Hellosztok. Valaki számára esetleg nem lenne érdekes egy sc28- as hátsóülés szerelvénnyel, féknyereg, elsö fékmunkahenger fékkarral, tartállyal? egy hátsó féktárcsa? a tárcsa felnin van még de a felni kuka, megvan ütve. Nálam ezek csak vannak, hátha valakinek pont kellene valami. :)
A porlasztókat összeszinronizáltátok? A fúvókák fel lettek dörzsárazva, vagy vegyi úton ultrahangos mosóban kitakarítva?
Milyenek az egyes hengerek végnyomásai? Gyertyaképek?
Köszönöm, van. A service manual-ban elég jól szerepelnek a kapcsolások, de van például ilyen, amitől agyérgörcsöt kapok, hogy van kettő olyan kábel, egy fehér vagy narancssárga (most nincs előttem), bemegy egy csatlakozóba, és a csatlakozóból már fekete-pirosként (vagy valami, mindegy más színnel) jön ki.. Persze, nem mindegyik ilyen, van amelyik végig ugyanolyan színű, de tuti az ilyen kis szarok szívatnak bennünket.
A gyújtás megvan, teker is az önindító, de szikra nincsen... Mivel nem tudjuk, hogy miért nincsen, ezért körülbelül az egész kapcsolást reprodukálnunk kell...
Szia!
Tudnál képet küldeni a csutkáról?
Még nem sikerült elindítani a gépet, bonyolultabb, mint gondoltuk... A hiányzó kábelcafatokat elég nehéz pótolni és mire a szakadt kábeleknek megtaláljuk a párját, meg a funkcióját...
A csutka viszont továbbra is érdekel. Még néhány munkaóra, és remélhetőleg mehet a biznisz.
Köszi a türelmet!
Nem azért kell a 8.8-as csavar , mert nagy az igénybevétel hanem azét hogy a feje ne nyalódjon le megint pár meghúzás után. A réz alátétet a konyhai gázlángon felizzítani majd hideg vízbe mártani, hogy kilágyuljon ne felejtsétek el.
Nekem a régi yamahámnál is úgy volt hogy a középső két henger alapjárati keverék csavarját jobban ki kellett tekerni, mert a középső hengerek picit melegebben mennek.
A 2-3000-es fordulatnál még ezek "beleszólnak" a keverék képzésbe úgy hogy valószínűleg a te motorodnál is így van! Az enyémnél még nem kellett állítani...
Sziasztok.
Adódott egy kis gondom,a motor átesett karburátor tisztításon és benzín kevereék beállításon. A keveréket beállítottuk egy német manuál szerint 2,5 fordulattal. De 2-3 ezer fordulatszám között durrogott vissza a kipufból,tehát ezen a fordulaton nem jó keveréket kapott. Aztán visszavettük 2 fordulatra de így sem volt jó. Ezt követően vissza állítottuk ahogyan volt előtte mégpedig így: 1.karbi 2,3/4
2.karbi 3,5
3.karbi 2,5
4.karbi 3,1/4
Ezen csodálkoztunk is hogy szanaszét voltak állítva.
De a lényeg hogy most sem olyan mint volt. Picit mindig olyan fura azon a fordulatszámon. Valaki valami tipp?
(többi fordulatszámnál kiváló)
Nem szükséges a nagy szilárdságú 8.8 as csavar hiszen nem rögzít semmi szerkezeti elemet és amúgy is alu öntvényben van!
A kialakítása a fontos és hogy tömítsen a fej résznél mint az eredeti!
A réz tömítést alóla ki ne hagyd!
Feladta a küzdelmet és behódolt az erőnek ez a kis édes... És az az érdekes, hogy elhangzott ez a beszélgetés:
"Én: Na jól van nem érdekel, keresek hozzá másik olajteknőt.
Haver: Jól van, na még egy próbát, aztán menjünk innen"
Van erre kifejezetten csavar kiszedő készlet!
Fúrj bele és metszél bele egy balos menetet!
Utána balos csavar beletekersz és kihajtod az egészet egyszerre!
Gyakran az is segít ha lánggal melegíted a csavart de előtte rásózol kalapáccsal párszor! Csőkulccsal próbáltad?
Motorozás közben persze már jó messze az otthontól lefulladt a motor és eltüntek a visszajelzők a műszerfalról se kép-se hang addig és előtte tökéletesen működött.
Egyből megnéztem a biztiket meg az akksit de mind jó, gondoltam az immobiliserre is de ezt kizárom mert a benzinpumpát tiltja meg az önindítót attól még a visszajelzőknek világítani kellene szerintem ha elfordítom a gyújtáskapcsolót.
Egy ismerősöm beszélt egy eldőlés érzékelőről hogy csinálhat esés nélkül ilyet de nem tudom hogy teljesen áramtalanítja a motort vagy az is a benzinpumpát tíltja és a visszajelzők attól még valamiilágítanak vagy nem illetve gyújtás levétele és újrakapcsolásakor elvileg újra indítható lesz a motor.
Ha volt valakinek hasonló jelenség vagy tudja hogy mi lehet még a baj tegye meg hogy ír nekem.
Köszönöm!
Kellemes ünnepeket!
Na a mai nap eredménye:
Jász-Nagykun-Szolnok megyének népszerűsített megye székhelyén, üzemanyagot és fáradtságot nem kímélve felkutattam a lehetséges összes olajleeresztő csavar lelő helyet. A tapasztalat az volt, hogy menjek a pi*sába a kívánságaimmal (pedig a csavar gyári cikkszámával mentem). A 6. vagy a 7. bolt lehetett az UNIX ahol rendeltek nekem nem olyat, hanem hasonlót (persze majd csak kedden tudom átvenni)! Jó akkor gyerünk és szedjük ki a csavart. Sajnos hegesztő berendezés híján maradtak az egyéb megoldások (cső kulcs, nút bele és krova stb. stb.) a csavarból szinte már semmi nincs (annyira puha anyag, hogy inkább szét mállik minthogy megmozdulna). Oké, akkor vegyük le az olaj teknőt és majd úgy intézünk valamit. Csavarok ki, teknő nem fér a kipufogótól. Jó akkor vegyük le a kipufogót.... Csavarok feje lenyalva, esélytelen levenni kokecolás nélkül... Hatalmas nagy köpés a garázs sarkába és most megyek megnézem mennyi alkohol feledteti el velem ezt a szörnyű napot .... :(
Na, pont tegnap volt egy ilyen művelet. Javaslom, hogy a barkácsboltban vegyél úgynevezett menetes szár toldó anyát, amelyikre a 13-as kulcs megy rá. Kicsit a hegesztendő részen a galvanizált felületet le kell csiszolni róla, majd ezt hegesszed rá. És még melegen lazítsd, úgy könnyebben kijön. A lenyalt anya felületét is célszerű koronggal megpucolni.
Nem minden olajleeresztő csavarban van mágnes, nem létszükséglet.
Először a gyújtás elektronika vagy a gyújtás kapcsoló körül nézelődnék..
Milyenek az egyes hengerek végnyomásai? Gyertyaképek?
Köszönöm, van. A service manual-ban elég jól szerepelnek a kapcsolások, de van például ilyen, amitől agyérgörcsöt kapok, hogy van kettő olyan kábel, egy fehér vagy narancssárga (most nincs előttem), bemegy egy csatlakozóba, és a csatlakozóból már fekete-pirosként (vagy valami, mindegy más színnel) jön ki.. Persze, nem mindegyik ilyen, van amelyik végig ugyanolyan színű, de tuti az ilyen kis szarok szívatnak bennünket.
A gyújtás megvan, teker is az önindító, de szikra nincsen... Mivel nem tudjuk, hogy miért nincsen, ezért körülbelül az egész kapcsolást reprodukálnunk kell...
Kapcsolási rajzod van?
Tudnál képet küldeni a csutkáról?
Még nem sikerült elindítani a gépet, bonyolultabb, mint gondoltuk... A hiányzó kábelcafatokat elég nehéz pótolni és mire a szakadt kábeleknek megtaláljuk a párját, meg a funkcióját...
A csutka viszont továbbra is érdekel. Még néhány munkaóra, és remélhetőleg mehet a biznisz.
Köszi a türelmet!
A 2-3000-es fordulatnál még ezek "beleszólnak" a keverék képzésbe úgy hogy valószínűleg a te motorodnál is így van! Az enyémnél még nem kellett állítani...
Adódott egy kis gondom,a motor átesett karburátor tisztításon és benzín kevereék beállításon. A keveréket beállítottuk egy német manuál szerint 2,5 fordulattal. De 2-3 ezer fordulatszám között durrogott vissza a kipufból,tehát ezen a fordulaton nem jó keveréket kapott. Aztán visszavettük 2 fordulatra de így sem volt jó. Ezt követően vissza állítottuk ahogyan volt előtte mégpedig így: 1.karbi 2,3/4
2.karbi 3,5
3.karbi 2,5
4.karbi 3,1/4
Ezen csodálkoztunk is hogy szanaszét voltak állítva.
De a lényeg hogy most sem olyan mint volt. Picit mindig olyan fura azon a fordulatszámon. Valaki valami tipp?
(többi fordulatszámnál kiváló)
Sikerült találnom 900ft,úgy hogy inkább megveszem. De azért köszi
A kialakítása a fontos és hogy tömítsen a fej résznél mint az eredeti!
A réz tömítést alóla ki ne hagyd!
"Én: Na jól van nem érdekel, keresek hozzá másik olajteknőt.
Haver: Jól van, na még egy próbát, aztán menjünk innen"
És láss csodát kijött a drága
Fúrj bele és metszél bele egy balos menetet!
Utána balos csavar beletekersz és kihajtod az egészet egyszerre!
Gyakran az is segít ha lánggal melegíted a csavart de előtte rásózol kalapáccsal párszor! Csőkulccsal próbáltad?
929 RR minden alkatrésze eladó,posta esetleg szállítás ok,CSAK TELÓN KERESSETEK!30/259-05-47
én légszűrő szivacsból vágtam
http://www.amazon.com/Honda-17...
HELP ME PLEASE!
Motorozás közben persze már jó messze az otthontól lefulladt a motor és eltüntek a visszajelzők a műszerfalról se kép-se hang addig és előtte tökéletesen működött.
Egyből megnéztem a biztiket meg az akksit de mind jó, gondoltam az immobiliserre is de ezt kizárom mert a benzinpumpát tiltja meg az önindítót attól még a visszajelzőknek világítani kellene szerintem ha elfordítom a gyújtáskapcsolót.
Egy ismerősöm beszélt egy eldőlés érzékelőről hogy csinálhat esés nélkül ilyet de nem tudom hogy teljesen áramtalanítja a motort vagy az is a benzinpumpát tíltja és a visszajelzők attól még valamiilágítanak vagy nem illetve gyújtás levétele és újrakapcsolásakor elvileg újra indítható lesz a motor.
Ha volt valakinek hasonló jelenség vagy tudja hogy mi lehet még a baj tegye meg hogy ír nekem.
Köszönöm!
Kellemes ünnepeket!
Jász-Nagykun-Szolnok megyének népszerűsített megye székhelyén, üzemanyagot és fáradtságot nem kímélve felkutattam a lehetséges összes olajleeresztő csavar lelő helyet. A tapasztalat az volt, hogy menjek a pi*sába a kívánságaimmal (pedig a csavar gyári cikkszámával mentem). A 6. vagy a 7. bolt lehetett az UNIX ahol rendeltek nekem nem olyat, hanem hasonlót (persze majd csak kedden tudom átvenni)! Jó akkor gyerünk és szedjük ki a csavart. Sajnos hegesztő berendezés híján maradtak az egyéb megoldások (cső kulcs, nút bele és krova stb. stb.) a csavarból szinte már semmi nincs (annyira puha anyag, hogy inkább szét mállik minthogy megmozdulna). Oké, akkor vegyük le az olaj teknőt és majd úgy intézünk valamit. Csavarok ki, teknő nem fér a kipufogótól. Jó akkor vegyük le a kipufogót.... Csavarok feje lenyalva, esélytelen levenni kokecolás nélkül... Hatalmas nagy köpés a garázs sarkába és most megyek megnézem mennyi alkohol feledteti el velem ezt a szörnyű napot .... :(
https://www.facebook.com/group...
Nem minden olajleeresztő csavarban van mágnes, nem létszükséglet.