a 954 essel...bent voltam a városban,amikor is pirosat kaptam 4 ikbe lehetett a gép szépen gurultam behúzott kuplunggal,majd megálltam...visszaakartam kapcsolni párat,de az istenért nem sikerult bárhogy tapostam,aztán hopp sikerült.Kezdek befosni ,hogy szar a váltó,de lehet én vagyok a balfasz,remélem az utóbbi.
Kigurulni kigurulhatsz (fájdítani szívedet) No meg megmutatni milyen is a 54-es Node majd összehozunk valami találkozót
Nekem is 101 C-nál kapcsol be a ventillátor és 96 C körül kapcsol ki ha jól emlékszem! Viszont üzemi körülmények között csak 70 C körül van!?
Ha megállok elég hamar eléri a 101 C fokot.
Akkor megnyugodtam ...csak fura volt hogy ennyire nyomja ott a meleget,de akkor ok minden,köszi szépen!:)
Nekem is 97-ig szokta visszahuteni, szoval nincs ott semmi baj.
A sipcsontra erkezo meleg is stimmel - tobbek kozott ezert sem szoktam rovidgatyaban vagy a borruhan kivul barmi masban motorozni, mert nyaron siman leegne a labamrol az edzestol amugyis elegge megritkult szor
Biztos nem viszem fel pályára.
Kedden motoroztam és olyan furi volt, akkor jöttem rá, h le van tekerve. (ddt500 ) Garázsban tologatáshoz letekertem.
Én se preferálom az utcát, de pályázást hanyagolnom kell, úgyhogy nincs más.