Töltés gondra tippelnék első körben,ami úgy szólva előfordul néha a Hondák körében :)
mérni kellene egy feszültséget az aksiban,ha beindul még akkor is jó lenne,hogy tölt-e a gép,aztán vagy a generátor égett le(nem te lennél az első aki így járt)vagy a fesszabályzód adta be a kulcsot.
Ha már a hűtőbordás fesszabályzód van akkor a generátorra tipelnék,inkább!
Ma beindítottam a mocit/ kb 2 hete előtte/ és a következő jelenség lett: Jár a motor tartottam a gázt 2000-ren és ugrált a fordulatszámmérő plussz- minusz 500-1000-reket, majd eltűnt a kijelzőről minden kb.1- 5 sec-re,a fordulatszámmárő eközben 0-ra esett vissza a motor jár, majd amikor nem adtam gáz : miközben megint eltünik a kijelzőről minden leállt. Újra beindítom , természetesen ugyanaz.
Szerintem: - fesszbályzó ?
- generátor nem tölt?
- csak akkuról járt a motor.... esetleg?
Jól gondolom? Ebben kérném a tanécsotokat, mert szétvát az ideg
Udvozlet mindenkinek! Keresk 929 es gepemhez elso lampat esetleg csak kulon burat. Es keresek olyan osszekotot ami elol az idomokat fogna ossze! Koszonom !
Aha cseréltem nyugvó,és hajtókar csapágyakat is anno!
Az olajpumpámat mértem,az tudta az előirt 5bárt/80 fokos olajnál 6000fordulaton.
Néztem Plastigauge-vel az illesztési hézagot a felsö hazáron volt.
Az sc28 nál a főtengely átmérője 36mm a hajtókarnál
Az sc33 nál a főtengely átmérője 36,5mm, érezték,hogy kell oda egy kis anyag. :-)
Maga a 2 blokk szinte úgyan az,van 1mm furatbeli különbség,könnyebb lendkerék,kicsit más a váltóáttételezés,a hengerfej úgyan az....
bassa meg .......... pedig menyit baszakodtál vele ...........
van ilyen ............én a 1340 blokomat is azzért adtam el .. mert bármilyen faszán is meg volt csinálva .. éreztem nagyon ki hegyeztem ............ a sc 28 -nak blokja is gyárilag nagyon ki van élezve .. és persze semmi nem tart a végtelenségig ..
de ugy emlékszem csapokon cseréltél csészéket ... a tengő mégis meg adta magát ?
na mindegy meg oldotad ..................
én is épitetem egy uj 1256 blokot 1400 gsx , 1200bandit és pupos gigxer blockból .............. na ez jol sikerült ...
170 lo 158 nm és nagyon szépen jár .. nem az a nyers big block ...
ha kell valami .................................segitek
Kuka volt a hengerfejem,kuka a főtengely,
A váltóm nem dobott még ki fokozatot,de a 3ik és 4ik fokozat kapcsolókörmei eléggé lekerekedtek(csak idő kérdése mikor dobálja majd ki a 3at)
A hengereim tökéletesek(mindenhol szépen látszott a gyári hónolás)viszont a gyűrűk,kopottak,azt is cserélni kellett volna.
Ez a blokk meg inditható volt,meghallgattam és megvettem,ennyi.
mérni kellene egy feszültséget az aksiban,ha beindul még akkor is jó lenne,hogy tölt-e a gép,aztán vagy a generátor égett le(nem te lennél az első aki így járt)vagy a fesszabályzód adta be a kulcsot.
Ha már a hűtőbordás fesszabályzód van akkor a generátorra tipelnék,inkább!