1998 -ar SC33 -as om van. Mikor visszaengedem a gazt es motorfekkel megyek azan ujbol rahuzom a gazt a motor nem reagal azonnal...Lehorog,dadog . Fordulaton viszont nincs vele gond... Megy rendesen..
Most kapott uj NGK iridiumos gyertyakat. A karburator is ki lett tisztitva mult evben ,de utanna sem lett jobb...
Tudja vki mi lehet a gond ?
Reggel felkeltem, feldobott hogy legalább ma motorozok igaz a munkahelyemre..de feldobott ez is!:))
Úton befele szidtam hogy sportmotort vettem mert majd szét verte a micsodámat a rossz úton a gép..Meg is fogadtam hogy hazafele a jobb de kicsit hosszabb úton megyek!
Majd nem délután a szokott döcögős felé mentem, de még hamar visszafordultam irány az autóút! Rááltam egy kényelmes tempóra ahol már mindketten, én és a Fireblade jól éreztünk magunkat! :-)
Már nem is éreztem olyan kényelmetlennek...de belenézek a tükörben és egy gyorsan közeledő A7-es Audit látok!
Vissza egy és gáz! Nagyon gyorsultam és felvettem a kesztyűt a négykerekűvel..Hihetetlen erő van benne amit nehéz kimotorozni! Nem is munkába járásra tervezték.. ment mint a meszes míg a trafitól való félelmemben el nem vettem a gázt de piszokul jól esett! (Nem mondom meg mennyivel mentem :-P)
Ezért veszünk mi ilyen motort! :-D
Hali. Nekem is ezt csinálta. Kicseréltem a fék karmantyúkat mert szorultak a fék dugattyúk. Most jó.
A cimbimnek viszont a tengety meghúzási sorrend változtatással ill előirt nyomatékkal való meghúzásra lett jó. Nekem sc28- neki sc33. Ezek a tapasztalatok csak a nálunk tapasztalt hibákra oldották meg a problémát. Nem irányadóak ilyen jelegű hibákra. Nem válalunk felelősséget ha ezen hibák javitására után továbbra is
fenn ál ezen probléma. Csak mert vannak akik belekötnek javító szándékú hozzászolásba.
Sziasztok!
Találkoztatok már olyan gonddal, hogy első fék használatakor a motor eleje fel-le jár? 140 alatt érezhető, 80-100-nál a legerősebb és amikor megállok, mintha kátyúkban mennék. Fékkar nem üt, fékpofák újak, régiekkel is csinálta, azzal durvábban. Kormánycsapágy nem kotyog, feszítettem rajta kicsit tegnap, de a helyzet ugyanaz. Még arra gondoltam, hogy teleszkóp szimering és olaj csere utána volt egy kis szivárgás bal oldalon, amit nem értek hogyan, elképzelhető, hogy ez okozza? Következő lépés a szerviz lesz, de hátha mond valaki valami okosat és egyszerűt. Köszönöm
Mi 2x jártuk meg Bulgáriát 919RR el! 1200km Menyasszonyom végig mögöttem! Semmi baja sem volt! Egyenesben szépen kiült és a kapaszkodot fogta nem a tankon kezenállt :) Álltalában azok mondják h kényelmetlen a 919 akik fagyizni járnak vele meg hasonló... Teljesen más mint az ujabb sportmotorok ,nagy vastag ülés stb... Én mindenkinek ajánlom. Előtte tdm em volt. Teszteltünk deauwilet is de csak az RR. És bizony még hosszú távon is
Ott lehet a gond hogy a párom elég magas nő 173cm körüli, és így szinte rám fekszik ami fékezéskor még hatványozódik is.
A magas hátsó ülés inkább kisebb nőknek jó...
A tank kapaszkodó lehet javítana a helyzetén de az ütközéskor egy kiherélő szerszámmal felér! :-)
Nem tudom miről beszéltek, nekem 7 éve van meg a 919, egy embernek sem volt még kényelmetlen, mentem vele 4-500 km-t is, utassal és nem volt panasz. A mostani barátnőm még soha nem motorozott és elsőre több mint 100 km-t mentünk és semmi baja nem volt, nekem se. Ha ez a motor nektek kényelmetlen akkor próbáljatok ki valami újabb sportot és sírva menekültök erre vissza...
Utasnak max ha kap valami komfort ülést, esetleg egy dobozt, aminek nekidőlhet. Vagy vannak azok a csúnya (tanksapka csavarozásához rögzíthető) utaskapaszkodók...
ezek szerint akkor a vasárnapi 500+os karika két személlyel emberesnek mondható...?
utassal nekem 50-60 km er az etap aztán pihenő
de nem kell neki mindig támaszkodni,foghatja a vállad is ,meg ha normálisan mész akkor ülhet egyenesen is
Persze mert 300km után már elzsibbad a se***d! :-))
A kuporgó utas pozíciója amikor a kezén támaszkodik és fékezéskor ez még hatványozódik is, ez a legrosszabb!
Ülés áthúzás puhábbra vagy pl. zselés markolat segítene de a hátsónak ez sem lesz megváltás!
Ez a motor alapban 1 személyes sportmotor és rövid távú pótüléssel?
Kuplung hang javítva. A hétvégén kicseréltem a CBR-ben a nagy kuplungkosarat. Nem lett új, de ég és föld a különbség. Úgy gondolom, hogy 20 éves kitudja hány kilométer futott sportmotornál ez a hang már - kicsit duzzogva - elfogadható.
Köszi, na ennek örülök! Az enyém még 2007-es ráncfelvarrott!
Viszont ma voltszerencsém váltani pár szót 954 tulajjal!
57 ezer korul van benne neki, nincs különösebb gond a géppel, teszi a dolgát.....de az egyes henger már neki se 100% és mondta ez nem egyedi eset! Az a nicasil bevonat, tényleg kényes pontja azoknak!
Nagyon fontos a rendes bemelegítés......
1998 -ar SC33 -as om van. Mikor visszaengedem a gazt es motorfekkel megyek azan ujbol rahuzom a gazt a motor nem reagal azonnal...Lehorog,dadog . Fordulaton viszont nincs vele gond... Megy rendesen..
Most kapott uj NGK iridiumos gyertyakat. A karburator is ki lett tisztitva mult evben ,de utanna sem lett jobb...
Tudja vki mi lehet a gond ?
Úton befele szidtam hogy sportmotort vettem mert majd szét verte a micsodámat a rossz úton a gép..Meg is fogadtam hogy hazafele a jobb de kicsit hosszabb úton megyek!
Majd nem délután a szokott döcögős felé mentem, de még hamar visszafordultam irány az autóút! Rááltam egy kényelmes tempóra ahol már mindketten, én és a Fireblade jól éreztünk magunkat! :-)
Már nem is éreztem olyan kényelmetlennek...de belenézek a tükörben és egy gyorsan közeledő A7-es Audit látok!
Vissza egy és gáz! Nagyon gyorsultam és felvettem a kesztyűt a négykerekűvel..Hihetetlen erő van benne amit nehéz kimotorozni! Nem is munkába járásra tervezték.. ment mint a meszes míg a trafitól való félelmemben el nem vettem a gázt de piszokul jól esett! (Nem mondom meg mennyivel mentem :-P)
Ezért veszünk mi ilyen motort! :-D
Kösz hogy elolvastátok!
929rr és 954rr hez keresnék futomű beállitast.
Köszönöm szépen előre is!
Hali. Nekem is ezt csinálta. Kicseréltem a fék karmantyúkat mert szorultak a fék dugattyúk. Most jó.
A cimbimnek viszont a tengety meghúzási sorrend változtatással ill előirt nyomatékkal való meghúzásra lett jó. Nekem sc28- neki sc33. Ezek a tapasztalatok csak a nálunk tapasztalt hibákra oldották meg a problémát. Nem irányadóak ilyen jelegű hibákra. Nem válalunk felelősséget ha ezen hibák javitására után továbbra is
fenn ál ezen probléma. Csak mert vannak akik belekötnek javító szándékú hozzászolásba.
Találkoztatok már olyan gonddal, hogy első fék használatakor a motor eleje fel-le jár? 140 alatt érezhető, 80-100-nál a legerősebb és amikor megállok, mintha kátyúkban mennék. Fékkar nem üt, fékpofák újak, régiekkel is csinálta, azzal durvábban. Kormánycsapágy nem kotyog, feszítettem rajta kicsit tegnap, de a helyzet ugyanaz. Még arra gondoltam, hogy teleszkóp szimering és olaj csere utána volt egy kis szivárgás bal oldalon, amit nem értek hogyan, elképzelhető, hogy ez okozza? Következő lépés a szerviz lesz, de hátha mond valaki valami okosat és egyszerűt. Köszönöm
A magas hátsó ülés inkább kisebb nőknek jó...
A tank kapaszkodó lehet javítana a helyzetén de az ütközéskor egy kiherélő szerszámmal felér! :-)
ezek szerint akkor a vasárnapi 500+os karika két személlyel emberesnek mondható...?
de nem kell neki mindig támaszkodni,foghatja a vállad is ,meg ha normálisan mész akkor ülhet egyenesen is
A kuporgó utas pozíciója amikor a kezén támaszkodik és fékezéskor ez még hatványozódik is, ez a legrosszabb!
Ülés áthúzás puhábbra vagy pl. zselés markolat segítene de a hátsónak ez sem lesz megváltás!
Ez a motor alapban 1 személyes sportmotor és rövid távú pótüléssel?
Két személlyel oltári kényelmetlen főleg az utasnak..(max 20km)
Ilyen volt:
https://www.youtube.com/watch?...
Ilyen lett:
https://www.youtube.com/watch?...
Viszont ma voltszerencsém váltani pár szót 954 tulajjal!
57 ezer korul van benne neki, nincs különösebb gond a géppel, teszi a dolgát.....de az egyes henger már neki se 100% és mondta ez nem egyedi eset! Az a nicasil bevonat, tényleg kényes pontja azoknak!
Nagyon fontos a rendes bemelegítés......
Bár lehet, hogy most lesz egy.