Jól néz ki nagyon!:)Én is zx6r után ültem rá,de kezes ahogy te is írod.Mennyiert sikerült megvenni ha lehet kérdezni,mert szoktam nézegetni a használt motorokat,de nem rémlik ,hogy láttam volna fent a neten.
Raktam fel pár képet.Tapasztalat? Egyenlőre még elég kevés,tegnap tudtam igazából kipróbálni,hát a Hornet után elég vad,de nagyon kezes.A többi majd kiderül. . . . .
Úgy csináltam hogy lecsereltem az olajat ...beleraktam a 3,7 et,aztan persze beinditottam járt 5 percet....eltelt pár ora kimentem megnézni egyenesbe raktam de a kis ablak fullon volt,csak az olaj latszodott..ha leraktam sztenderre akkor meg eltunt teljesen.Ott basztam el hogy az elején nem neztem a szintet,csak beleraktam a 3,7 et és csokolom.
Ja.... ja.... és a nívópálcát nem belecsavarni ellenőrzéskor, csak beledugni.
S a legpontosabb reggel, vagy hosszabb állás után amikor mindenhonnan lecsöpögött az olaj a kertelba.
köszönöm a választ sikerült kiszednem belőle annyit hogy a kis ablakon most a max szint alatt van egy picivel....egyébként nem értem én ezt azt hinné az ember hogy 3,7 liter az annyi es kesz...kiszedtem belőle jó 2 decit az biztos.
Szia
-Leengedni üzemmelegen a legjobb.
-Nem szabad vakon beleönteni 3.7l, nézni kell a szintet,az ellenőrző ablak maximum jelzéséig szabad önteni.(a motor a 2 kerekén áll,és egyenesen)
-Hidegen kell az oljszintet nézni!
Ha van kérdésed írj,vagy hívj,adatlapon az elérhetőségek.
Sziasztok!Az volna a láma kérdésem,hogy ma cseréltem a 954-be olajat( motul 5100 remélem jó lesz)na nem is ez a lényeg hanem az előírtak szerint cseréltem....motor melegít 5 percig utána leengedtem ,olajszűrőt levettem lejött szépen az olaj ahogy kell.Beleöntöttem az előírtak szerint 3,7 liter olajat,de a kis ablakon ha egyenesbe rakom a motort akkor teljesen ellepi az olaj.Én eddig úgy tudtam hogy az olajszintet hidegen kell nézni vagy tévedek?
Sziasztok.Új 954 tulaj vagyok és kellene egy kis segítség.
A műszerfal mutatja a pillanatnyi fogyasztást,valahol olvastam hogy a még megtehető km-t is mutatja,ha ez igaz akkor hogyan kell átállítani.
A segítséget előre is köszönöm.
köszi a válasz!929-ről van szó.az a helyzet hogy tökéletesen működik,csak mindenkinél olvasom hogy bedöglik,szóval számitok rá és előre tájékozódom.illetve 5000-es fordulaton ciripel valami,sem alatta sem fölötte,erről is azt olvastam hogy valószinű hogy az adja ezt a hangot.lehetséges ez?
Kérdés milyen motor, de feltételezem, hogy 929 vagy 954, korábbiakban talán nem is volt exup szelep még.
Maga az exup szelep sztem nem nagyon romlik el, de ha a tied mégis tönkrement valahogy, akkor nekem van egy jó, ha kell.
De inkább a vezérlő motor szokott olykor-olykor tönkremenni, azt meg lehet cserélni, az is van, ha az a gondod.
Kiiktatás ezeknél a motoroknál kicsit bonyolult, mert ezekben elég bonyolult a szelep működése. Én próbáltam úgy, hogy végállásba (8000+-os fordulathoz tartozó állásba, mert 3 állása van) kikötöttem, és bazi szar lett a motor alul. A másik irányba kikötve alul jobb, de úgy meg fent rosszabb. Szóval egyik se túl jó megoldás. Kiiktatni egy ilyennel lehet: http://thumbs.ebaystatic.com/i...
Kicsit macerás az elkészíttetés, de kivitelezhető, nekem így van megoldva, így most alul is megmaradt az erő és fent is ugyan olyan jó gyakorlatilag, mint gyári megoldással. Én kivettem a szervómotort is belőle és egy elektronikával oldottam meg, hogy ne dobjon hibakódot.
Én azért iktattam ki, mert ugyan működött, de nem 100%-osan. 90fokokat kellene tekernie a motornak az exupon, nekem csak 82-84fok között tekert rajta, nem tudom miért, másik motorral is, egyszerűen kevesebbet húzott a bóvdenen, így nem nyitotta telibe a járatokat, hanem volt egy centis belógása az exup forgó részének, ami nem túl előnyös, ezért kidobtam. Nemtom mitől működött úgy, mintha az ECU rosszul vezérelte volna a motort és előbb állította le. Másik motorral is ugyan ezt csinálta.
Én is használtam az enyém kormányteló nélkül 1 évig. Én pályáztam egyszer-kétszer vele meg szeretek egykerekezni is. Teló nélkül ha a pályán rámész a rázókőre, ott érhetnek meglepik. A szarabb minőségű közúton is forszírozott tempónál főleg elnyújtott nagy sebességű kanyarokban képes picit idegeskedni a kormány. Mióta fent van mintha oda lenne szögezve az útra. Stabil biztonságos. Volt egy szituáció, amikor marha módon mentem egy mellék utcán és gyosítottam kb 90-100 km/h érhettem el és elém kanyarodott egy kocsi. Marok fék következett, ebből lett egy fasza pánik stoppie, de mivel a "levegőben akartam menekülni" a hátsó kerék oldalirányban kezdett el kitörni. Van némi rutinom tudtam ha külön nyomvonalon érkezek a hátsó kerékkel jönni fog a csóva, Jött is kapszkodtam én mindenbe, de a szerencsének, illetve a kormánytelónak hála sikerült elkormányoznom a kocsi mellett. Igaz olyan 30-40-nel durrantam volna bele, de szerintem a korányteló igen csak kihúzott a szarvból.
Én is sokáig halogattam, de sokkal jobb vele.
S a legpontosabb reggel, vagy hosszabb állás után amikor mindenhonnan lecsöpögött az olaj a kertelba.
-Leengedni üzemmelegen a legjobb.
-Nem szabad vakon beleönteni 3.7l, nézni kell a szintet,az ellenőrző ablak maximum jelzéséig szabad önteni.(a motor a 2 kerekén áll,és egyenesen)
-Hidegen kell az oljszintet nézni!
Ha van kérdésed írj,vagy hívj,adatlapon az elérhetőségek.
A műszerfal mutatja a pillanatnyi fogyasztást,valahol olvastam hogy a még megtehető km-t is mutatja,ha ez igaz akkor hogyan kell átállítani.
A segítséget előre is köszönöm.
Maga az exup szelep sztem nem nagyon romlik el, de ha a tied mégis tönkrement valahogy, akkor nekem van egy jó, ha kell.
De inkább a vezérlő motor szokott olykor-olykor tönkremenni, azt meg lehet cserélni, az is van, ha az a gondod.
Kiiktatás ezeknél a motoroknál kicsit bonyolult, mert ezekben elég bonyolult a szelep működése. Én próbáltam úgy, hogy végállásba (8000+-os fordulathoz tartozó állásba, mert 3 állása van) kikötöttem, és bazi szar lett a motor alul. A másik irányba kikötve alul jobb, de úgy meg fent rosszabb. Szóval egyik se túl jó megoldás. Kiiktatni egy ilyennel lehet:
http://thumbs.ebaystatic.com/i...
Kicsit macerás az elkészíttetés, de kivitelezhető, nekem így van megoldva, így most alul is megmaradt az erő és fent is ugyan olyan jó gyakorlatilag, mint gyári megoldással. Én kivettem a szervómotort is belőle és egy elektronikával oldottam meg, hogy ne dobjon hibakódot.
Én azért iktattam ki, mert ugyan működött, de nem 100%-osan. 90fokokat kellene tekernie a motornak az exupon, nekem csak 82-84fok között tekert rajta, nem tudom miért, másik motorral is, egyszerűen kevesebbet húzott a bóvdenen, így nem nyitotta telibe a járatokat, hanem volt egy centis belógása az exup forgó részének, ami nem túl előnyös, ezért kidobtam. Nemtom mitől működött úgy, mintha az ECU rosszul vezérelte volna a motort és előbb állította le. Másik motorral is ugyan ezt csinálta.
Én is sokáig halogattam, de sokkal jobb vele.