O arra gondolt hogy az egyik trafo primerkorerol kapja az impulzusokat a pumpa releje azaz a rele akkor huz meg es ad feszultseget a pumpanak mikor jar a motor. A hondanal igy van. Yamahanal a gyujtasdoboz ad jelet a relenek igy mikor elforditod a gyujtaskulcsot megy a pumpa kb 5 masodpercig majd leall es ujra megy mikor a motor is jar.
Aha! Érdekeseket mondtok. Akkor ezért nem kell visszafolyó ág a tankba, csak a szükségeset adja.
Akkor mégis reménykedem az ac pusztulásában, egyszerűbb és olcsóbb hiba lenne mint egy szinkron.
Kiiktatom a pumpát és meg is mérem. Szűrőt még nem találtam, csak néztek nagy szemekkel, hogy 10 mm. csöcsátmérő. Azt hittem, egyszerűbb móka ez de Karasna lesz belőle.
a pumpán nem folyik át a benzin magától ! !
csak ha megy a motor akkor dolgozik,ha be van indítva a gép fogd meg a pumpát és érezni kell,hogy lüktet
ja a pumpa a jelet az egyik gyújtótrafóról kapja,tehát nem folyamatosan kap feszkót,hanem csak mikor az adott henger jelet kap
vedd ki a pumpát és használd úgy,nekem semmi gond nem volt,lehet az utolsó 1-2 litert a tankban hagyja aztán meglátod mit csinál,ha továbbra is gond van akkor nem az üzemanyaggal van gond
Hali
Segítségért fordulok hozzátok.
Hoztak egy sc28-at ami menet közben megállt nem lehetett indítani, a duda biztoskték el volt csattanva kicseréltem s következő momentum füstölt a gyújtáselektronika :( esetleg lenne valakinek tippje?
Előre is köszi
Ha valakinek sc 28 ba ac kellene találtam egy helyet ahol utángyártott újat jó áron garanciával árulják
Minden tiszta, köszi. Nagyjából 1 lityó per perc...megmérem de szinte lényegtelen ezek szerint, indulni prímán indul, menet közben meg csak átfolyik rajta.
Kicserélem a szűrőt de így képbe kerülve a pumpa működésével azt hiszem ez karbi lesz, vagy dugulás vagy elment a szinkron ilyen rövid idő alatt...nincs mese, millió km. van a technikában.
Amikor leszedtem a csövet a szűrő után, hogy milyen csöcsű szűrő kell, dőlt a benya jobban végiggondolva..
Tehát még a szűrő sem lehet k.o.
Ha megvan a gond, megírom, hátha okul valaki belőle.
Valahonnan úgy emlékszem az SC28-nál a benzinpumpa csak gyújtás ráadásakor dolgozik, indítást követően simán ejti az üzemanyagot a karbiba. Amennyiben mégsem így van majd cáfolnak. Elképzelhető, hogy a szűrő csere, hogy megoldja a gondot.
A benzinpumpát a mellékelt fotón látható módon lehet ellenőrizni.
Miből veszem észre, hogyha ki akar feküdni a benzinpumpa? SC28.
Időjárásfüggően (hideg van, késöbb-meleg van hamarabb van gond) az a téma, hogy ha elkezdem forgatni, tehát 5000-6000 fölé, elkezd ledadogni és teljesen olyan, mintha fogyóban lenne a benya. Rángat és recsegős hang kíséri. Ha ezt párszor még erőltetem, egyre kisebb fordulattól csinálja. Ha kényelmesen járok vele, gyorsan elváltogatok, nem sietek/nem húzom, észre sem venni a hibát. Pöcc-röff az indulás de ha jól bemelegszik minden, most meleg van, tehát hamarabb, csinálja a cirkuszt. Ha nem vagyok késésben, tényleg nem venni észre semmit és ha csak ritkán húzok neki oda, szintén nem.
Olyan érzésem van, mintha elfogyna az úszóházból a benzin. Holnap cserélek szűrőt mert az semmibe sem kerül, valahogy mégis a pumpára gyanakszom. Talán elég melegnek is érzem, lehet hogy kezd leégni a tekercselés? A motor felett van, attól is lehet meleg.
Szedjem ki és mérjek szállítási mennyiséget? Na de mennyit kell tudnia?
Ez ugye karbis, nincs visszavezető ág a tankba, injektoros autómmal volt olyan, hogy a próba első pár percében még többet is szállított bőven mint a minimum (azt hittük jó és bevitt az erdőbe) de a 10. percben már igen meleg volt és a felét sem tudta a mittomén hány liter/percnek...
Hogy zárhatnám ki vagy erősíthetném meg a pumpa hibáját? Ha arról van szó, veszek pumpát, csak feleslegesen tényleg minek.
Karbipuci-szinkron és szelepállítás (nem kellett) 8000 km.-el ezelött volt.
Nálam is bepróbálkozott tegnap egy volkswagen phaeton, de nem ér annyit egy trafi és a család is hazavár.....
Sosem tudtam megérteni mi jár ilyenkor az autósok fejében....
martin dob.... Alapjarat jo...egyenletesen jar...Persze ettol meg tuti kell az a szinkron.... A szerelo elfelejtette megcsinalni mikor kipucolta a karburatort..... Tehat oda tobbet nem viszem...
ahogy RC51 is mondta
Akkor mégis reménykedem az ac pusztulásában, egyszerűbb és olcsóbb hiba lenne mint egy szinkron.
Kiiktatom a pumpát és meg is mérem. Szűrőt még nem találtam, csak néztek nagy szemekkel, hogy 10 mm. csöcsátmérő. Azt hittem, egyszerűbb móka ez de Karasna lesz belőle.
nincs itt az RR a felsorolásban de már több motorban cseréltem és azóta is mennek
csak ha megy a motor akkor dolgozik,ha be van indítva a gép fogd meg a pumpát és érezni kell,hogy lüktet
ja a pumpa a jelet az egyik gyújtótrafóról kapja,tehát nem folyamatosan kap feszkót,hanem csak mikor az adott henger jelet kap
A képen látható olajfolyásra milyen megoldást javasoltok?
Köszi előre is!
Segítségért fordulok hozzátok.
Hoztak egy sc28-at ami menet közben megállt nem lehetett indítani, a duda biztoskték el volt csattanva kicseréltem s következő momentum füstölt a gyújtáselektronika :( esetleg lenne valakinek tippje?
Előre is köszi
Ha valakinek sc 28 ba ac kellene találtam egy helyet ahol utángyártott újat jó áron garanciával árulják
Kicserélem a szűrőt de így képbe kerülve a pumpa működésével azt hiszem ez karbi lesz, vagy dugulás vagy elment a szinkron ilyen rövid idő alatt...nincs mese, millió km. van a technikában.
Amikor leszedtem a csövet a szűrő után, hogy milyen csöcsű szűrő kell, dőlt a benya jobban végiggondolva..
Tehát még a szűrő sem lehet k.o.
Ha megvan a gond, megírom, hátha okul valaki belőle.
A benzinpumpát a mellékelt fotón látható módon lehet ellenőrizni.
Miből veszem észre, hogyha ki akar feküdni a benzinpumpa? SC28.
Időjárásfüggően (hideg van, késöbb-meleg van hamarabb van gond) az a téma, hogy ha elkezdem forgatni, tehát 5000-6000 fölé, elkezd ledadogni és teljesen olyan, mintha fogyóban lenne a benya. Rángat és recsegős hang kíséri. Ha ezt párszor még erőltetem, egyre kisebb fordulattól csinálja. Ha kényelmesen járok vele, gyorsan elváltogatok, nem sietek/nem húzom, észre sem venni a hibát. Pöcc-röff az indulás de ha jól bemelegszik minden, most meleg van, tehát hamarabb, csinálja a cirkuszt. Ha nem vagyok késésben, tényleg nem venni észre semmit és ha csak ritkán húzok neki oda, szintén nem.
Olyan érzésem van, mintha elfogyna az úszóházból a benzin. Holnap cserélek szűrőt mert az semmibe sem kerül, valahogy mégis a pumpára gyanakszom. Talán elég melegnek is érzem, lehet hogy kezd leégni a tekercselés? A motor felett van, attól is lehet meleg.
Szedjem ki és mérjek szállítási mennyiséget? Na de mennyit kell tudnia?
Ez ugye karbis, nincs visszavezető ág a tankba, injektoros autómmal volt olyan, hogy a próba első pár percében még többet is szállított bőven mint a minimum (azt hittük jó és bevitt az erdőbe) de a 10. percben már igen meleg volt és a felét sem tudta a mittomén hány liter/percnek...
Hogy zárhatnám ki vagy erősíthetném meg a pumpa hibáját? Ha arról van szó, veszek pumpát, csak feleslegesen tényleg minek.
Karbipuci-szinkron és szelepállítás (nem kellett) 8000 km.-el ezelött volt.
Sosem tudtam megérteni mi jár ilyenkor az autósok fejében....
Engem is bekóstolt egy 4.2 Ódi
jött 1m-re a seggemben ha 120al mentem,ha 180al mentem akkor is
erre kerestem egy 3.at és összement picire meg legalább megfuttattam a lovakat