Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Sziasztok! Nincs valakinek esetleg 929rr-hez első lámpa, ami tökéletes állapotban van? Vagy nem tudtok segíteni, hogy hol tudnék találni? Köszi szépen előre is!
cbr 954 lengővilla csupaszon 5000 ft láncvezető 2000 ft.
Ez állat, köszi. Tényleg külön van, nagyon úgy tűnik. Azt hiszem szétkapom az egészet, veszek kábelt méretre és csak azt kicserélem próbaképpen. A pipák úgy néznek ki, mintha most jöttek volna a gyárból, ez persze nem jelent semmit és átüthet de egy próbát megér, hátha megtarthatom őket. Ha nem o.k., jöhet a pipavásárlás...30k., szép összeg + posta. Vagy marad az NGK.
Ránézek a trafókra is, ha már ilyen komoly összegekről van szó.
Köszi.
Külön alkatrésznek hozza az oldal a pipákat,de várj belinkelem
itt szoktam nézelődni
Ezek szerint a gyári pipa leszedhető a kábeléről roncsolás nélkül?
Még régebben találtam NGK pipát, nem is olyan drága. Kábelük is van, 10cm.-enként 149 Ft. Két bajom van vele
1. műanyagból van és nem tudom, hogy férne be-ki a váztól pl. bal és jobb szélső hengernél, elég hosszú kell, több mint 70mm. A gyári gumiból van és az utolsó 20mm.-en hajlania is kell ahogy húzom pl. kifelé.
2. nincs rajta olyan sapka felül, ami ráfekszik a szelepfedélre hermetikusan és megvédi a gyertya környékét a víztől és kosztól.
Vagy az nem olyan gáz? Kiveszem a gyertyát és befolyik-beesik a hengerbe minden, ami odagyűlik a hónapok alatt.
gyári pipa 25euro/db
a rövid kábel 11 euró
a leghosszabb 19.5euró

utángyártottban az NGK biztos tud segíteni
Sziasztok.
Előfordulhat, hogy gyertyakábelt kéne cserélnem. Egyben van (ha jól emlékszem) a pipával, mi a menete a dolognak? A trafóból kitekerem a kábelt, azt hiszem az nincs egyben, és veszek méterre kábelt és valami gyárihoz hasonló pipát, amibe betekerem a kiszabott kábelt?
Nem láttam még utángyártott kábelt-pipát egyben, a gyári árat meg el tudom képzelni. Nem akarok hekkelni ha nem muszáj, gyári kinézetet, megbízhatóságot és vízállóságot szeretnék.
Szívesen máskor is!
Udv mindenkinek ! Sikerult talalnom egy nyomasszabalyzot, be szereltem es megoldodott a problema, a motorom tokeletesen mukodik ! Nagyon szepen koszonom mindenkinek a segitseget ! Szep napot es szeles utat !
Basi leirta.

Egyebkent csak a vacuum csovet kell elszoritanod egy fogoval es ha megjavul akkor mar meg is talaltad a hibat. ( az elszoritott vacuum cso nem birja tartani az uzemi uzemanyag nyomast igy szetpukkanhat tuzet okozva )
Jaj bar az a baj lenne, mar nemtudom mit talaljak ki ! Nagyon szepen koszonom az informaciot ! Jelentkezem ahogy megtudtam valamit !
A kompresszó 12,2 Bar a gyári érték 350 rpm- nél!
Ha leköpi a gyertyát akkor 100% hogy a nyomásszabályzóval van a baj!
Udv mindenkinek ! kompresziot mertunk es az megfelel aztmontak a szerelok, mennyi kene legyen a normal kompresszio amugy ? En mar mindent ossze cserelgettem, gyertyafisakat, gyertyakat, injectorokat, azokat el is vittem pucoltatni, tul sok uzemanyagot kap kopi le az egyes gyertyat erre rajottunk, meg nagyon sokat fogyaszt es valtaskor vissza is lo mint egy rally auto ! Esetleg a mapp szenzorral nem lehet gond ? Ja es holnap kiprobalom amit irtal a nyomas szabalyzoval ! Koszonom idaig a segitseget ! Jo lenne ha megtudnam javitani...
Udv mindenkinek ! kompresziot mertunk es az megfelel aztmontak a szerelok, mennyi kene legyen a normal kompresszio amugy ? En mar mindent ossze cserelgettem, gyertyafisakat, gyertyakat, injectorokat, azokat el is vittem pucoltatni, tul sok uzemanyagot kap kopi le az egyes gyertyat erre rajottunk, meg nagyon sokat fogyaszt es valtaskor vissza is lo mint egy rally auto ! Esetleg a mapp szenzorral nem lehet gond ? Ja es holnap kiprobalom amit irtal a nyomas szabalyzoval ! Koszonom idaig a segitseget ! Jo lenne ha megtudnam javitani...
Ezt az alkatrészt keresd! Az injektor soron van! Ha megszívod a vákum csövet és benzin jön rajta akkor kuka!
Nyomás szabályzó szelepben átszakadt a membrán!
Támogatom Higany úr ötletét
így lehet leszűkíteni !
Kompressziót mértetek? Azzal kezdeném. Ha az jó, cseréld ki a trafót egy másik hengerrel, aztán egy gyertyát, egy injektort, ha valamelyik esetben másik henger kezd szarakodni megvan a hiba oka. Ha jó a kompresszió, és a csereberélések után mindig az egyes henger szar, akkor lehet tovább agyalni, de én így kezdeném a vizsgálatot.
Sziasztok korabban irtam volt egy honda cbr 954 es rol hogy cdit kene cserelni benne, azt hittuk az a baj de megse mert talaltam egy motort valakinel es kicsereltuk es meg mindig fent al a baj ! A problema a kovetkezo, a motor be indul de csak harom hengerrel, az 1-es henger nehezen indul el, de mikor elindul akkor olyan 3-4 ezres fordulaton folyamatosan mukodik, az alatt nem megy, vajon mi lehet a baj ? Valakinek valami otlet ?
Udv. Valaki nem tud megbizhato szerelot Hajdu-bihar megyebe ?
Köszönöm, tegnap megcsináltam úgy néz ki! :)
Hátsó indexek majd nem újak de azért kiszedtem az égőt, kis pucolás és vissza.
Az utólag valaki által berakott forrasztás nélküli sarukat kiszedtem és forrasztottam még anno amikor új indexeket beszereltem a műszaki miatt.
Tegnap a csatlakozókat húztam szét a hátsó indexnél..Kontakt sprayt kapott és úgy néz ki jó lett! Remélem többet nem jön elő ez az időszakos hiba.