Srácok!
Amikor megyek az RR-el és egy kisebb úthibára érek úgy érzem mint ha nem lenne hátul rugózásom!Keményen üt!
A nagyobb úthibáknál ezt nem érezni..
Ha ráülök és nyomkodom a farát lefele úgy venni észre hogy van csillapítása! Lehet hogy a rugóhimba tűgörgők szorulnak vagy a hátsó lengővilla? Esetleg a rugóstag szorult meg? Hogy lehet egyszerűen megtudni? Tipp?
A rózsaszín vezetéken egy bizonyos feszültségnek kell lennie. Ha jól emlékszem 8V és 10V között. A pozitivrol egy ellenállással menj a rózsaszínre. Értékére nem emlékszem de kb 100 és 500 ohm körül. Próbálkoznod kell.
Szia! Nekem olyan gondom van, hogy adott egy törött elejű SC33. A gyújtáskapcsoló leszakadt. Próbáljuk életre kelteni, de nincs szikra. A pirosat és a piros-feketét zártram rövidre, így teker az indító, viszont nincs szikra. A rózsaszínnek mi funkciója van, hogyan kéne rövidre zárnom a drótokat, hogy induljon? 4 kábeles a kapcsoló. Próbáltuk már rövidre zárni a kuplungkapcsoló drótjai is, mert a balos konzolról leszakadtak a kábelek, de gondolom én, hogy annak a kapcsolónak az a funkciója, hogy az indítómotort blokkolja, ha fokozatban van, szóval ha azzal lenne gáz, nem is tekerne a motor. Tudsz esetleg tippet adni? Köszönöm előre!
Ha kikérték akkor a 4 vezetékesen : 1 vezetéken bemegy a 12 v, kettőn visszajön plusz egy vékonyszálon a dioda által leredukált feszültség. És leálitott állapotban nincsen zárva egy érintkezősem.
A régiről rakd át a kapcsolót az új zárra, mert nem fog beindulni. A 3 szálas az immoshoz jó. A 4 szálasnál az egyik szál kell az ICM-hez, de nem 12V megy rajta, hanem egy zener diódán egy csökkentett feszültség. Vagy ha ügyes vagy, átforraszthatod azt a plusz egy szálat és a diódát. A helye megvan
Sziasztok . problémám a következő lenne . Van egy sc33 am és cserélnem kell rajta kulcs szettet . vásároltam is hozzá újat , de a gyújtás kapcsoló a gyárin 4 kábeles az újon pedig 3 kábeles és teljesen más csatis . Esetleg valami tipp mit tudnék vele kezdeni . Illetve ha valaki ért az elektomossághoz akkor valami segítséget esetleg ahhoz hogy az új kapcsolót csak kapcsolónak használni és relén keresztűl bekötni a gyári gyujtást. ( nem teljesen egyértelmű számomra h a gyári kapcsoló mikor mit mivel zár rövidre .... köszönöm ha esetleg tud valaki segíteni .
Amikor megyek az RR-el és egy kisebb úthibára érek úgy érzem mint ha nem lenne hátul rugózásom!Keményen üt!
A nagyobb úthibáknál ezt nem érezni..
Ha ráülök és nyomkodom a farát lefele úgy venni észre hogy van csillapítása! Lehet hogy a rugóhimba tűgörgők szorulnak vagy a hátsó lengővilla? Esetleg a rugóstag szorult meg? Hogy lehet egyszerűen megtudni? Tipp?