Sziasztok!
Elég sokáig kerestem 92" manualt , és nem nagyon találtam. Úgyhogy vettem egyet 5$ ért :) Ha esetleg érdekel titeket szívesen feltöltöm valahova. Természetesen ingyen :)
Nekem is izgatta a fantáziám, hogy a nyomólap csapágy adhatja-e a hangot és kicseréltem egy újra, de a hang megmaradt. Ennek ellenére felkeltette a figyelmem, hogy a csapágyat kézzel ki be lehet nyomni a nyomólapból, azaz nem egy csapágyméret tűréssel van a nyomólapban a helye kiesztergálva.
A csapágy a terhelést akkor kapja amikor a kuplungkart behúzom és rudazat a csapágynak feszülve kihúzza/nyomja a fedelet amíg a kart ki nem engedem.
Amikor a kuplungkar nincs behúzva és a komplett kuplung együtt forog, akkor a csapágy nincs terhelés alatt mert a rudazat - elvileg - nem ér hozzá. Összességében mégis végez mozgást, mert együtt forog a nyomólappal.
Előfordulhat, hogy a laza illesztés miatt a csapágy a terheletlen állapotában rezonál, forog, vándorol a csapágyházban és hangot ad, amely hang megszűnik amikor behúzom a kuplung kart és a rudazat által terhelés alá kerül a csapágy?
Értem! Kösz az infót.
Én arra a tűgörgőre gondoltam ami körül a kuplungkosár forog.
Igaz hogy ha rossz lenne, hidegen is morognia kellene...
Nekem elég hangos de csak ha üzem meleg a motor! Hidegen szinte alig hallani.
ja ami a képen van az a saját SC28 am csapágya,de az összes sc28-sc33 ban ilyen van,de szerintem nem az a zaj forrása,inkább valami rugó zörög,és mikor kuplungolunk akkor elcsendesedik,ha a nyomólap csapágya lenne"berágódva" az behúzott kuplungnál még zajosabb lenne
Ne vegyétek készpénznek amit írtam mert más rajzon más a számozása és ezekkel a méretekkel tűgörgősnek kellene lennie a nyomólap csapágynak!
Ezt még nyomozni kell de ha megtalálom a tuti tűgörgő(k) számát és szétszedem, lehet cserélem...továbbra is azt gondolom hogy a kosár tűgörgője csinálhat ilyet. Ha leveszem a fedelet és mozog a kosár akkor a csapágy a ludas!
Volt már pár motorom és dupla ekkora futás teljesítménnyel sem volt hangja egyiknek sem! Igaz nem kellett a kuplungnak ekkora erőt átvinni.
A netről töltöttem le "900RRparts" PARTS INFO & DRAWINGS és ott is van a kuplungról rajz. A 20-as számú 14x22x16 golyóscsapágy vagy a tűgörgő zöröghet! Inkább a tűgörgő, de előtte megnézném hogy nincs e a kosár lelazulva..
20w-50 nagyin nem való bele! ! !
van service manual a neten
carlsalter,com
játtam már pár motorbelsőt sc28-33 it ,de fogós kérdés hogy mi "morrog" a kuplung nem lazul csak úgy le,bár van olyan szerelő is aki kezenyomán lelazul
Sziasztok!
Először is a yard visszaadta a lefoglalt gépemet! :) Hurrá
Én is hallom ha bemelegszik azt a bizonyos morgást és engem is zavar! Gyári dobbal különösen erősen hallani!
Lehet hogy sűrűbb olajjal nem csinálná? 20w50 ? Hidegen most sincs hangja! Gondoltam szétkapom... olaj leereszt és idom leszerel..
Hát ha csak a kosár rögzítő csavar lazult le? Valakinek tapasztalata?
Le lehet tölteni a netrő hozzá service manualt!
Nem volt hozzászólás....csak "bátorkodtam" jelezni, miért nem kell senkinek a plexid. Ha ez neked sérelmes elnézést kérek!......egyébként én is szeretem a magadfajta "barátságos" stílusú hozzászólásokat! Nem kellene azonnal "harapni"! Széles utat!
Nézd meg ezen az oldalon a 3. és a 4. számú alkatrészt, azaz a két vezérmű tengelyt. A gyári száma eltérő vagyis ez alapján nem egyforma a két vezérmű tengely.
Engem is érdekelne!
Köszi
torocsik@citromail.hu.
Szia.
Engem érdekel. Ha megadnád vagy elküldenéd megköszöném
bbzz@citromail.hu -ra is küldheted
Elég sokáig kerestem 92" manualt , és nem nagyon találtam. Úgyhogy vettem egyet 5$ ért :) Ha esetleg érdekel titeket szívesen feltöltöm valahova. Természetesen ingyen :)
Erröl van szó : http://www.ebay.com/itm/Honda-...
Honda CBR 900 RR Fireblade Fours 92 a 97 - Service Manual Haynes
A csapágy a terhelést akkor kapja amikor a kuplungkart behúzom és rudazat a csapágynak feszülve kihúzza/nyomja a fedelet amíg a kart ki nem engedem.
Amikor a kuplungkar nincs behúzva és a komplett kuplung együtt forog, akkor a csapágy nincs terhelés alatt mert a rudazat - elvileg - nem ér hozzá. Összességében mégis végez mozgást, mert együtt forog a nyomólappal.
Előfordulhat, hogy a laza illesztés miatt a csapágy a terheletlen állapotában rezonál, forog, vándorol a csapágyházban és hangot ad, amely hang megszűnik amikor behúzom a kuplung kart és a rudazat által terhelés alá kerül a csapágy?
Én arra a tűgörgőre gondoltam ami körül a kuplungkosár forog.
Igaz hogy ha rossz lenne, hidegen is morognia kellene...
Nekem elég hangos de csak ha üzem meleg a motor! Hidegen szinte alig hallani.
Ezt még nyomozni kell de ha megtalálom a tuti tűgörgő(k) számát és szétszedem, lehet cserélem...továbbra is azt gondolom hogy a kosár tűgörgője csinálhat ilyet. Ha leveszem a fedelet és mozog a kosár akkor a csapágy a ludas!
Volt már pár motorom és dupla ekkora futás teljesítménnyel sem volt hangja egyiknek sem! Igaz nem kellett a kuplungnak ekkora erőt átvinni.
van service manual a neten
carlsalter,com
játtam már pár motorbelsőt sc28-33 it ,de fogós kérdés hogy mi "morrog" a kuplung nem lazul csak úgy le,bár van olyan szerelő is aki kezenyomán lelazul
Először is a yard visszaadta a lefoglalt gépemet! :) Hurrá
Én is hallom ha bemelegszik azt a bizonyos morgást és engem is zavar! Gyári dobbal különösen erősen hallani!
Lehet hogy sűrűbb olajjal nem csinálná? 20w50 ? Hidegen most sincs hangja! Gondoltam szétkapom... olaj leereszt és idom leszerel..
Hát ha csak a kosár rögzítő csavar lazult le? Valakinek tapasztalata?
Le lehet tölteni a netrő hozzá service manualt!
http://www.cmsnl.com/honda-cbr...