Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Srácok!
Amikor megyek az RR-el és egy kisebb úthibára érek úgy érzem mint ha nem lenne hátul rugózásom!Keményen üt!
A nagyobb úthibáknál ezt nem érezni..
Ha ráülök és nyomkodom a farát lefele úgy venni észre hogy van csillapítása! Lehet hogy a rugóhimba tűgörgők szorulnak vagy a hátsó lengővilla? Esetleg a rugóstag szorult meg? Hogy lehet egyszerűen megtudni? Tipp?
Lakatos Winnetou csókoltat.
3.6 zener dioda van a gyári kapcsolóban . Ami a töltőàrambol veszi le a 3,6 V - ot. Tegnap egy műszerésszel megnézettem. Ja és fontos az íránya is.
Nincs mit
Van szikra, köszönöm a segítséget
Mé, a bodza má nem nyereséges?
Lassan csak leírjátok hogyan kell kulcs hiányában indítani.
Kanalas Esztefánó Ludvigó Márió Nintendo is tanulhat kicsit
Igen, hívjatok. Ne kössetek rá ellenállást, mert nem az kell oda és az érték sem jó.
A rózsaszín vezetéken egy bizonyos feszültségnek kell lennie. Ha jól emlékszem 8V és 10V között. A pozitivrol egy ellenállással menj a rózsaszínre. Értékére nem emlékszem de kb 100 és 500 ohm körül. Próbálkoznod kell.
Igen az. Már megadtad a számodat, felhívhatunk?
Köszi!
Ez a Gyurgyalag féle 900-as? Adj valami elérhetőséget és segítek
Szia! Nekem olyan gondom van, hogy adott egy törött elejű SC33. A gyújtáskapcsoló leszakadt. Próbáljuk életre kelteni, de nincs szikra. A pirosat és a piros-feketét zártram rövidre, így teker az indító, viszont nincs szikra. A rózsaszínnek mi funkciója van, hogyan kéne rövidre zárnom a drótokat, hogy induljon? 4 kábeles a kapcsoló. Próbáltuk már rövidre zárni a kuplungkapcsoló drótjai is, mert a balos konzolról leszakadtak a kábelek, de gondolom én, hogy annak a kapcsolónak az a funkciója, hogy az indítómotort blokkolja, ha fokozatban van, szóval ha azzal lenne gáz, nem is tekerne a motor. Tudsz esetleg tippet adni? Köszönöm előre!
Ha ez nekem szól, akkor nincs mit Legközelebb bökj a "válasz erre" feliratra, akkor egyértelmű, kinek írsz
Emil címem a személyes adataim között megtalálod. Írd meg kérlek mennyiért adod. Előre is köszi!
Megvan még.
Köszönöm a segítséget.
Nincs még meg véletlen a sárvédőd? Érdekelne ha még megvan.
Piros: Akksi +12V be
Piros-fekete: Gyújtás +
Kék-narancs: Hűtőventilátor +
Rózsaszín: ICM
Jól érted
Bocsi előző hozzászolásom eleje : ha jól értem ... :-D
Ha kikérték akkor a 4 vezetékesen : 1 vezetéken bemegy a 12 v, kettőn visszajön plusz egy vékonyszálon a dioda által leredukált feszültség. És leálitott állapotban nincsen zárva egy érintkezősem.
A régiről rakd át a kapcsolót az új zárra, mert nem fog beindulni. A 3 szálas az immoshoz jó. A 4 szálasnál az egyik szál kell az ICM-hez, de nem 12V megy rajta, hanem egy zener diódán egy csökkentett feszültség. Vagy ha ügyes vagy, átforraszthatod azt a plusz egy szálat és a diódát. A helye megvan
Sziasztok . problémám a következő lenne . Van egy sc33 am és cserélnem kell rajta kulcs szettet . vásároltam is hozzá újat , de a gyújtás kapcsoló a gyárin 4 kábeles az újon pedig 3 kábeles és teljesen más csatis . Esetleg valami tipp mit tudnék vele kezdeni . Illetve ha valaki ért az elektomossághoz akkor valami segítséget esetleg ahhoz hogy az új kapcsolót csak kapcsolónak használni és relén keresztűl bekötni a gyári gyujtást. ( nem teljesen egyértelmű számomra h a gyári kapcsoló mikor mit mivel zár rövidre .... köszönöm ha esetleg tud valaki segíteni .
Én is azt néztem hogy nekem SC33 van de az idom meg a lámpák ezen nem ugyanazok!
Nyomott a tank,a farokidom hátsó lámpa az még az SC28 idoma