Meg vigyázzatok,az olaj csatorna keresztmetszete ne változzon,ne folyon be a cmvarrat,meg semmi kosz nem kerülhet bele,mert az a csapágysornál fog megàllni
Viszont az elozo gazdinal tort egy kicsit ott lent a blokk, hegesztettek mar de eleg silanyan. (folyik az olaj) A csavart ki kell venni mivel ha ottvan nemlehet szepen megcsinalni, de akkor ezt tudvan siman leis zarhatjuk azt a reszt hegeszteskor.
954-hez szeretnek elso emelot, ami nem a villaszarak aljan talalhato lyukkal es az emelo vegen levo a "kupos" megoldassal "operal", hanem a feknyeregnel tamaszt ala.
Valaki hasznalt mar ilyet?
Esetleg tapasztalatok?
Szia!
Nalam is előfordult ilyen de akkor már a visszatöltéssel volt gond (zárlatos generátor, tönkrement fesszabályzó és elszáll az akksi is). Rá kéne mérni az akkumulátorra mennyi van benne.
Ha kevés akkor visszatöltés probléma ha nem akkor kontakt. Lehet vezetékszakadád, kapcsoló, forrasztás, biztositék.
Sziasztok!
Szokásos 929RR FI lampa problémával fordulok hozzátok.
Menet közben mondjuk nagyobb sebességnél autópályán el kezd világítani folyamatosan a piros lámpa mindaddig amíg le nem állítom a motort.
Hibakódot nem villog resetel de mindig kivillan ha pályán megyek.
Olajszint ilyesmi természetesen tendben.
Hogyan lehetne megfelyteni a problémát?
Vagy a féklámpád a 21W miatt levette a feszültséget, ha a motor már állt, és az addig teljes fénnyel világító jelzőizzók a feszültségesés miatt elhalványodtak.
Sziasztok! Pénteken mentem 1 kört a mocimmal. Már besötétedett amikor álltam be a garázsba amikor az első féket behúztam akkor a helyzetjelző fény erősségének kb. felével világított maga a fordulatszámmérőm és a vízhőfok jelzőm. Még "jó", h este volt és ezt megláttam. Ez tuti, h áramos dolog:ok.
Gondolom valahol valami "áthúz" vagy mi a fene.....?
Kíváncsi lennék, h valaki járt már-e így. Gondolom szerelőhöz kell vinni mert valami 1 idő után összeéghet...?
Viszont az elozo gazdinal tort egy kicsit ott lent a blokk, hegesztettek mar de eleg silanyan. (folyik az olaj) A csavart ki kell venni mivel ha ottvan nemlehet szepen megcsinalni, de akkor ezt tudvan siman leis zarhatjuk azt a reszt hegeszteskor.
nekem is a megmunkálás végett kell. :(
Gondolom a megmunkálás miatt kellett és így zárják le
A magnes alatt találhato.
Koszi.
954-hez szeretnek elso emelot, ami nem a villaszarak aljan talalhato lyukkal es az emelo vegen levo a "kupos" megoldassal "operal", hanem a feknyeregnel tamaszt ala.
Valaki hasznalt mar ilyet?
Esetleg tapasztalatok?
Koszi
Nalam is előfordult ilyen de akkor már a visszatöltéssel volt gond (zárlatos generátor, tönkrement fesszabályzó és elszáll az akksi is). Rá kéne mérni az akkumulátorra mennyi van benne.
Ha kevés akkor visszatöltés probléma ha nem akkor kontakt. Lehet vezetékszakadád, kapcsoló, forrasztás, biztositék.
Szokásos 929RR FI lampa problémával fordulok hozzátok.
Menet közben mondjuk nagyobb sebességnél autópályán el kezd világítani folyamatosan a piros lámpa mindaddig amíg le nem állítom a motort.
Hibakódot nem villog resetel de mindig kivillan ha pályán megyek.
Olajszint ilyesmi természetesen tendben.
Hogyan lehetne megfelyteni a problémát?
Nekem a részben leéget generátorral produkálta ezt.
Gondolom valahol valami "áthúz" vagy mi a fene.....?
Kíváncsi lennék, h valaki járt már-e így. Gondolom szerelőhöz kell vinni mert valami 1 idő után összeéghet...?
Köszönöm előre is a válaszotokat!