Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ezt már megérdemelte
nálam volt egy SC28 FeriBléd
és az SC33 om kuplungja volt rajta,így nem is volt ami a kosár és a főtengely foghézagát kordában tartsa,kalamolt is mint a kurvaélet rátettem az én régi SC28 am 2soros fogaskerekű kuplungkosarát és kurva csendes lett
tehát az SC28-SC33 kosarak csereszabatosak,csak nem érdemes cserélgetni őket,mert zajos lesz
Az nem is sok. E-bay-en többért vannak és ha mégsem jó, ültethetsz bele virágot
20 ezer (csak a kuplung kosár). Kicsit kapkodtam a levegőt, de inkább ez mint egy sz@r fele áron. Sugóékban még nem csalódtam. Jó lesz ez, de annál mindenképpen jobb, mint ami benne van . (Igaz ezt nem nehéz űberelni.) Nagyon nem hiányzott ez a kiadás, de megérdemli a törődést az öreg vas. Arról nem is beszélve hogy vége lesz az agyalásnak arról, hogy konkrétan mi okozza ezt a hangot.
Menyi lesz?
Köszönöm. Nem merem/akarom bevállalni az előfeszítés hiányát , így SC28 kosár lesz. Már úton van. Igaz nem olcsó, de legalább jó drága. Ellenben ha az ígért minőségű akkor csattogás hiánya (vagy jelentős halkulása) megfizethetetlen érzés lesz.
Tévednek, mert az SC28-33 76 fogas , a 929 és 954 73fogas
SC28-33 primer áttétel 76/50
SC44-50 primer áttétel 73/48

Ettől függetlenül az előfeszítés hiánya okozhat gondot.
Ez így van, csak az elmélkedésem az alábbi ra vonatkozott:
- Az SC28-nál a kuplung kosáron a fogaskerék kétsoros a főtengelyen egysoros.
- Az SC33-nál a kuplung kosáron a fogaskerék egysorosa főtengelyen kétsoros.
- Amennyiben az SC28-ba beszerelhető lenne az SC33 kuplung kosara akkor kér egysoros fogaskerék kerülne szembe egymással és megszűnik a kétsorosság előnye.

Mivel kiderült, hogy a 33-as kuplungkosár fogaskerék átmérője kisebb, mint a 28-as kuplungkosár fogaskerék átmérője, így okafogyottá vált a kérdés. (Köszönet érte Vikinek Baján a Sugo motornál ).
Csörgess meg. 30kilenc5100ötvenhét
Az én ismereteim szerint, ami fötengelyen van technikai megoldás "pusztán" a hajtás játékát csökkenti terhelésváltáskor, ilyen megoldást alkalmaznak pl. a fogaskerekes vezérlésnél is...vagy a finommenchanikában a a preciziós hajtásoknál.
A kuplungban pedig a menetszö szerepét látják el rúgók, hogy ütésszerü igénybevételeket csillapítsák, a csúcs terhelések "hegyét" levágják megelözve az anyag kifáradását, és egyéb túlfeszültség okozta anyagkárosodást.
Eldőlni látszik a kérdés. Úgy néz ki, hogy a 919 kuplungkosarán levő fogaskerék kisebb, mint a 900RR kuplungkosarán levő fogaskerék.
Azt alábbi fotókon látható ami aggaszt. Az SC28-nak a kuplungkosár fogaskerékre, a 919-nek már a főtengely fogaskerékre van ráépítve az a másik fogaskerék, ami feltehetően gyorsításkor/lassításkor a foghézag holtjátékából adódó problémák kiküszöbölésére alkalmaznak.

Volt aki azt mondta, hogy nem probléma, de én inkább Káosz kolléga véleménye felé hajlok miszerint problémát okozhat.
Köszönöm.
Kérdésem, hogy ha az 900/SC28 dupla fogaskerekes nagy kuplungkosara helyett a 919/SC33 egysoros nagy kuplungkosarát szerelem be hosszútávon okoz-e valamilyen nemkívánatos elváltozást ? (A 919 kuplung esetleges alkalmazhatósága kibővítené a keresési lehetőséget.)
6204 2RS csapágy előre-hátra
63/22 csapágy a lánckerékagyba
28x47,2x7 szimering előre
30x47x7,5 szimering a féktárcsa oldalra hátra
30X56X7.5 a lánckerékagyba
98-as évjárat. 16" első , és első hátsó is kellene.
Évjárat? 16", vagy 17"? Első, hátsó? Könnyebb lenne
Sziasztok sc33 motorok felújítás alatt áll . Kérdésem most a kerékcsapágy és a mellette lévő szimering mérete lenne . Tud nekem valaki ebben segíteni? Köszönöm.
Sziasztok Hondások! Kérni szeretnélek titeket,aki tud eladó sc50 motorblokkot egyben,kérem írjon rám! E-mail az adtlapomon. Köszi! Jó tapadást és széles utat mindenkinek!
Gyertyát cseréld fel,merj kompressziót,nézz szelephézagot,karbi tiszta?
Nagyon jó. Merre laksz és mennyit kérsz érte?
CBR 900RR 99-es évjárat:durogg a motor és lángot lő ki.
Kivettem a gyertyákat 1-3-4 henger gyertya szép őzbarna, a 2. henger gyertya kormos, száraz és fekete.
Mitől lehet:
1.gyertya rossz?
2. karburátor gond?
3.Szelep probléma?
Sziasztok
Írtam nem régen a kemény futóművemről...bagatel hiba volt!
Leírni is szégyen.. :)
Valaki az előző tulaj olaszban még a hátsó gumit 3bar felé fújta!
Most vettem észre (eddig miért is nem?) hogy sok és engedtem ki a dzsigoló levegőt belőle. :-) leengedtem 2,5 helyett 2,2 re.
Amúgy meg a hátsó telő csillapítása is rosszul volt beállítva.
Most jónak tűnik. :-))
nem is gondoltam ezek így tudnak szólni,rosszul leszek ha meghallom