Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nyersz a lotton akkor ki lehet birni
Gondolom qrva drága lenne! Remélem a hegesztés sikerül.
Az a gond,hogy blokkfelet csak együtt szabad cserélni.
Lehet jobb lenne azt a blokk-részt kicserélni!
Meg vigyázzatok,az olaj csatorna keresztmetszete ne változzon,ne folyon be a cmvarrat,meg semmi kosz nem kerülhet bele,mert az a csapágysornál fog megàllni
Köszörüljétek ki az előző varratot , amennyire csak lehet. Mert ha olaj marad benne akkor nagyon keveset fog érni
Igen, persze. A zsirtalanitas kicsit erdekes lessz mivel az elozo hegesztes ala nehez belatni.
Viszont figyeljetek a zsírtalanításra!
Gondolom argon védőgázzal, fogyóelektródás ívhegesztéssel ?!
Benne semmit. :)

Viszont az elozo gazdinal tort egy kicsit ott lent a blokk, hegesztettek mar de eleg silanyan. (folyik az olaj) A csavart ki kell venni mivel ha ottvan nemlehet szepen megcsinalni, de akkor ezt tudvan siman leis zarhatjuk azt a reszt hegeszteskor.
Mi történt,mit akarsz az olaj csatornában?
Koszi,

nekem is a megmunkálás végett kell. :(
Az az imbusz csavar zárja le az olaj csatorna 2 végét,a másik oldalon is van egy ilyen.
Gondolom a megmunkálás miatt kellett és így zárják le
Sziasztok, ki tudja mit takar ez a csavar ?

A magnes alatt találhato.

Koszi.
Koszi, korbejarogatom a temat. Palyamotort akarok a tel folyaman faragni a gepsarkanybol es a leheto legpraktikusabb emelot akarom majd beszerezni.
Vegyél villanyak emelőt,18 körül már van
Sziasztok!

954-hez szeretnek elso emelot, ami nem a villaszarak aljan talalhato lyukkal es az emelo vegen levo a "kupos" megoldassal "operal", hanem a feknyeregnel tamaszt ala.
Valaki hasznalt mar ilyet?
Esetleg tapasztalatok?

Koszi
Az elektromos kontaktok akku-saruk világításkapcsoló fesszab. csatlakozók átnézése tisztítása, majd vazelines védő-bevonattal ellátása pl. a teendő.
Szia!
Nalam is előfordult ilyen de akkor már a visszatöltéssel volt gond (zárlatos generátor, tönkrement fesszabályzó és elszáll az akksi is). Rá kéne mérni az akkumulátorra mennyi van benne.
Ha kevés akkor visszatöltés probléma ha nem akkor kontakt. Lehet vezetékszakadád, kapcsoló, forrasztás, biztositék.
Sziasztok!
Szokásos 929RR FI lampa problémával fordulok hozzátok.
Menet közben mondjuk nagyobb sebességnél autópályán el kezd világítani folyamatosan a piros lámpa mindaddig amíg le nem állítom a motort.
Hibakódot nem villog resetel de mindig kivillan ha pályán megyek.
Olajszint ilyesmi természetesen tendben.
Hogyan lehetne megfelyteni a problémát?
Vagy utolért a Honda generátor-fesszabályzó "betegsége"
Nekem a részben leéget generátorral produkálta ezt.
Vagy a féklámpád a 21W miatt levette a feszültséget, ha a motor már állt, és az addig teljes fénnyel világító jelzőizzók a feszültségesés miatt elhalványodtak.
Sziasztok! Pénteken mentem 1 kört a mocimmal. Már besötétedett amikor álltam be a garázsba amikor az első féket behúztam akkor a helyzetjelző fény erősségének kb. felével világított maga a fordulatszámmérőm és a vízhőfok jelzőm. Még "jó", h este volt és ezt megláttam. Ez tuti, h áramos dolog:ok.
Gondolom valahol valami "áthúz" vagy mi a fene.....?

Kíváncsi lennék, h valaki járt már-e így. Gondolom szerelőhöz kell vinni mert valami 1 idő után összeéghet...?

Köszönöm előre is a válaszotokat!
Sziasztok! Meg lehet kérdezni, h ma Miskolcon ki volt egy 929 számú HRC szinben egy 929 .rr-rel kb este 6 körül a Macropolis előttl? Szép a gép!