Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Helló!

Az ezresek is ilyen gyöszösek anyagban?
Anyaghiány
Blokktöréssel nem találkoztam, viszont 929-nél előfordult, hogy amikor belerongyolt egy kocsiba , nem a villa görbült, hanem az alsó kormánycsapágy fészke szakadt be.
Ezt pontosan így gondolom én is.
A nincs benne anyag is igaz, mert technikailag biztos profi megoldás volt a lengővilla rögzítés, de ott is törtek a 954 blokkházak.
Pedig k.baszott szépek, majdnem olyat vetem a GSXR helyett, csak nem találtam szép példányt, meg pici volt.
A 954-nél volt valami típusbetegsége, amire emlékszek régebbről. Akkor valószínű ez volt.
Remek
RSV4 hova lett
A 19491 hsz-ban megtalálod a számom.
Szia! Ez a hsz felkeltette az érdeklődésemet. Ha megtisztelnél egy email címmel, kérdeznék Tőled. Előre is köszi!
Kérd meg egy elektromossághoz, vagy villanyszereléshez értő ismerősödet, és pillanatok alatt megcsinálja neked . De van olyan kettős-dióda is amelyik egy teljesítmény-tranzisztorra hasonlít , és a középső lába a közös plusz.
Köszönöm .

Az este kiszereltem a kuplungot. Valóban kézzel eléggé könnyen eltekerhető az alumínium kosáron a fogaskerék. Ma megérkezett a bontott. Annyira ránéztem, hogy ezen kézzel meg sem mozdítható a fogaskerék. Ennél fogva már csak jobb lehet mint a benne volt.
Elég láma vagyok a kérdéshez. Abból van három tüskés is vagy elég a kétkiveztéses? Melyik tüske melyik lábat helyettesíti a gyárin, azaz hova kell bekötni? Most nézegettem egy két rajzot és úgy tűnik, mintha az egyik láb test lenne.
Tessék, cikkszámostól
A rajzon a 13-as alkatrész.
Tegyél helyette egy sima 10 A-es diódát, és többet nem lesz rá gondod.
A Honda CBR üres jeladó és az oldaltámasz visszajelző elektromos rendszerébe van egy-egy ilyen dióda beiktatva. Kérdésem hogy ez Honda specifikus alkatrész, vagy máshol is megvásárolhatóval is helyettesíthető? (Nem találtam a Honda CBR alkatrész jegyzékben)
Fasza
Valószínű, hogy hidegen is megütik, de az én véleményem szerint ez a két motor volt az, amelyikkel beleestek a teljesítmény hajkurászásba, mer akkor jött ki a GSXR1000, meg az R1 is porondon volt.
A 954-ben már nincs anyag. Vékonyak a henger falak, túlmelegszik és elrepedhet a henger, leválik a nicasil.
Most néztem egy bontós befotózta a 954-es eladó blokkját, hogy melegedés nyomok vannak rajta. Aha. A fél nicasil már hiányzik. ha leintóznám, már méret alatt lenne.
Tudod mennyi km volt benne? 30 párezer. Nem volt tekerve az óra, mert új korától megvolt.
A 929 a másik. Elkezd kopogni. Mindenki csapágyra tippel, cserélik, a hang marad. Majd még amit gondolnak, de változás nincs. Persze a dugót nem húzzák ki.
Ott is a henger esik méret alá és a gyújtásnál a dugó megbillen és kolompol, mint Marcsa seggében a lóf@sz.
Most csináltam egy 954-et.
Amíg a víz el nem éri a 40 °C-fokot kolompol, aztán elkussol. Szintén 30 párezer van benne.
reméljük a legjobbakat a kollégának,köszi a választ
mitől tud így elkopni,egy 4T?
hidegen nem tisztelik,olajcserék hiánya?
De tudtam, hogy ez a válasz érkezik
Mondjuk logikai úton vezettem le, de a leírtak fényében a kopást illetve a kompóthiányt dobta ki a gép.
Természetesen, de ez csak a 954-re jellemző, de a 929 se kutya. Már amikor a kocsiról levették és beindítottuk, tudtam mi a baj, de a tulaj megnyugtatására(?), vagy nem is tudom, inkább a többi hibalehetőség kizárása miatt végig mentem én is az összes procedúrán, helyrehoztam amit előttem egy másik szerelő elbarmolt, de mégis az első diagnózis maradt.
Mikor beindítottuk (nem volt rajta a légszűrő) egyből nyomta a kartergázt, melegen ez csak erősödött. A motor hőmérséklet emelkedésével egyre nehezebben indult. 70-80°C fokon még elkapta, de felette nem indult. A motor megbontása után kiderült, hogy úgy elkopott a motor, hogy gyakorlatilag alig maradt nicasil a hengereken.
Az utolsó jó 900-as a 919 volt.

Na de várjuk ki a végét, hogy Ati gépén mit találnak. Az övé is ezeket a tüneteket is ezt produkálja. Azt mondta jelzi.
megosztanád velünk is,ha nem titok,érdekelne miért történhet ez
Nem értem igazán, hogy ha bemelegszik leáll vagy csak ha leállítod?
Ha nem indul van szikra?
Régebbi Hondánál ugyan de a gyújtás jeladó hibája csinált ilyet amikor a jeladó is bemelegedett a motorral. Megállt és nem indult míg vissza nem hűlt! A főtengely végén volt..
Sajnos tudom, mi a baj. Nem leszel boldog. Lejjebb van a számom.
Szevaztok!
Alábbi problémával fordulok hozzátok,2003as 954 RR,hidegen tökéletessen indul.bemelegszik és nem indul el öninditóval,csak tolásra.
84fok körül már elindul öninditóval is,de minél jobban lehül annál könnyeben inditható.Gyertya-levegőszűrő stb. minden uj és a belevaló.
Stekkerek csövek,stb. mindent áttnéztem rendben van.Akksi új,vissza töltés tökéletes 14.7 V körüli és nagyjából állandó az érték + - pár tized V.
Kérdésem kérésem az lenne ha valakinél volt már ilyen jelenség irjon ide vagy csörgessen meg vissza hivom 06306983062.
Köszi szépen