Amennyire ki tudtam venni a telefon fordítását,azt irták hogy zárlatos az állórész,ami arra is utal hogy abban a pillanatban történt amikor ráadtam a gyujtást,állítólag ívet húz és berobban a kartergáz,külföldi fórumokon sokan szívtak ezzel.
Szia riggs!én voltam nálad este,én vettem meg a kormánygátlót,kimyomta a szelepfedél tömítést az egyik félkörívnél,és lartelgázfelhő,persze szét van szedve
Ez így egy diagnózishoz azért kevés lesz. Mi pukkant, honnan pukkant, milyen hangot adott? Honnan jön az olaj? Működik a motor még? Idomokat leszedted?
SOS,sziasztok ritka nagy szarban vagyok,van egy 929-em,este hazaértem vele,kapu kinyit,motorra vissza,gyujtás,baszott nagy pukkanás,olajgőz mindenhonnan,autószerelő vagyok,külföldi fórumokon találtam sok választ de egy szót nem tudok angolul,a telefon meg pontatlanúl fordítja le,nagyon örülnékbegy kis segítségnek,hátha valaki találkozott már evvel a hibával.köszönöm előre is
Szeretem szerelni a motorjaim mindegyik ilyen szerelos volt, de idegesito hogy most vettem erre egybol elszarodik... meg hetvegere mennenk turara a munkatarsakkal de van egy erzesem hogy nekem nem lesz belole semmi... atfujtam a csapot fasza jo nagy furat van rajta megy a benzin mint az okorhugyozas de ha rateszem a benzincsapot szerintem nemfolyik ki mert megreked, na raktam fel a tankot a legzon foly ki egykis benzin (mert az aljan van a tanknak) szoval lehet a legzoben benzin es hiaba csinalja a vakumot a motor nembirja megreked az egesz mert nemkap levegot?
Lehet, lehet de azzal kezdtem amikor neki alltam hogy kipucoltam a karbikat de ha a masik ketto karbi kapja az anyagot akkor a benzincsonek kellene nedvesnek lennie de lehet kinyitom a tanksapkat es beinditom ugy... dejo is ez istenem...
" most hogy lehuztam a benzincsovet szaraz volt belulrol ergo nem folyt bele szarse " Azt mondtad , a benzin folyt! Mert ha ez így van, akkor lehet a karbi-sorban a tűszelep előtt dugulás pl.
Dehat az uszoknak elvileg elkellene zarniuk. Mert a vakumot ha megszivom akkor csak egy szelepet nyit a csapba ami engedi a benzint tovabbfolyni a benzincsobe meg a karbikba.
Atneztem a kabeleket csatlakozokat befujtam kontakt spre vel meg megpucoltam oket osszebb nyomtam stb. De valamiert van egy olyan erzesem hogy nemkap anyagot mert ment tegnap szepen aztan kb mig kinem fogyott a benzin a karbibol atvaltott 3 ra utana meg 2 re. es most hogy lehuztam a benzincsovet szaraz volt belulrol ergo nem folyt bele szarse de megprobalom holnap beinditani es szajjal megszivni a vakumcsovet hogy nyisson ki csutkara a csap hatha atfolyik... ha az sem hasznal akkor megcserelem a trafokat.
Ahogy az előttem szóló mondja nézd át a vezetékezést is. Csavarokat érzéssel meghúzni miután letisztítottad és "kontakt tisztító és kenő " nyállal befújtad.
Ez a trafo miatt volt? mert volt olyan elotte hogy 4 hengerrel jart de elegge erdekes volt olyan hangja volt mintha egyik henger hangosabb lenne a tobbitol igy szinte eszrevehetetlenul de nagyobbat puffant minden egyes gyujtasanal utana meg 3 henger lett belole most meg mar csak 2. Nem maganak allitja a gyujtast?
Érdemes ránézni a trafó csatlakozó sarukra, hátha ráfér egy kis takarítás, lapos fogóval összébb nyomás, hogy szorosabban érintkezzen.
Esetleg a trafóhoz menő két vezeték is megér egy pillantást.
Kis dolgokkal is lehet nagyot szopni.
Bizomány! Ez a próba. .
Várom az eredményt.
Nekem gyújtás volt olyan, hogy elindult, aztán 5 perc múlva kb.1 percig durrogott csattogott vele a motor , majd elindult és ment akár több óráig. Aztán lehűlés után megint ugyanez.
Esetleg a trafóhoz menő két vezeték is megér egy pillantást.
Kis dolgokkal is lehet nagyot szopni.
Várom az eredményt.
Nekem gyújtás volt olyan, hogy elindult, aztán 5 perc múlva kb.1 percig durrogott csattogott vele a motor , majd elindult és ment akár több óráig. Aztán lehűlés után megint ugyanez.