A fokozatkijelző no name, de a kinézete alapján a DATATOOL -ra hajaz, szerintem annak valami kínai koppintása. Nem tudom a drágák milyen gyorsan követik a sebesség váltásokat, de ez visszaváltáskor egy kicsit lassú. Persze ennek nincs különösebb jelentősége 10 ezer forintért a célnak ugyanúgy megfelel, mint egy drágább.
A bekötésnél fontos, hogy a km óra és a fordulatszámmérő is elektromos vezérlésű legyen. A kétlámpás SC28-at kivéve a CBR900, 919 stb. típusoknál ez már adott.
A km óra és a fordulatszámmérő jelet közvetlenül onnan vettem le ahol a jeladótól jövő vezeték a műszerfalban az adott egységbe becsatlakozik . Az üres jelet az üres visszajelző lámpa vezetékére kötöttem szintén a műszerfalban. Pozitív, negatív szál ahova illik. Egy vezeték marad ki az a beállításhoz kell.
Sziasztok, adott egy Honda 954 rr motorkerekpar, olyan hibam van hogy kicsi fordulaton nem indul el az 1 es henger, csak harom henger megy, de ha felporgetem a motrot 4000 re akkor megy az egesz, csereltem gyertyat es gyertya pipat is es nincs valtozas, valakinek valami otlet ?
Sziasztok kellene 1 kis segítség! Szeretnék venni a motoromhoz(Cbr 919) Féktárcsát találtam is , csak nem tudom menyire megbízható. Ha valaki vett már ehhez hasonlót, kérem írja már meg a tapasztalatát!
Előre is köszönöm.....
Szia,
Igen, le szoktam szedni a régi csatit és azt rakom rá.
Azért annyi, mert erősebb diódák vannak benne, mert normálisan megépített a dolog(amúgy tirisztorok vannak benne).
Nyugodtan kötheted be.
Megrendeltem a feszültségszabályzót az általad ajánlott cégtől és már meg is jött.
A kérdésem az lenne hogy te hogyan szoktad megoldani a csatlakozást, a régi szabályzóról le lehet valahogy szedni a csatlakozót és azt használni?
A másik kérdésem az hogy kíváncsiságból megméregettem az új szabályzót és ennek a nyitó feszültségek ha jól mondom, kb. a háromszorosa a réginek (már amelyik lábnál volt ott mérhető érték) olyan 1600 -1700 azt hiszem millivolt, számít ez valamit?
Józsibátyám, már fejlődött a világ, és vannak olyan dolgok amik hasznosak. Ez az anyag amit én linkeltem, pl az akkumlátor sarura kenve, nem tud kiválni rajta semmilyen szennyeződés.
Mondjuk a WD-40 tényleg nem kontakt javító...
Szia,
A mérést tökéletesen hajtottad végre
A műszer vezetékeinek felcserélésére azért változott,mert diódák vannak a fesszabban.
Én egy még olcsóbbat ajánlanék. Itt Tatabányán egy villamosmérnök gyárt 100 éve fesszabokat. 12-15e között van, és garanciás. Nagyon sokat szereltem már be tőle. http://www.solvart.hu/
Addig megnézheted nincs-e a vezetékköteg vagy vezeték valahol kidörzsölődve, mert nehogy az új fesszab. is meghalja magát. Nem áll sokból és motorozni úgy sem tudsz!
A bekötésnél fontos, hogy a km óra és a fordulatszámmérő is elektromos vezérlésű legyen. A kétlámpás SC28-at kivéve a CBR900, 919 stb. típusoknál ez már adott.
A km óra és a fordulatszámmérő jelet közvetlenül onnan vettem le ahol a jeladótól jövő vezeték a műszerfalban az adott egységbe becsatlakozik . Az üres jelet az üres visszajelző lámpa vezetékére kötöttem szintén a műszerfalban. Pozitív, negatív szál ahova illik. Egy vezeték marad ki az a beállításhoz kell.