Ez az hogy folyik a benzin de ha radugom a csovet a tokomse tudja... mondjuk most hogy szetszedtem megint ahogy lehuztam szaraz volt a belseje most akkor vagy nemcsinal akkora vakumot es nemtudja megnyitni a csapot lehet kiszedem a vakum zarat hogy legyen mindig nyitva. Okes megprobalom akkor pipa nelkul de az mindegy akkor vegulis hogy hova ut at a szikra 6-8mm rol? probalhatom a vazhoz is tartani a kabel veget?
Ne kint nézegesd a szikrát, mert az semmit nem mond a nyomás alatti szikráról! Letekered a gyertyapipát, és a kábel végéről 6-8 mm-ről ha átüt akkor jó! Benzin folyik a tankból rendesen?!
Na itt vagyok, az tortent hogy szetszedtem a tankot kipucoltam nemsok retek volt benne a legzo is tiszta volt a vakum csapot is ugye kiprobaltam faszaul folyik tenyleg nemsok vakum kell neki hogy elinduljon szoval nem ez volt a baja... beinditottam 2 henger jar az 1. es a 4. namarmost hirtelen felindulasbol kivettem a 2. meg a 3. gyertyat es szepen adjak a szikrat... most akkor a karbival van a baj?
Olyan is előfordult már, hogy a gyertya kivéve szépen adta a szikrát a helyén terhelés alatt meg dadogott. Érdemes ezt is megvizsgálni, hátha valamelyik gyertya beszerelve hisztizik.
Azt mondta az elozo tulaj hogy ha fingatod megy rendesen de neki is volt ez a baja anno de elmult aztan most nalam visszajott mert en meg nemfingatom a 250 es etz utan... kicsit nagy valtas volt meg amugy sem vagyok vaddiszno szeretek csorogni vele.. Ergo ha fingatod nagyobb a vakum es ugye jobban is szipakolja olyankor nem is volt baj. Probqlom kiokoskodni de csak ez lehet mert 5 percig jar rendesen szepen utana meg daral... kov nap reggel meg megint jo 5 percig. szoval tuti benzin hiany. Igaz?
Hat mintha lett volna egy picike vakum, nemsok, szinte eszrevehetetlen volt. De ha el van dugulva a csapnal akkor nincs vakum a tankba akkor sem megy a benzin a karbihoz. szoval akkor lehet a csap meg a legzo. holnap kipucolom mindkettot. Bar a csapnal nem kellene dugulasnak lennie... ekkora csapnal.... nem simson ez.
Könnyen tudod ellenőrizni ezt a benzin kevés dolgot szerencsére! Volt akinek a tanksapkán levő furat volt eldugulva! Amikor letekerte akkor "felsóhajtott" a tank ahogy beszívta a levegőt.
Van benne benzin de amugy erdekes mert van hogy menetkozben is csinalja hogy atvalt 4 rol 3 ra meg bedadog de rahuzom a szivatot es akkor sem javul de ha a benzin a karbiba nemjut el meg a szivatoig akkor huzgalhatom mint a faszom... valoszinu akkor hogy ez lesz mert szikrakat 2x is megneztem mar jok, a gyertyak szine is jo. De tenyleg az van hogy elinditom fasza meg minden utana meg atvalt... aztan meg akarhanyszor inditom mindig 3 on megy. Kov reggel inditom fasza 4 en megy aztan megint 3 mostmar 2 gondolom hogy megint megbolygattam a tankot akkor valoszinu hogy a csapbol nembir kijonni. Hmmm.
Elfogy a benzin dugulás a rendszerben? aztán amíg tapogatsz rajta mint a Tót a Tótnén addig feltölt aztán elindulsz és megint elfogy. Van a tankban benzin pl?! De bármi lehet!
Sziasztok. Segitsegre lenne szuksegem. Van egy 1999 evjaratu sarkanyom ami jo es szep meg fasza volt eddig, de fogta magat es elkezdett 3 hengeren futni, megneztem a gyertyakat mindegyik szepen adja a szikrat mind a negy. Kipucoltam a karbit nem azzal volt a baj, mert utana megint futott 4 en aztan megint inditottam mar csak 3 an... szoval gondoltam valami erintkezesi hiba lehetett. Vegigneztem a kabeleket meg csatlakozokat mindet kipucoltam faszaul meg kontakt spre. Beinditottam fasza fut 4 henger rendesen mentem vele 200 metert mert elkezdett dadogni mint allat ergo 2 henger fut most... aztan inkabb hazatoltam. Szerintetek?
Kösz de már látom a fényt az alagút végén!:)
Rendeltem új gumit elsőre, nem volt olcsó de inkább mint elessek!
A kipuff dobot még intézem...lehet összejön időre.
Külföldi papíros és máshova nem vihetem első forgalomba helyezésre.
Csak azt hittem már minden OK! Szervizelés is meg volt, erre a helyi kereskedő felvilágosított...:)
Ha sima műszakira menne már sínen lennék!
Ha eljössz Érdre, akkor nem kell ezekkel a körülményekkel foglalkoznod összefutunk, segítek, és két évre le van a gond. Ha érdekel, privátban megbeszélhetjük.
Sziasztok
KPM műszakira kell vinnem a cbr t
Keresek lehetőleg új első gumit 130/70 R16 W
És esetleg gyári kipufogó dobot e jelöléssel?!
Mi szoktak még megnézni és mennyire szigorúak?
Nekem az első gumi még elmegy kategória, de az oldalsó részénél kopottabb és már határeset..
A dobom Laser kipuff e jelölés nélkül.. :-(
98-99-es Honda CBR900RR-hez keresek jobb oldali kormánycsutkát. Valaki?
Köszi!
Mi a véleményetek a Silkolene tip. olajról?
Üdv, Zsolt
Ha túltölt a karib akkor is leáll az a henger.
Üdv
Veszprém megyében...
Rendeltem új gumit elsőre, nem volt olcsó de inkább mint elessek!
A kipuff dobot még intézem...lehet összejön időre.
Külföldi papíros és máshova nem vihetem első forgalomba helyezésre.
Csak azt hittem már minden OK! Szervizelés is meg volt, erre a helyi kereskedő felvilágosított...:)
Ha sima műszakira menne már sínen lennék!
KPM műszakira kell vinnem a cbr t
Keresek lehetőleg új első gumit 130/70 R16 W
És esetleg gyári kipufogó dobot e jelöléssel?!
Mi szoktak még megnézni és mennyire szigorúak?
Nekem az első gumi még elmegy kategória, de az oldalsó részénél kopottabb és már határeset..
A dobom Laser kipuff e jelölés nélkül.. :-(