Hondan soha nem megy a szivattyú (régi tipusu) a motor indítása vagy járása nelkul. Ebben különbözik a Yamahatol ahol a gyújtás ráadása után a pumpa megy 4-5 masodpercig. De lehet nincs is ahogy előttem irták. Ha van akkor mikor jár a motor tedd rá a kezed. Érezned kell hogy pumpál.
Nem búg az SC28ban hanem kattog,elvileg ha ráadod a gyújtást akkor pumpál párat,de meg is áll ha felpumpálta a karbikat,ha még rajta van,ha fent van és nem megy akkor nem indul be a motor,mert nem folyik át a benzin a szelepelésen!
ritka az az sc28 amin működik,az sc33ról le is hagyták már anno 96ban.
Nekem a 95ös sc28 se volt fent a pumpa,működött ejtőtankosan is!
ha kell még valami segítség keress bátran
Helló mindenkinek.Kérdés: SC 28- as motoromban soha nem hallom a benzinszivattyú búgását.3 hét állás után igen nehezen indul.De utána minden ok.Bármikor gyujtást adok rá,semmi hang.Behalt volna? Ha igen, akkor miért működik utána a gép?Ha van ötletetek jelezzetek.Köszönöm.
Nalam a 3. alloresz leeges utan kezdtek el vakarni a fejuket, hogy mitol lehet. Kivettek a forgoreszt es az egy picit meg volt nyomodva. Bontoban vettem uj generator forgoreszt, osszeraktak, megint leegett, megint fejvakaras, aztan addig meregettek mindenfele dolgot, amig kiderult, hogy a generatorfedel is el van egy picit torzulva. Ahelyett vettem egy gyarit 25ezerert es onnantol kezdve megoldodott minden.
Szoval ha ugy vesszuk, akkor a komplett generator ki lett cserelve, csak mire idaig eljutottunk, elment egy csomo ido...
Ha minden jól megy szombaton már fogom tudni mi a teendő....!
Elvileg kiviszem a srácot szerszámokkal és hajra. Gondolkodtam, de én nem ülök fel így . Értem amit mondtok, igazatok is van, de mi van ha a 7. km. után leáll. A tököm sem szórakozik. Ja és onnan meg buszozzak... Kijön, megmér , , lebont, amit kell és hajrá.
Amíg ilyen idddddő van adddddddddddig nyugodt vagyok.
Szerintem Ti is valahogy így tennétek. Lényeg , reméljük kb 1 hónap és go......
Anno nekem is volt generator gondom a 929-en. Jo sokat is szopatott, mire kiderult a tenyleges hiba. 3szor kellett ujratekercseltetni, mert mindig leegett.
Mivel a 929-nek szep nagy "csomagtartoja" van (haver azt mondta mehetek koltoztetni hozzajuk vele ), en azt csinaltam, hogy volt egy tartalek akksim, elozo nap mindket akksit fullra feltoltottem, reggel pedig a 30 km-re levo szervizbe siman be tudtam gurulni. Mondjuk fenyes nappal es nem raktam ra a vilagitast, mert itt nagyfaluban annyira nem foglalkoznak ezzel... de talan ki kellene, hogy birja.
A tekercselő ember telefonszáma: 06 30 262-5500 Dóka Sándor. Halál korrekt az ember, én már készíttettem nála generátort 929-hez, hibátlanul működött. Ráadásul ha van még kérdés, simán fel lehet hívni, és távgyógyít is.
A T.bányai fesszabályzót is csak ajánlani tudom, olyat már kettőt is használtam, mindkettő kifogástalanul tette a dolgát.
Davidoff: Ha kiderül: akkor a villamosmérnök srácot hívhatom? Tehát a jól értem Ő készít a fesszabályzót?
Káosz: Ez jó ez a DucatyEnergy? ha jól értem.
Igen tudom, h gyújtáshoz is kell.... igen töltöm majd, de ahol a moci áll onnan kb. 10 km a szervíz és sok piros lámpa, ha nem kapcsolom fel a fényt a sünök kiszednek... na majd meglátjuk, lehet a motorszerelő srácot kihozom mérővel és MÉRJEN!
Én vettem képesmotorról valami kínait,mikor azt hittem hogy az a baj ,de nekem is a generátor volt beteg.
Még jó hogy volt feszültségmérőm,mert ez a kínai műremek 18-19 volttal is töltött,nem tudtam már mit felkapcsolni hogy essen a feszültség ezzel akár az E.ON nak is tudok termelni,így visszatettem ami rajta volt DucatiEnergy az stabil 14.5v-nál korlátoz
Akku függő is, de egy jól feltöltött legalább 8Ah-ás akksival, tompított fénnyel, normál tempóval 40-50 km között simán elgurul az SC-28-as. (saját tapasztalat)
Innen vettem egy éve és kifogástalanul működik.
Egy plusz szál átvágásával igény esetén még növelni is lehet a töltőfeszültséget, de erre nálam nem volt szükség.
Dóka Sándor ha jól tudom
azért áll le ha tartod a gázt mert akkor is kell neki feszültség a gyújtáshoz!
Egy jól feltöltött aksival eltudsz menni a szerelőhöz ha nincs messze!
Én is erre gondolok, h töltés. Igen a nagy hűtőbordás fessz.szab.van benne. Csak az a baj, hogy így még felülni sem merek rá, mert a szervízig nem jutok el, ha pl: áll. tartani kellene a gázt. Meg ha hiába tartom akkor is leállhat. Na mindegy majd a szervízben megmérik.
Ha jól tudom Ózdon van egy generátortekercselő szaki/ vmilyen Sándor / ha a generátor lesz a hibás, ha nem új fessz. szab.
Legalább annak örülök, h MOST jött ez nem mondjuk a Mátrában....
ritka az az sc28 amin működik,az sc33ról le is hagyták már anno 96ban.
Nekem a 95ös sc28 se volt fent a pumpa,működött ejtőtankosan is!
ha kell még valami segítség keress bátran
Esetleg megtudná mondani valamelyikőtök, hogy ez melyik hondára való?
Szoval ha ugy vesszuk, akkor a komplett generator ki lett cserelve, csak mire idaig eljutottunk, elment egy csomo ido...
Ha minden jól megy szombaton már fogom tudni mi a teendő....!
Elvileg kiviszem a srácot szerszámokkal és hajra. Gondolkodtam, de én nem ülök fel így . Értem amit mondtok, igazatok is van, de mi van ha a 7. km. után leáll. A tököm sem szórakozik. Ja és onnan meg buszozzak... Kijön, megmér , , lebont, amit kell és hajrá.
Amíg ilyen idddddő van adddddddddddig nyugodt vagyok.
Szerintem Ti is valahogy így tennétek. Lényeg , reméljük kb 1 hónap és go......
Mivel a 929-nek szep nagy "csomagtartoja" van (haver azt mondta mehetek koltoztetni hozzajuk vele ), en azt csinaltam, hogy volt egy tartalek akksim, elozo nap mindket akksit fullra feltoltottem, reggel pedig a 30 km-re levo szervizbe siman be tudtam gurulni. Mondjuk fenyes nappal es nem raktam ra a vilagitast, mert itt nagyfaluban annyira nem foglalkoznak ezzel... de talan ki kellene, hogy birja.
Most értem haza.....mai nap: !
KÖSZÖNET A TELEFONSZÁMOKÉRT !
Azért "pörgök" ezen, mert nem napsütéses szombat kb 20 fokos melegben szeretnék káromkodva beöltözve állni és szembesülni a problémával.
Beszéltem a szerelő sráccal: kijön, mér ha csak fessz.baja van akkor ott helyben szerelés, ill. beszerzés. Nincs kedvem utánfutóra rakni.
Igen, feltöltött akksival mehetnék, de amilyen szerencsém van.....
A telószámokat megjegyzem elrakom.
Köszönet Riggs, Davidoff, Káosz
A T.bányai fesszabályzót is csak ajánlani tudom, olyat már kettőt is használtam, mindkettő kifogástalanul tette a dolgát.
Ducat Energia,nekem ez van
Hívhatod. remélem még élő a telefonszám és is az interneten néztem utána.
Végre itthon... a k... meló.....
Kszönöm a válaszokat !
Davidoff: Ha kiderül: akkor a villamosmérnök srácot hívhatom? Tehát a jól értem Ő készít a fesszabályzót?
Káosz: Ez jó ez a DucatyEnergy? ha jól értem.
Igen tudom, h gyújtáshoz is kell.... igen töltöm majd, de ahol a moci áll onnan kb. 10 km a szervíz és sok piros lámpa, ha nem kapcsolom fel a fényt a sünök kiszednek... na majd meglátjuk, lehet a motorszerelő srácot kihozom mérővel és MÉRJEN!
Várom a válaszotokat! Ha nem gond...
Köszi!
Lehet veszek akkor én is azt.
Köszi.
Még jó hogy volt feszültségmérőm,mert ez a kínai műremek 18-19 volttal is töltött,nem tudtam már mit felkapcsolni hogy essen a feszültség ezzel akár az E.ON nak is tudok termelni,így visszatettem ami rajta volt DucatiEnergy az stabil 14.5v-nál korlátoz
20/9983031
Egy röpke kérdés:
Milyen fékbetétet érdemes venni előre?
Egy plusz szál átvágásával igény esetén még növelni is lehet a töltőfeszültséget, de erre nálam nem volt szükség.
Mecseki Zsolt villamosmérnök,
Tatabánya, Nyárfa u.14. (TESCO mögött),
34/302463
20/9189743
azért áll le ha tartod a gázt mert akkor is kell neki feszültség a gyújtáshoz!
Egy jól feltöltött aksival eltudsz menni a szerelőhöz ha nincs messze!
Én is erre gondolok, h töltés. Igen a nagy hűtőbordás fessz.szab.van benne. Csak az a baj, hogy így még felülni sem merek rá, mert a szervízig nem jutok el, ha pl: áll. tartani kellene a gázt. Meg ha hiába tartom akkor is leállhat. Na mindegy majd a szervízben megmérik.
Ha jól tudom Ózdon van egy generátortekercselő szaki/ vmilyen Sándor / ha a generátor lesz a hibás, ha nem új fessz. szab.
Legalább annak örülök, h MOST jött ez nem mondjuk a Mátrában....
NAGYON KÖSZÖNÖM A SEGÍTSÉGET!