Blokktöréssel nem találkoztam, viszont 929-nél előfordult, hogy amikor belerongyolt egy kocsiba , nem a villa görbült, hanem az alsó kormánycsapágy fészke szakadt be.
Ezt pontosan így gondolom én is.
A nincs benne anyag is igaz, mert technikailag biztos profi megoldás volt a lengővilla rögzítés, de ott is törtek a 954 blokkházak.
Pedig k.baszott szépek, majdnem olyat vetem a GSXR helyett, csak nem találtam szép példányt, meg pici volt.
Kérd meg egy elektromossághoz, vagy villanyszereléshez értő ismerősödet, és pillanatok alatt megcsinálja neked . De van olyan kettős-dióda is amelyik egy teljesítmény-tranzisztorra hasonlít , és a középső lába a közös plusz.
Az este kiszereltem a kuplungot. Valóban kézzel eléggé könnyen eltekerhető az alumínium kosáron a fogaskerék. Ma megérkezett a bontott. Annyira ránéztem, hogy ezen kézzel meg sem mozdítható a fogaskerék. Ennél fogva már csak jobb lehet mint a benne volt.
Elég láma vagyok a kérdéshez. Abból van három tüskés is vagy elég a kétkiveztéses? Melyik tüske melyik lábat helyettesíti a gyárin, azaz hova kell bekötni? Most nézegettem egy két rajzot és úgy tűnik, mintha az egyik láb test lenne.
A Honda CBR üres jeladó és az oldaltámasz visszajelző elektromos rendszerébe van egy-egy ilyen dióda beiktatva. Kérdésem hogy ez Honda specifikus alkatrész, vagy máshol is megvásárolhatóval is helyettesíthető? (Nem találtam a Honda CBR alkatrész jegyzékben)
Valószínű, hogy hidegen is megütik, de az én véleményem szerint ez a két motor volt az, amelyikkel beleestek a teljesítmény hajkurászásba, mer akkor jött ki a GSXR1000, meg az R1 is porondon volt.
A 954-ben már nincs anyag. Vékonyak a henger falak, túlmelegszik és elrepedhet a henger, leválik a nicasil.
Most néztem egy bontós befotózta a 954-es eladó blokkját, hogy melegedés nyomok vannak rajta. Aha. A fél nicasil már hiányzik. ha leintóznám, már méret alatt lenne.
Tudod mennyi km volt benne? 30 párezer. Nem volt tekerve az óra, mert új korától megvolt.
A 929 a másik. Elkezd kopogni. Mindenki csapágyra tippel, cserélik, a hang marad. Majd még amit gondolnak, de változás nincs. Persze a dugót nem húzzák ki.
Ott is a henger esik méret alá és a gyújtásnál a dugó megbillen és kolompol, mint Marcsa seggében a lóf@sz.
Most csináltam egy 954-et.
Amíg a víz el nem éri a 40 °C-fokot kolompol, aztán elkussol. Szintén 30 párezer van benne.
Természetesen, de ez csak a 954-re jellemző, de a 929 se kutya. Már amikor a kocsiról levették és beindítottuk, tudtam mi a baj, de a tulaj megnyugtatására(?), vagy nem is tudom, inkább a többi hibalehetőség kizárása miatt végig mentem én is az összes procedúrán, helyrehoztam amit előttem egy másik szerelő elbarmolt, de mégis az első diagnózis maradt.
Mikor beindítottuk (nem volt rajta a légszűrő) egyből nyomta a kartergázt, melegen ez csak erősödött. A motor hőmérséklet emelkedésével egyre nehezebben indult. 70-80°C fokon még elkapta, de felette nem indult. A motor megbontása után kiderült, hogy úgy elkopott a motor, hogy gyakorlatilag alig maradt nicasil a hengereken.
Az utolsó jó 900-as a 919 volt.
Na de várjuk ki a végét, hogy Ati gépén mit találnak. Az övé is ezeket a tüneteket is ezt produkálja. Azt mondta jelzi.
Nem értem igazán, hogy ha bemelegszik leáll vagy csak ha leállítod?
Ha nem indul van szikra?
Régebbi Hondánál ugyan de a gyújtás jeladó hibája csinált ilyet amikor a jeladó is bemelegedett a motorral. Megállt és nem indult míg vissza nem hűlt! A főtengely végén volt..
Szevaztok!
Alábbi problémával fordulok hozzátok,2003as 954 RR,hidegen tökéletessen indul.bemelegszik és nem indul el öninditóval,csak tolásra.
84fok körül már elindul öninditóval is,de minél jobban lehül annál könnyeben inditható.Gyertya-levegőszűrő stb. minden uj és a belevaló.
Stekkerek csövek,stb. mindent áttnéztem rendben van.Akksi új,vissza töltés tökéletes 14.7 V körüli és nagyjából állandó az érték + - pár tized V.
Kérdésem kérésem az lenne ha valakinél volt már ilyen jelenség irjon ide vagy csörgessen meg vissza hivom 06306983062.
Köszi szépen
Az ezresek is ilyen gyöszösek anyagban?