Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Uh tuti amugy mert ugye amikor osszeraktam a karbikatnem igazan ugyeltem csak kb szemre alitottam be hogy egyforman nyissanak a pillango szelepek. van minden karbi kozt egy rugos csavar amivel egymashoz kepest lehet elore vagy hatra allitani a pillango szelepet lehet az akkor hogy nekem a 4. szelep total lezarna es semmi anyagot nem enged be alapjaraton se? holnap meghuzgalom a gazt hatha akkor beindul a 4. is es akkor tuti az a baja.
Először karburátor-szinkront csináltass, mert lefogadom az is baj. De innen nem tudom megmondani. Ha az így igaz, hogy kifőzted akkor csak ez lehet hátra.
Megneztem mukodnek szepen a rugos stiftek a rugok faszaul. alapjaraton probaltam csak de a befolyassal nincs gond mert megneztem a leereszton es pisal mindegyik karbi aljabol szoval odaig atfolyik szepen meg zar az uszo is vegig.
Szetszedtem az egesz karbit az utolso csavarig, meg kifoztem. ettol jobban nemtudom mar kipucolni uj tomiteseket is kapott mindenhol. Szoval lehet elviszem akkor szerelohoz faszomsetudja mar... levegozteto tu alap beallitasa 2 es fel tekeres kifele de mert sportlegszurom van meg nyitott rovid sport dob igy 3 volt elotte is. Kellene egy karbiszinkron meg elotte egy jetting kit padon kimeretni... tudom mar hova megy el a kov havi fizom... de szelephezagot is kellene allitani
A tüszelepek pici rugós stiftjei működnek ? Alapjáraton próbáltad vagy gázon? Mennyi benzin folyt az egyes karburátorokba? Mert azt ajánlatos megmérni amikor még nincs a helyén a karburátorsor!
Ehhez már távolban nem tudok szólni, de biztos maradt még benne kosz. Nem voltál elég alapos. Megnézted a tűszelepek előtt is? De honnan került bele ennyi kosz? Hol a bánatban tankolt a tulajdonosa?
Hello, hello. Kitakaritottam a karbit ahogy kell. Raraktam es 1. 2. fut rendesen mostmar de a 3. nem igazan a 4. meg vegkepp... megneztem a leomloket hogy melyik hogy melegszik 1.2 forro volt a 3. langyos a 4. pedig hideg... akkor tuti nem elektronika hanem akkor karbi beallitas szukseges? Koszonom elore is a velemenyt!
Írtam vissza e-mailt,ott folytatjuk...
A képes motor plexi hirdetésedre küldtem választ.
Volna még eladó 2db karbon szálas "takaróm" vagy minek nevezzem,ha valakit érdekel mondjon árat és viheti.
(két oldali ragasztó szalaggal volt feltéve,nem tudom mi értelme van én meguntam és levettem)
Kérlek, adj egy kis időt, amíg kiderítem, hogy egyáltalán indítható-e a motor, amire keresem a csutkát. Csúnya baleseten van túl a gép, a gyújtáskapcsolóról a stekker lerobbant, így mókolnunk kell a gyújtással. Ha kuka a blokk (nem tudjuk, hogy járt-e fekve a motor), akkor nem vesződünk az alkatrészek beszerzésével sem. Bár gondolom a stekker megsemmisülésével megszakadt a gyújtás, így le kellett állnia motornak, de ezt nem tudom biztosan. Ha a blokk nem sérült, akkor vevő vagyok a csutkára.
Köszi.
csörögjél rám,elküldöm szivesen. alul irtam a számomat.
5000Ft+posta, ha megfelel.
Helló.
Van egy eladó gyári átlátszó plexim sc33 vagy sc28-ra,foglalkozni kell vele picit,egy polírra gondolok itt (be van mattulva itt ott) . De nem kérek érte csak 5 ezret cserébe.Képek holnap tudok küldeni ha valakit érdekel.
Számom 20/998 30 31
Támogatod a természetet! Szerencse , hogy még madárfészek nincs benne!
Hehehe hat jah feszket rakott az eger benne. ugy van hogy a benzincso karbi aljan ketto iranyba valik es ugy csatlakozik a karbikhoz de ott mindjart van egy 5mm atmeroju szuro... szoval az is lehet a hibas meg nem szedtem szet, deakkor van a tankban is szuro van a benzincsivon van a karbiban ketto.. romma van szurve ez a benzin... .
Karburátorsor tisztítás lesz a vége. NEM ÉRTEM AZ EGÉSZET. Elvileg minden karburátor úszóházán van egy kis lyuk, kb 1,5 mm-es amin a benzin ki tud folyni, ha a tűszelep nem zárna el, hogy ne a hengerbe folyjon. Ott a levegőnek is ki kellene jönni, hogy benzin tudjon menni a helyére. Következtetés: El van dugulva a tűszelep előtt, alig szivárog át valami benzin. Nincs ott valami szűrő? Esetleg beleköltött a csőbe a darázs?
Fuh vagyok vagyok. Na az tortent, hogy megneztem a csapot megszivtam a vakumot kinyitja szepen... omlik a tankbol a benzin mindket allasban szoval a csap fasza. Radugtam a benzincsovet beinditottam megszivtam a vakumot, de egy csepp se folyt bele a csobe mert van rajta egy atlatszo benzinszuro es nem ment bele semennyi. Fogtam feltoltottem a benzincsovet megemeltem follyon bele a szurobe faszaul aztan beinditottam es 2 hengerrol atvaltott 3 ra utana pedig 4 re esz szepen jar es semmi baja... Namarmost akkor a karbim van eldugulva mi? zarojelben kurva boldog vagyok hogy csak ennyi a baja... :D
Ránézésre nekem is olyannak tűnik. Mennyit gondoltál a csutkáért (feltéve ha jó)?
Köszi
97-es kormányom van. Nem látok különbséget, de a két gyári cikkszám nem egyforma. Ha érdekel még,üzenj.
Most nézem... ugyan ilyen trikolorom van nekem is csak a farkincája piros az utasülés alatt. (sztem átfestették)
Üdv.
Semmi gond. A gyári dob nem foglal nagy helyet. Jól jöhet még később...
Szia!
nem kell itt a tankkal játszani,be kell indítani "infuzióról" és akkor már lesz anyag a karburátorig.
1L-es castrolos olajos doboz kimosva,műszaki cső a végére,másik vége a szűrőre,vágsz az oldalára ablakot és felakasztod valahová ,ezzel kizársz minden hibát,ha így jó akkor tudod hol a gond
ha nem akkor én is megpróbálnám a tarfó cserét
Ki sem merem számolni eddig mennyit költöttem rá!
25e volt az olajok, szűrők és első fékbetétek
30e lesz az új első gumi felszerelve és centírozva
1500 volt a festék az első sárvédőre az én hibámból :-)
Új forgalomba helyezés+regadó+okmányok...biztosítás
10e lesz a bontott dob postával és még a honosítás most jön!
A szereléseket és kisebb festéseket én csináltam!
Kösz a segítséget!
Több variáció is volt,
gravírozok a meglévő dobba és lesz ami lesz (3000 ft)vagy
5000Ft ért van CBR600ra dob de azt át kell szabni.
Elkérem tőled mert mástól nem tudom és nem is találtam mást.(benzin)
Utolsó verzió veszek egy bontottat (8000+posta) de az tuti átmegy!
Így is tettem...várom a postást! Ez van..:-((