Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

hat igazabol nincs mert falusi vagyok.. :/
Keress egy hozzáértőbbet mert ezeknél a subereket szívóerő emeli fel. Ha a membrán nem lyukas.
Ja van meg egy kerdes. ezeknek a karbia hogy mukodik? mert neztem ha gazt huzok akkor csak a pillangoszelepek nyitnak a suberek lent maradnak.
nincs a környékeden szerelő akitől esetleg tudnál kérni? használt is jó a próba erejéig . NGK cr9eh-9
hat mivel nincs keznel uj ilyen gyertya es a szomszeban sincs alkatresz szakuzlet, ezert egy probat meger szerintem. :)
A gyertya kimosva? és ki is vasaltad :) ez nem békebeli szoci járgány hogy beköpi a gyertyát megdrótkefézed és mehetsz tovább.3 hengerrel is elindulna egyébként.
mar nagyon elegem van a 4t hondakbol.. akarmilyen volt eddig azzal mindig bajvolt.. de ha mas markaju volt azzal semmi. :D
3 db gyertya kipucolva kimosva.. 1-es 2-es 3-as jelu. de a 4.-hez nem ferek oda. ha ez lenne a gond hogy a gyertak trutymosodtak be, akkor 3al meg elindul a motor? mert ha igen legalabb tudnam hogy az a gondja..
Első körben cserélj gyertyát ha sokat indítózod nem melegíted be nem égeti ki a gyertyákat simán előjöhet ezt a tünetet a gyertyák eláznak és nyomás alatt máshol adják le a szikrát.Ennek lehet oka a sok indítgatás vagy a nagyon bedúsított alapjárati keverék esetleg hosszabb ideig álló motor indítása "mostanában cseréltem párat "azok mondjuk egész télen nem voltak elindítva.
de a mitor nem fustolt amugy, attol nem lehet fekete amire alapbol gondolna az ember.. szerintem
akkor az lenne az eselyes? gyujtas kabelezest vegignezni? de ha van szikra akkor is? azt mar mindta mas is hogy lehet megdoglottek a gyertyak. 3 at kivettem a 4. hez sehogy sem ferek hozza.. :/ ha szep feketek akkor az baj! gondolom. :)
Barni a gyújtás modul az ülés alatt van lapos széles fekete doboz cirka 20tyukbéllel,ha viszont nem kötöttél le semmit akkor valószínű hogy a gyertyák mentek ko-ra .van még 1 lehetőség de azt nem kívánom az ellenségemnek sem nekem hasonlót játszott el mikor a csoport kábelben volt szakadás mertr az előző tulaj sokat mosta és szétrohadtak a vezetékek a toldásnál.
A trafokhiz nem nyultam meg az elekronikahiz sem, anni higy mivel segedvazat csereltem athelyeztem mashova oket, de nem kabeleztem a meglevo kabelek engedtek annyit hogy feljebb kerult az osszes elektronikai doboz.A gyertak honnantol nem adjak nyomas alatt a szikrat? mert kivul szep kek volt. szemelyes tapasztalatom, hogy ha kivul sargas a szikra akkorbelul nincs.
Hát a pipák ugyanolyan sorrendben vannak mint mikor ment a motor. a gyujtasmodul alatt mit kell erteni? mert van vagy 20 elektronikai doboz, de a gyari helyek mar nincsenek meg.
Barni a gyújtó trafókat nem cserélted fel? vagy a gyújtásmodul normálisan a helyén van?
Gyertyapipák nincsenek felcserélve?
Hello. szetkaptan, osszeraktam, de semmi.. ugyanazt csinalja.. inditozok kicsit puffog neha, aztan gondol egyet es egy nagyot durranik, mintha lonenek akkorat.. most mi lehet vele? szikrat neztem van es szep kek. a blokkba nem nyultam..
Igazad van!
Én 99es évjáratban gondolkodtam!:)
Valóban van egy túlfolyó cső is..nekem az nincs már meg. :(
(már mint a cső)
üdv
a vastag cső az a külvilágba megy(ha mellé tankolsz ez vezeti el,van egy 10mm körüli furat ha felnyitod a tank ajtót)
a vékony cső is a szabad megy az a szellőző
itt még nem vákumos a benzincsap(1996-tól volt vákumos biztosítása)
a 93-as RR en elvileg van még elektromos AC-pumpa,az üzemanyag szűrő mellett,az ha nem megy akkor nem indul be a gép,nem folyik át rajta a benzin.
06305648620 ha nem boldogulsz hívj fel
Szia
Először is töltsd de a Honda Cbr900rr service manualt, pdf-ben fent van a neten! Itt:

http://blog.sharcom.org/docs/d...

És ott láthatod hogy az egyik a vákuumcső a másik a benzin cső!
Ha nincs vákuum akkor nem ad benzint... indítózáskor vagy toláskor nyit. Ez a cső a szívócsőre vagy a karbikhoz csatlakozik...
Szóval ez lehet a hiba.
Hello. hozzajutottam egy 900as cbrhez, 93 as evjarat. az a gondom, hogy kicsereltem a segedvazat, es levettem a tankot. elotte poccre indult a gep, de beinditottam tank nelkul is, ugy mar nem porgott fel, csak durrogott.. meg langot szort.. mostmar visszatettem a tankot, van benne 8 liter benzin es semmi.. hiaba inditozok, max neha neha puffanik egyet. mi lehet a baj? segiiitseeeg! :) a tankbol kijovo vastag csovet hova csatlakoztassam? mert a csapon kivul van meg egy vekony es egy vastag cso. koszi a segitseget.
Biztosra mentem! Vettem két E betűvel jelölt indexet 3400Huf/2db!
Az irónia az hogy amikor hazavittem, akkor vettem észre hogy ugyanazt vettem csak szimpla fekete műanyagból és persze más színű búrával! Elég lett volna csak két index búrát venni ha lehetne így külön kapni.:-))
Legalább könnyű lesz kicserélni! :-)))) és így biztos e miatt nem rángatnak el...(a régi színe teljesen más volt)
Szia, szerintem a vizsgabiztostól függ.
Az öcsém írországból származó fzs 600 fazeren (első forgalomba helyezés KPM) sötétített indexburák vannak és ha nincs bekapcsolva akkor nem is sárga és e-betű sincs benne.
A vizsgabiztos csak annyit mondott hogy a rendőrök ezért leszedhetik a rendszámot de különösképpen nem foglalkozott vele.
Valamelyik KÖHÉM szerint amelyik motor a gyári specifikáció alapján úgy kapott engedélyt a sorozatgyártásra, hogy azon gyárilag index van, annak rendelkeznie kell a szabályoknak megfelelő indexxel. A közlekedés során jelezheted a kar kitételével a kanyarodási szándékot.
Ha KPM-hez viszed, ott szerintem rizikós. Én tennék rá E betűs indexet. Lehet máshol elmenne, de ott 3szor annyi a vizsgadíj. 2-4000 forintért már vehetsz rá egy pár indexet.