szeva! szal a 954 45mm és dugóval fut 17mm es csapszeggel
tehát ami ennél nagyobb az esetleg jó is lehet, nem kerámia se nem nicasil bevonatos a henger fala, a motortömbbe van beöntve egy cirka 2-2.5 mm vastag anyag holnap megkérdezem a nevét szal az munkálható és fúrható. hallottam már olyat hogy 954 blokkot meghüvelyeztek vas hüvelyre, kb 60 000 ft-os mutatvány ha felfúrod akkor csak 20 000 ft, feltéve ha van hozzá nagyobb dugattyúd vagy big bor kitted.
Sziasztok! 97-es 900RR-hez keresek komplett csomagtartó rendszert platnival ,hátsó dobozzal valamint hátsó sárvédőt. Ha valaki tud eladó használt holmit jó áron az szóljon. Köszi!
bontott RR-ekből tudsz,vagy a Hondától
kepesmotor.hu -n van most RR bontva,de szerintem a hőgomba ugyan az(a cikkszámok alapján különböznek a gombák!),de egy próbát megér dugd rá az órát a te vezetékedre,és ha nagyon hülyeségeket mutat akkor bontózol egyet
lehet okoskodok,elnézést akkor
1000RR dugót akarsz bele,az hány mm?(átmérőre gondolok?
ezek a 954esek már kerámia bevonatosak(vagy NiCaSil, a tököm se tudja ,mármint a hengerfal)
vagyis a fúrás kilőve,ezért kérdezem,meg érdekel is
Nincs itt semmi baj egy kicsit megreszeled bele egy cbr1100xx dugó aztán mehet is tovább. Vagy egy kis fürészpor az oljba az eltömíti a réseket. Mi lehetett a hibája? Olaj? Víz? Rájöttél már?
sziasztok érdeklödnék nem e tudja valaki hogy a 92 cbr vizhőfok érzékelöje ami a mutatos orához van különbözik e a 98 cbr étől aminek már digitális mert ojan müszerfalat szeretnék rárakni ha igen akor esetleg honnan tudnék olyat szerezni meg kilométerjeladot is keresek ami a lánckerékhez valo segitségeteket előre is köszönöm
Nem sűrűn cserélhettek olajat vagy rossz minőségű volt benne..esetleg kevés volt. Mennyi km van benne? Mi volt a hiba jelensége?
Frászt hozod rám mert nem rég vettem egy külföldről behozott motort ami 2009 be volt műszakiztatva odakint..azóta állt.. ki tudja mikor cseréltek benne olajat?
tehát ami ennél nagyobb az esetleg jó is lehet, nem kerámia se nem nicasil bevonatos a henger fala, a motortömbbe van beöntve egy cirka 2-2.5 mm vastag anyag holnap megkérdezem a nevét szal az munkálható és fúrható. hallottam már olyat hogy 954 blokkot meghüvelyeztek vas hüvelyre, kb 60 000 ft-os mutatvány ha felfúrod akkor csak 20 000 ft, feltéve ha van hozzá nagyobb dugattyúd vagy big bor kitted.
kepesmotor.hu -n van most RR bontva,de szerintem a hőgomba ugyan az(a cikkszámok alapján különböznek a gombák!),de egy próbát megér dugd rá az órát a te vezetékedre,és ha nagyon hülyeségeket mutat akkor bontózol egyet
1000RR dugót akarsz bele,az hány mm?(átmérőre gondolok?
ezek a 954esek már kerámia bevonatosak(vagy NiCaSil, a tököm se tudja ,mármint a hengerfal)
vagyis a fúrás kilőve,ezért kérdezem,meg érdekel is
xx-et már nem birná el a 2mm kopóréteg.
Frászt hozod rám mert nem rég vettem egy külföldről behozott motort ami 2009 be volt műszakiztatva odakint..azóta állt.. ki tudja mikor cseréltek benne olajat?
Az USA 1995-ös évjáratú modellekbe valamint az európai R és S típusjelű modellekbe teleszkópszáranként 564,- ccm.
Az USA 1996-97-es évjáratú modellekbe valamint az európai T és V típusjelű modellekbe teleszkópszáranként 561,- (+/- 2,5) ccm.
Az USA 1998-99-es évjáratú modellekbe valamint az európai W és X típusjelű modellekbe teleszkópszáranként 540,- (+/-2,5) ccm.
A tapusjel a meghatározó, ugyanis az én CBR-em 94-es és 564 ccm kell bele.