Most jelentkezett ez?
Fogyasztásod nem ugrott meg?
Lehetséges,hogy bekakált az üzemanyag rendszer nyomástartó szelepe(kireped a membrán,és sokal az a henger,ami a membránt vezérli egy vákumcsővel)
De majd a 929 tulajok,hátha tudnak mást is
Kösz
Ez a fajta van fenn nekemn is. Ezt még az mz- re is fel lehet rakni
A kolléga egy más típust mutatott. Azt hittem azt is be lehet szerelni a mi gépeinkbe.
Valamennyire különbözhetnek egymástól a fokozatkijelzők, de szerintem az el ugyanaz. Mondjuk én menet közben programoztam, mert angoltudás nélkül - mint kiderült kissé hiányosan - fordítottam a használatiját és haladva próbálgattam, hogy mi a tuti. A legegyszerűbb úgy programozni, hogy a motor hátulja emelőn van.
Ez egyik vezeték a programozó vezeték, amit a kezelésiben meghatározott állapot elérésekor testhez kell érinteni.
Az enyémnél először hosszan a testhez kellett tartani és amikor a P betű villogott, még annyiszor kellett testelni ahány sebesség van a motorban. Ez a kijelző is megfelelő számokkal követi.
Amikor kész akkor járó motornál elsőbe kell tenni és addig tartani 2-3 ezer közötti fordulaton, amíg a kijelző elkezd villogni, majd megjelenik egy kötőjel "-" forma. Ekkor váltani kell másodikba és addig ismételni, amíg az utolsó fokozatnál befejezzük.
Alapvetően ennyi. Jómagam azt csesztem el, hogy villogáskor a kötőjel megjelenése előtt váltottam a rossz fordítás miatt, ezért eltartott egy darabig.
A műszerfal hátulján megkerestem, hogy hova van bekötve a fodulatszám mérő és a kilométeróra jeladó vezetéke, illetve az üres jeladó pozitív szál. A fokozat kijelző megfelelő szálait ezen helyekre kötöttem be. A kijelző 12v gyújtás szálrá, a negatív adott. Egy vezeték meg üresen marad a programozáshoz.
Ha nem menet közben tapasztalod akkor csak akku csere lesz majd esedékes. Ne rémüldözz feleslegesen. De azért egy átfogó tisztítás nem fog neki megártani a télen. A napokban csináltam ilyet , hogy benzinben kimostam a kormánykapcsolókat egy Hondának, és elképzelni nem tudtam volna mi kosz jött ki belőlük. És a csatlakozóknak sem árt meg a kontakt spray-s tisztítás.
Bocsánat, h csak most reagálok amit írtál a problémámra.
Rosszul írtam! Beálltam a garázsba és innen / vagyis most/ arra emlékszem, h a motor már leállítottam és úgy húztam be az első féket, és akkor világított a fordulatszámmérőm és a vízhőfokmérőm az eredeti világítás fényerősségének kb. felével.
Fogyasztásod nem ugrott meg?
Lehetséges,hogy bekakált az üzemanyag rendszer nyomástartó szelepe(kireped a membrán,és sokal az a henger,ami a membránt vezérli egy vákumcsővel)
De majd a 929 tulajok,hátha tudnak mást is