Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Itt tudod kiválasztani az évjáratot, illetve hogy hol gyártották.
http://www.cmsnl.com/honda-cbr...

Az oldalon levő árak sajnos többnyire helytállóak, azaz a német motoros is annyiért veszi meg a német fizetéséből mint mi az itteni pénzünkből.

Annyiban viszont tévedtem, hogy a 919-hez való olajleeresztő csavar a 3,5 euro, a 929-esé már 5,5 euró.
http://www.cmsnl.com/honda-cbr...

Értelemszerűen a megfelelő méretű Nissan csavar is jó megoldás.

Leszedésnél célszerű rápróbálni a csavarfej megfogására egy csőfogóval. Ha az se, akkor marad az anya ráhegesztés.
Köszönöm mindenkinek, elvileg 12X1,5-es csavar és valamelyik Nissan-ban pont ugyanilyen van, szóval remélem így már sínen leszek holnap délelőtt!
Keresd a neten a "honda lakamoto"-t , ha személyesen mész oda még az árat is megmondják.
Szerintem egy Honda kereskedésben tudnak rendelni gyári csavarokat is.
Persze hogy megérdemli, ez is volt az eredeti kérdés, hogy honnan tudnék hozzá venni! Köszönöm a válaszodat ez egy jó kis oldal. Ha még tudnál segíteni annyit, hogy te melyiket nézted itt bele való leeresztő csavarnak?
Megnéztem a www.cmsnl.com -on, ami szerint 1 ezer forint alatt van a csavar ára. Szerintem vegyél bele egyet. Megérdemli.
Ha viszont ki tudják tekerni, akkor több változat is van. Felhegesztik a fejet, és méretre köszörülik. Aztán csak a hozzávaló kulcsot kell majd használni, és nem fog elnyalódni.
Elviszed egy "MŰHELY"-be, aztán ha tényleg műhely az a műhely akkor ott rendbe teszik. Fúrnak bele nagyobb menetet, aztán ahhoz csináltatnak csavart egy mágnest pedig te is bele tudsz ragasztani .
Csak tudod az a baj, hogy elvileg ezeknek mágneses a végük, hogy a fémport össze tudja szedni. Hát csak arra tudok most már gondolni, hogy valahogy kioperálom és beviszem egy autós boltba, hogy nézzenek hozzá hasonló gyártmányt! Gondolom csak előfordul, hogy valamelyik autóba ugyan ilyen van...
Nem is tudom...ki tudod egyátalán venni így?
-Hegesztenék rá egy másik anyát!
-Esztergályossal csináltatnék egy ugyanolyat
-Vagy keresnék a csavar boltban hátha van hasonló csak a hosszából kell vágni..(minta kell)
Sziasztok!
Új 929RR tulaj vagyok, szeretném kérni a segítségeteket! Olajat szerettem volna cserélni a vasban azonban a leengedő csavar feje el van nyalva és ki szeretném cserélni egy újra. A boltból azonban elküldtek azzal, hogy a gyárból kell rendelni. Van e valakinek valami tippje, ötlete érdemleges javaslata a csavar reális beszerzési helyéről?
Segítségeteket előre is köszönöm!
Még egyszer: SOHA NE IRASD A MOCID A NŐD NEVÉRE! :)

A bosszúálló nő a legveszélyesebb fegyver!
Egy időzített bomba...:))
Kösz de várnék pár napot mert még nagyon friss a történet.
Tegnap délután történt....
Ha holtpontra jutok jelentkezek e.mail!
Írj egy mail címet, hátha tudok segíteni, hogy hamarabb visszakerüljön az a gép hozzád
A kereskedőnek akkor jár egy piros pont. A végkövetkeztetés pedig zseniális!
Nnna.. ennyi. Az esetek 99%-ában hasonló, csak papíron lévő problémák adódnak, csak itt már minden esetben úgy jelenik meg a körözés, mintha maga a motor lenne lopott. Ezzel a frászt hozzák a becsületes tulajra. És kellemetlen, hogy jó pár hét telik el, mire tisztázódik a történet, és visszakerül a motor. De szerencsére még nincs tuti idő, ez a jó a rosszban. Kitartás.
Nem akartam ennyire kiteregetni...
A kereskedő elérte telefonon a volt tulajt..
Egy páré volt a motor de a csaj nevén volt a forgalmi.
Ezek összevesztek és a hapsi lelépett a motorral.
A csaj valószínűleg bosszúból bejelentette a motor eltűnését..
Azóta kibékültek, szétmentek de a motort még rendesen lepapírozva eladták egy kinti kereskedőn keresztül.
A körözést viszont nem vonta vissza..
Az ottani hatóság kiadta az export engedélyét ami a forgalmin is rajta volt.
És nálam bukott ki...most várok.
Állítólag már kérték a volt tulajok körözés törlését de az hetekig eltarthat...
Tanulság: SOHA NE IRASD A MOCID A NŐD NEVÉRE! :)
Hol van most a motor, hol foglalták le?
Óóó ba+...
Egy örökkévalóság lesz, mire lesz ebből valami. Nem csak a papírját körözik kint? Ez nagyon sokszor előfordul. És mire ideér a nemzetközi körözés, a hanyag fordításnak köszönhetően már egy kategória a körözésben az iratok és maga a motor. Ha van kinti forrás, bármi, ahonnan származik a motor, én azonnal felvenném velük a kapcsolatot a történet tisztázása végett, és hátha információval, igazoló dokumentummal tudnak szolgálni neked. Elég egy korábbi pecsét egy adásvételin egy címmel, egy szervízkönyvben egy cím, bármi, amin el lehet indulni.
Csak panaszkodom!
Biztosítást megkötöttem
KPM műszakin simán átment miután jól felkészítettem
Regadót befizettem
És amikor már az okmány irodában előttem volt az új rendszáma a számítógépes rendszer bejelzett...
Rendőrség kijött és lefoglalta a motor! :-((
A külföldről hozott gép még kint volt körözve..már jó pár éve.
Még is kiadta a papírjait az ország.
Kereskedő sem tudott róla állítólag...
Most egy rendőrségi garázsban áll sok lopott alkatrész között de legalább zárt helyen! (úgy kellet ezt is kisírnom)

Eljárás megindult...ki tudjak vissza kapom e még és mikor?
Okuljatok, bár nem lehettek okosabbak mert több vizsgán is átment még sem vették észre még a KPM se hogy körözés alatt volt..
Hogy lehet ezt kivédeni? Sehogy szerintem..100% os biztos vétel nem létezik használ jármű vásárlásakor.
én a 62/22 est a hondánál vettem vagy 17000km-el ezelőtt,nem volt 5000ft
Egyébként szétszedtem a hátsó kereket és az egyik 6204 es csapágy adta meg magát! Igaz egy kicsit tartok mert én is csak porvédős csapágyat raktam be a régi helyett ami teljesen zárt volt, és ezt is csak a régi szimmering féleség védi a víztől...remélem egy jó darabig ez is kitart! (sterimobos mosással vigyázni kell!)
Az ominózus 63/22 es csapágy még elmegy kategóriás nekem de később ezt is cserélni kell. :-( Mivel nem szabványos méretű ezért drága is lesz!
Rugóerő beállítása:
http://www.zenithracing.eu/con...
95ös RR en nekem a rugó előfeszítés hátul 3-as on van a húzó ill.nyomó fokozat pedig gyári értéken nem tudom vagyok-e még 75kg