Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Köszönöm!
Elküldtem annak aki kérte.
Gyurgyalag, a képet vmiért nem tölti fel,de ha adsz egy email címet elküldöm.
Kis késéssel, de itt van a kép a 900RR kormányról, 1996-os.
Üdv!

Engem is érdekelne!
Igaz nekem meg van a káosz féle, ha azért rá néznék erre is, ha megteszed, hogy elküldöd.
Köszi
torocsik@citromail.hu.

Szia.
Engem érdekel. Ha megadnád vagy elküldenéd megköszöném
bbzz@citromail.hu -ra is küldheted
Ez PDF :) szóval ha valakit érdekel feltöltöm.
Nekem is majdnem ez van
Sziasztok!
Elég sokáig kerestem 92" manualt , és nem nagyon találtam. Úgyhogy vettem egyet 5$ ért :) Ha esetleg érdekel titeket szívesen feltöltöm valahova. Természetesen ingyen :)

Erröl van szó : http://www.ebay.com/itm/Honda-...

Honda CBR 900 RR Fireblade Fours 92 a 97 - Service Manual Haynes
ja nekem is így van hidegen szinte semmi.... melegen meg erőteljesen hallani
ez is egy jó megközelítés
értem,csak azért írtam ezt mert nyomólap csapágyat mondtál
Nekem is izgatta a fantáziám, hogy a nyomólap csapágy adhatja-e a hangot és kicseréltem egy újra, de a hang megmaradt. Ennek ellenére felkeltette a figyelmem, hogy a csapágyat kézzel ki be lehet nyomni a nyomólapból, azaz nem egy csapágyméret tűréssel van a nyomólapban a helye kiesztergálva.

A csapágy a terhelést akkor kapja amikor a kuplungkart behúzom és rudazat a csapágynak feszülve kihúzza/nyomja a fedelet amíg a kart ki nem engedem.

Amikor a kuplungkar nincs behúzva és a komplett kuplung együtt forog, akkor a csapágy nincs terhelés alatt mert a rudazat - elvileg - nem ér hozzá. Összességében mégis végez mozgást, mert együtt forog a nyomólappal.

Előfordulhat, hogy a laza illesztés miatt a csapágy a terheletlen állapotában rezonál, forog, vándorol a csapágyházban és hangot ad, amely hang megszűnik amikor behúzom a kuplung kart és a rudazat által terhelés alá kerül a csapágy?
Értem! Kösz az infót.
Én arra a tűgörgőre gondoltam ami körül a kuplungkosár forog.
Igaz hogy ha rossz lenne, hidegen is morognia kellene...
Nekem elég hangos de csak ha üzem meleg a motor! Hidegen szinte alig hallani.
ja ami a képen van az a saját SC28 am csapágya,de az összes sc28-sc33 ban ilyen van,de szerintem nem az a zaj forrása,inkább valami rugó zörög,és mikor kuplungolunk akkor elcsendesedik,ha a nyomólap csapágya lenne"berágódva" az behúzott kuplungnál még zajosabb lenne
Ne vegyétek készpénznek amit írtam mert más rajzon más a számozása és ezekkel a méretekkel tűgörgősnek kellene lennie a nyomólap csapágynak!
Ezt még nyomozni kell de ha megtalálom a tuti tűgörgő(k) számát és szétszedem, lehet cserélem...továbbra is azt gondolom hogy a kosár tűgörgője csinálhat ilyet. Ha leveszem a fedelet és mozog a kosár akkor a csapágy a ludas!
Volt már pár motorom és dupla ekkora futás teljesítménnyel sem volt hangja egyiknek sem! Igaz nem kellett a kuplungnak ekkora erőt átvinni.
A netről töltöttem le "900RRparts" PARTS INFO & DRAWINGS és ott is van a kuplungról rajz. A 20-as számú 14x22x16 golyóscsapágy vagy a tűgörgő zöröghet! Inkább a tűgörgő, de előtte megnézném hogy nincs e a kosár lelazulva..
20w-50 nagyin nem való bele! ! !
van service manual a neten
carlsalter,com

játtam már pár motorbelsőt sc28-33 it ,de fogós kérdés hogy mi "morrog" a kuplung nem lazul csak úgy le,bár van olyan szerelő is aki kezenyomán lelazul
Sziasztok!
Először is a yard visszaadta a lefoglalt gépemet! :) Hurrá
Én is hallom ha bemelegszik azt a bizonyos morgást és engem is zavar! Gyári dobbal különösen erősen hallani!
Lehet hogy sűrűbb olajjal nem csinálná? 20w50 ? Hidegen most sincs hangja! Gondoltam szétkapom... olaj leereszt és idom leszerel..
Hát ha csak a kosár rögzítő csavar lazult le? Valakinek tapasztalata?
Le lehet tölteni a netrő hozzá service manualt!
Nem volt hozzászólás....csak "bátorkodtam" jelezni, miért nem kell senkinek a plexid. Ha ez neked sérelmes elnézést kérek!......egyébként én is szeretem a magadfajta "barátságos" stílusú hozzászólásokat! Nem kellene azonnal "harapni"! Széles utat!
Az oldal alján vagy egy videó.
Nézd meg ezen az oldalon a 3. és a 4. számú alkatrészt, azaz a két vezérmű tengelyt. A gyári száma eltérő vagyis ez alapján nem egyforma a két vezérmű tengely.

http://www.cmsnl.com/honda-cbr...