Nem tudom mi okozza, de ha behúzom a kuplungot elhallgat.
Alapjáraton zavaró, mert elrontja az összképet
Valami kivan, de nem akarok úgy alkatrészt cserélni, hogy hátha ez a rossz....
Könnyebb lenne, ha érteném az egész szerkezet működési mechanizmusát, de ahhoz jó lenne élőben látni szétszedve.
Ha leszedem a deknit, akkor utána mindenképpen új tömítés kell?
(ha igen, akkor nem veszem csak úgy le, előtte akkor beszerzek tömítést)
a kosárban van rúgó (aminek szerintem olyan funkciója van mint az autóknál a kettőstömegűnek...) hibájára utaló jel, ha hirtelen gázadásra csattan, ad ki hangot.... ezt olvastam valahol
Nem a nyomólap csapágy ad hangot.
A rugók alatt nem a nyomólapba szerelt 5 feszítő rugó, hanem a nagy kuplung kosárban lévő 6 db rugó értendő. Számításba vehető még a nagy kuplung kosárban lévő tűgörgős csapágy is. A hangok miértjére még én sem találtam érdemi választ.
Olvastam itt a fórumon több hozzászólást, de egységes válaszra nem akadtam, hogy a kuplung felőli morgó,karisztoló hangnak- ami a kuplung behúzásával megszűnik (elhalkul) - mi a forrása?
Van aki azt állítja, hogy a nyomólapban lévő kis csapágy, van aki szerint elernyedtek a rúgók...
Nem nagy összeg egyik sem, de jó lenne tudni, hogy valóban ezek közül hibás valami vagy teljesen máshol keresendő a hiba....
(már elvágtam a kipufogóból, hogy ne halljam, de azért mégis zavar, hogy valami nem teljesen ok )
Köszönöm szépen de rendes vagy hogy felvilágosítottál! Most akkor mi legyen? Összeszarjam magamat hogy kínából is lehet rendelni? Ha valakinek kell megrendeli onnan aki meg nem tud kintről rendelni az vesz belföldön. Szeretem az okos hozzászólásokat...
Keresek sérült vagy hiányos 929-et vagy 954-et. Mindenképpen át fogom építgetni, tehát nem gáz, ha nincs idom, lámpa stb.... a lényeg a váz, a futómű,a többi hanyagolható opció Ha tudtok ilyet, irányítsátok hozzám légyszi. Kösz. Ja, és fontos, hogy valamilyen okmánya azért legyen, amivel forgalomba lehet helyezni.
Azt hiszem elsőre évekkel ez előtt nekem sem sikerült könnyebben megoldanom a csapágycserét. Van egy két típus, ahol (főleg az acél vázak) ahol nincs az a kikönnyítés a váznyaknál, hogy ki tudd ütni a régi gyűrűket, legtöbbször ilyenkor jön a 8-10 mm-es köszörűcsap, amivel elgyengíted a gyűrűt, meg csinálsz kikönnyítést a kiütéshez...
A beszereléskor meg szebb, ha két méretes középen furatos pogácsával, és egy menetes szárral huzatod be a gyűrűket a váznyakba, akkor sem lehet elkerülni a pár száz km utáni után-húzást, de nem kell annyit után állítani, mikor beülnek a csapágyak végre teljesen.
Sehogy. A legutolsó "helyzetjelentés" óta nem volt időnk foglalkozni vele. Nehezíti a helyzetet, hogy a motor nem nálunk van, és nem csak lemegyek a garázsba, ha van fél órám.
11900 pénz
és kb. 5 óra hossza,de sok idő elment a videózással
meg mindent jól megpucoltam,nem tudok semmit mocskosan összerakni sokat tökölök apróságokkal
Alapjáraton zavaró, mert elrontja az összképet
Valami kivan, de nem akarok úgy alkatrészt cserélni, hogy hátha ez a rossz....
Könnyebb lenne, ha érteném az egész szerkezet működési mechanizmusát, de ahhoz jó lenne élőben látni szétszedve.
Ha leszedem a deknit, akkor utána mindenképpen új tömítés kell?
(ha igen, akkor nem veszem csak úgy le, előtte akkor beszerzek tömítést)
szóval, a kosárban lévő rúgó hibájára.....
A rugók alatt nem a nyomólapba szerelt 5 feszítő rugó, hanem a nagy kuplung kosárban lévő 6 db rugó értendő. Számításba vehető még a nagy kuplung kosárban lévő tűgörgős csapágy is. A hangok miértjére még én sem találtam érdemi választ.
Olvastam itt a fórumon több hozzászólást, de egységes válaszra nem akadtam, hogy a kuplung felőli morgó,karisztoló hangnak- ami a kuplung behúzásával megszűnik (elhalkul) - mi a forrása?
Van aki azt állítja, hogy a nyomólapban lévő kis csapágy, van aki szerint elernyedtek a rúgók...
Nem nagy összeg egyik sem, de jó lenne tudni, hogy valóban ezek közül hibás valami vagy teljesen máshol keresendő a hiba....
(már elvágtam a kipufogóból, hogy ne halljam, de azért mégis zavar, hogy valami nem teljesen ok )
Fóliázásra tökéletes.
http://olx.hu/hirdetes/motor-plexi-honda-cbr-900-ID3gwez.html
919 nem játszik?
Amit feltettél most csapágyat már nem lesz olyan könnyű leütni, mint a "biciklicsapágy" gyűrűjét. Picit szebb munkát lehet végezni, ezekkel a lehuzokkal.
A beszereléskor meg szebb, ha két méretes középen furatos pogácsával, és egy menetes szárral huzatod be a gyűrűket a váznyakba, akkor sem lehet elkerülni a pár száz km utáni után-húzást, de nem kell annyit után állítani, mikor beülnek a csapágyak végre teljesen.
és kb. 5 óra hossza,de sok idő elment a videózással
meg mindent jól megpucoltam,nem tudok semmit mocskosan összerakni sokat tökölök apróságokkal
Mennyi időt vett igénybe?
Csapágyszett ára?
Érdekelne