Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Most jelentkezett ez?
Fogyasztásod nem ugrott meg?
Lehetséges,hogy bekakált az üzemanyag rendszer nyomástartó szelepe(kireped a membrán,és sokal az a henger,ami a membránt vezérli egy vákumcsővel)
De majd a 929 tulajok,hátha tudnak mást is
2001 ev

929 cbr
Típus,évjárat?
Ja,hogy pont olyat keresel,mint amit a kedves sporttárs mutatott
Azt hittem csak ezt a "rendszerűt" keresed
Mz-re is bekotheto ? Akkor cbr-re is hasznalhato lenne ?

Kösz
Ez a fajta van fenn nekemn is. Ezt még az mz- re is fel lehet rakni
A kolléga egy más típust mutatott. Azt hittem azt is be lehet szerelni a mi gépeinkbe.
Sziasztok,

Még melegszik a motor minden OK vele, miutan bemelegedett 90fok felett elkezd fekete fustot dobálni es kis benzin szag is érzödik.

Most lett cserelve olaj, olajfilter es levegofilter(KN) is.

Mi lehet a gond ? esetleg valaki találkozott már ilyen problémával ?
Még spirálos a km órád?
En 5000 vettem. At is adom ha kell, mert a bekotese szamomra nem megoldhato ;-((

Üdv Káosz hol találtál ilyen sebesség kijelzőt? Tudnál segíteni?
Kösz
Köszi
Erre voltam kíváncsi,hogy azzal az 1 árva vezetékkel mit is kell csinálni
!
Mert nézegettem én is ilyet a neten,és furdalt a kíváncsiság
Valamennyire különbözhetnek egymástól a fokozatkijelzők, de szerintem az el ugyanaz. Mondjuk én menet közben programoztam, mert angoltudás nélkül - mint kiderült kissé hiányosan - fordítottam a használatiját és haladva próbálgattam, hogy mi a tuti. A legegyszerűbb úgy programozni, hogy a motor hátulja emelőn van.

Ez egyik vezeték a programozó vezeték, amit a kezelésiben meghatározott állapot elérésekor testhez kell érinteni.

Az enyémnél először hosszan a testhez kellett tartani és amikor a P betű villogott, még annyiszor kellett testelni ahány sebesség van a motorban. Ez a kijelző is megfelelő számokkal követi.

Amikor kész akkor járó motornál elsőbe kell tenni és addig tartani 2-3 ezer közötti fordulaton, amíg a kijelző elkezd villogni, majd megjelenik egy kötőjel "-" forma. Ekkor váltani kell másodikba és addig ismételni, amíg az utolsó fokozatnál befejezzük.

Alapvetően ennyi. Jómagam azt csesztem el, hogy villogáskor a kötőjel megjelenése előtt váltottam a rossz fordítás miatt, ezért eltartott egy darabig.
Hogy programozod?
A műszerfal hátulján megkerestem, hogy hova van bekötve a fodulatszám mérő és a kilométeróra jeladó vezetéke, illetve az üres jeladó pozitív szál. A fokozat kijelző megfelelő szálait ezen helyekre kötöttem be. A kijelző 12v gyújtás szálrá, a negatív adott. Egy vezeték meg üresen marad a programozáshoz.
Hy. Vki nem tudja veletlenul , hogy kell bekotni a sebessegkijelzot ?
Illetve pontosan hova kell kotni ?
MAP szenzor hibát jelez. Nézd meg rajta a vákuum csövet, nincs-e lecsúszva, vagy eldugulva.
Sziasztok,

Megint egy kérdés : FI világit a müszerfalon és a piros lámpa kettöt villán majd kialszik ez ismétlödik végig. Mi lehet a gond ?
Sziasztok, 919 sc33-hoz keresnék főtengelyt, ha lehet csapágyakkal és lendkereket. De ha komplett motorblokk lenne az is érdekelne. Köszönöm.
Még valami: Mennyi az akkusav az akkumulátorban? Nem kell bele desztillált víz?
Így tilt le a 900rr - kispolszki

https://www.youtube.com/watch?...
Ha nem menet közben tapasztalod akkor csak akku csere lesz majd esedékes. Ne rémüldözz feleslegesen. De azért egy átfogó tisztítás nem fog neki megártani a télen. A napokban csináltam ilyet , hogy benzinben kimostam a kormánykapcsolókat egy Hondának, és elképzelni nem tudtam volna mi kosz jött ki belőlük. És a csatlakozóknak sem árt meg a kontakt spray-s tisztítás.
Üdv!

Nem lehet, hogy az aksid haldoklik és már nincs benne elég kapacitás?
Szia Elktro-Motor!

Bocsánat, h csak most reagálok amit írtál a problémámra.

Rosszul írtam! Beálltam a garázsba és innen / vagyis most/ arra emlékszem, h a motor már leállítottam és úgy húztam be az első féket, és akkor világított a fordulatszámmérőm és a vízhőfokmérőm az eredeti világítás fényerősségének kb. felével.


Gondolom az sem "jó"....

Szerelő...?


Köszönöm a válaszodat előre is!
Csak ennyi?