Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

sziasztok!
nekemis igazítani valóm akadt az irányjelző ill. világításkapcsolón.
Korábban egy nagy eső után nekem is volt problémám az iránynyelző működésével, de azt egy nagyobb adag kívülről befújt szilikon orvosolta, most viszont -egy újabb megázás után-a tompított fényszóróm nem működik, csak ha rajta tartom az ujjam a távolsági kapcsolóján, a távolsági viszont gond nélkül ezért inkább azzal jártam rövidtávon.
Szilikon ide már nem volt elég, szét kell szednem. Én is csak a mikron méretű bizbaszoktól tartok. Kerestem robbatott ábrát de nem találtam a kapcsolóról, esetleg valakinek? köszi előre is!
elírtam... 1300-ast
Kiskunhalas... május végi gyereknapon. Minden gyerek hozta a kedvenc játékát. (Azért azt a CB1330-ast nem dobnám ki az ágyamból.)
Sziasztok!
919 eladó, ha valakit érdekel bővebben mailban: gergoo.acs kukac gmail

rendben értem köszönöm.
A szinkron csak egy része a beállításnak.
A karbibeállítás nem egyenlő a szinkronnal. Mindenki arra helyezi a hangsúlyt.
A motorhoz be kell állítani a megfelelő keverékképzést, értem ez alatt a fúvókák méreteit, keverék csavar helyzetét és a tű pozícióját.
Nem mindegy, hogy gyári kipufogó, vagy esetleg egy nyitott dob van rajta, stb.
egy karbi szinkron orvosolná a problémámat?
A karbi
Be kéne állítani.
sziasztok.van egy cbr900rr-em 97-es elég sűrűn eszi a gyertyát valakinek valami ötlet mi okozhatja?Köszi.
email: honda900rr@freemail.hu
929/954 kormánylengéscsillapító eladó!
inkább emailt írj, mert ide ritkán nézek fel...
42.000Ft
Teljesen szét kell szedni a kapcsolót. Ha kiemeled a házból, akkor szét kell pattintani és ami a hosszú érintkezőt tartja, azt ki kell takarítani, mert már beleszáradt a zsír és a mögötte lévő kis rugó, nem tudja rendesen nekinyomni az érintkezőknek. Ha már szárazon könnyedén mozog a hosszú érintkező a tokban, akkor egy kis szilikon zsírral kend meg és szereld össze. Tökéletesen fog működni. Figyelj oda, mert sok apró alkatrész van (rugó, golyó), ami messze tud repülni
Állj neki és keresd meg! Kontakthiba , vezetéktörés oxidos csatlakozó vagy lámpafoglalat , stb.
Sziasztok!
Olyan problémám akadt, hogy az irányjelzőt ha kapcsolom, néha mindkettő villog, de olykor csak az egyik (jobbra-balra is). Általában ha ráütök a nem működő index búrájára megjavul a probléma, de van amikor alacsonyabb vagy éppen magasabb fordulaton is visszajön és rendesen működik (vagy éppen attól megy el). Szétszedtem a kapcsolót, és van benne egy kis golyó ami elmozdul a kapcsoláskor. Ott viszont úgy tűnt hogy érintkezési gondja van, mert ha a kapcsolókart kicsit benyomtam kapcsolás után akkor rendesen működött. A villogóknál nincs kontakthiba, megnéztem a vezetékeket.
Tippetek esetleg hogy mi okozhatja ezt?
Köszi
egyszerűsítettem. szerettem volna megtudni hogy a 900rr ben hogy műxik. nem fellengzősködtem nem akartam mint az oviban ...... lécci léccci .........
megkaptam a választ , köszönöm a segítséget. volt yamaha fz750-em azon tudtam hogy gyújtásra műxik, a hondán nem tudtam, ennyi.
Jaja, pumpát akartam írni csak már késő van és tele a fejem mára.
Igen, mindent elmondott, rajta leszek sorban.
Köszi mindenkinek.
A szűrőnek a pumpa előtt(a pumpa és a tank között) kell lenni,ott természetes ,hogy folyik.
De RC51 felsorolta az összes lehetséges opciót
Igen ahogy mondod,de béke van
Akkor a nagyon szar jelző lesz érvényes mert nyitott csapnál és álló motornál szerintem az egész tank kifolyna. Amikor levettem a csövet a szűrőnél jó lendületesen kezdett dőlni a benya, nem csak annyira, amennyire a pumpáig tartó pár centi cső indokolná.
A végére járok, köszi.
Mert vagy nagyon szar es a szelepek atengednek, vagy kicsit szar es pumpal csak te nem tudod megallapitani hogy pumpal-e. Vagy egyaltalan semmi baja csak a karburatorok nem ugy mukodnek ahogy kellene.

Alaphelyzetben nem engedi at a benzint mert 2 pici gumi szelep van benne az egyik szivo masik masik pedig ami kiengedi a kamrabol a benzint mikor a ruggo tolja elore a membrant. Es az a ruggo hatarozza meg a benzinnyomast a benzincsoben.
Állandóan rámszerveznek mindenféle programot, úgyhogy hazafelé indulva csak annyit tudtam megállapítani, hogy ez semmit sem csinál. Gyújtásra téve és kezem rajta az Ac-n semmi moccanás, semmi lüktetés vagy hang. Beindítva ugyanez, semmit sem csinál. Nagyon kíváncsi leszek a tesztre csak jó volna a 24 órából 25 öt csinálni. Csöveket már szereztem, hogy ne kelljen kiszerelni és a helyén próbálhassam rövidre zárva.
Azt nem értem ha (ahogy írtátok előzőleg) döglött az ac viszont az üzemanyagot nem engedi át ha nem működik, hogy tudok vele járni mégis?
Mondjuk, ha a mondat végéről lemaradt volna a "tanulnék", nem tűnt volna fellengzősnek a kérdésed. De legalább most már ezt is tudod
hiába nevetsz én kérdeztem ő válaszolt. te meg csak.................
én kérdeztem