Befejeztem a próbákat , holnap megrendelem a fesz. szabályzót talán keddre meg is jön, ha majd meg lesz akkor azért megint megmérem a dolgokat a biztonság kedvéért.
Köszönöm a válaszokat.
Gondoltam hogy nem tesz jót neki így járatni de ha már legalább 20 km mentem így mire észre vettem hogy gond van akkor gondolom még ez a kis járatás belefér.
Hozzáértő ember segítségét kérném.
Elment a töltésem a 99-es 919-esemről, a feszültségszabályzóm tönkrement, gondoltam neki állok beméregetni hogy a generátornál minden rendben van-e, nem igazán értek az elektromossághoz de elég jó leírásokat és videókat találtam ezek alapján csináltam.
Széthúztam az ülés alatti generátor csatlakozót meg mértem egymáshoz képest a sárga vezetékek ellenállását, mindegyik párnál 0.4 ohm volt (a szerviz könyv 0.1-0.3 írja de gondolom ennyi még belefér), a sárga vezetékek és a test között pedig nem lehet ellenállást mérni, ugyanezeket a méréseket teljesen bemelegített motornál is elvégeztem akkor is ugyanennyi lett az eredmény.
Amivel gondom van és nem tudom hogy jó csináltam-e az hogy megmértem járó motornál és összedugott generátor csatlakozónál hogy mennyi feszültséget ad le a generátor, 1 - 3 és az 1 – 2 -es vezeték közt 15-16 volt az érték és gázadásra normálisan emelkedett, de viszont a 2 – 3 -as közt kb. ennek a fele volt és gázadásra még sokszor vissza is esett, ugyanezeket a méréseket elvégeztem széthúzott generátor csatlakozó mellett ilyenkor az összes sárga vezeték közt 16 – 17 volt az érték alapjáraton, 5000-es fordulaton pedig 65 volt lett az eredmény mindegyik mérésnél, ahogy én gondolom ezek az értékek rendben vannak, lehet hogy összedugott csatlakozó mellett a rossz feszültségszabályzó bekever a mérésbe és ez miatt van a két szál közt más értékek, ami még érdekes hogy a műszernek a két vezetékét felcserélve a mért érték a 8 voltról 12-re változott.
Lehet hogy csak jó szabályzó mellet van értelme a méréséket végezni és egyébként rendben van a generátorom.
A másik kérdésem hogy milyen feszültségszabályzót van érdemes venni, azt olvastam hogy mindenki a hűtőbordásat ajánlja. Sok helyen lehet venni de nagyon tág határok közt mozognak az árak, van már 9-10 ezertől hűtőbordás de van 35 ezerért is, gondolom ez gyári lehet, amivel szemezgetek Ducati energy
Káosz XR6 fórumtárs írta hogy neki ilyen van és teljesen jól működik, de ha az olcsóbbak is megfelelőek akkor nem akarok feleslegesen ennyit kiadni érte.
Hiába próbáltok rábeszélni SOHA nem fogok érintkező felületre WD-40,- et, kontakt tisztító ÉS KENŐ anyagot használni! Akinek ez a hobbija tegye! Nem kötelező a javaslatokat betartani! Azt csinál mindenki a saját dolgával amit akar! A WD-40-et is mindenhová jónak tartják! Ami mindenhol jó az sehol sem, de még hónaljsprének is használhatja akinek tetszik. Esetleg a kapcsoló mozgó érintkezőjének a tengelyére.
Nekem sem ment jól a távolsági kapcsoló sem az irányjelző kapcsoló,szétszedtem,tele volt zsírral meg mittudoménmivel. Kipucoltam,befújtam kontaktus tisztító sprével,azóta fasza.
ááá, a toronyban biztos h gond van, én ezt már rég tudom! mivel nem ismerlek, nem merem állítani, hogy neked is szükséged lenne egy hasonló felismerésre, de az önvizsgálat sosem árt...
Hát hallod... Nagy a baj a toronyban úgy látom.
De ha neked ez így jó... viszont minden harmadik fújás után cseppentenék bele egy kis Béres cseppet az valóban csodákra képes, ősszel és télen csak ezt dupla adagban
Gondoltam hogy nem tesz jót neki így járatni de ha már legalább 20 km mentem így mire észre vettem hogy gond van akkor gondolom még ez a kis járatás belefér.
Hozzáértő ember segítségét kérném.
Elment a töltésem a 99-es 919-esemről, a feszültségszabályzóm tönkrement, gondoltam neki állok beméregetni hogy a generátornál minden rendben van-e, nem igazán értek az elektromossághoz de elég jó leírásokat és videókat találtam ezek alapján csináltam.
Széthúztam az ülés alatti generátor csatlakozót meg mértem egymáshoz képest a sárga vezetékek ellenállását, mindegyik párnál 0.4 ohm volt (a szerviz könyv 0.1-0.3 írja de gondolom ennyi még belefér), a sárga vezetékek és a test között pedig nem lehet ellenállást mérni, ugyanezeket a méréseket teljesen bemelegített motornál is elvégeztem akkor is ugyanennyi lett az eredmény.
Amivel gondom van és nem tudom hogy jó csináltam-e az hogy megmértem járó motornál és összedugott generátor csatlakozónál hogy mennyi feszültséget ad le a generátor, 1 - 3 és az 1 – 2 -es vezeték közt 15-16 volt az érték és gázadásra normálisan emelkedett, de viszont a 2 – 3 -as közt kb. ennek a fele volt és gázadásra még sokszor vissza is esett, ugyanezeket a méréseket elvégeztem széthúzott generátor csatlakozó mellett ilyenkor az összes sárga vezeték közt 16 – 17 volt az érték alapjáraton, 5000-es fordulaton pedig 65 volt lett az eredmény mindegyik mérésnél, ahogy én gondolom ezek az értékek rendben vannak, lehet hogy összedugott csatlakozó mellett a rossz feszültségszabályzó bekever a mérésbe és ez miatt van a két szál közt más értékek, ami még érdekes hogy a műszernek a két vezetékét felcserélve a mért érték a 8 voltról 12-re változott.
Lehet hogy csak jó szabályzó mellet van értelme a méréséket végezni és egyébként rendben van a generátorom.
A másik kérdésem hogy milyen feszültségszabályzót van érdemes venni, azt olvastam hogy mindenki a hűtőbordásat ajánlja. Sok helyen lehet venni de nagyon tág határok közt mozognak az árak, van már 9-10 ezertől hűtőbordás de van 35 ezerért is, gondolom ez gyári lehet, amivel szemezgetek
Ducati energy
Káosz XR6 fórumtárs írta hogy neki ilyen van és teljesen jól működik, de ha az olcsóbbak is megfelelőek akkor nem akarok feleslegesen ennyit kiadni érte.
Nincs véletlenül valakinek egy fölösleges benzincsap?
95-ös CBR900-ra kellene.
http://www.amazon.com/Dow-Corn...
De ha neked ez így jó... viszont minden harmadik fújás után cseppentenék bele egy kis Béres cseppet az valóban csodákra képes, ősszel és télen csak ezt dupla adagban