Hali
Én momentán motul 5.1-es fékfolyadékot használok,nekem elég volt a 0,5l.Fecskendővel kiszívtam a tartályból a folyadékot kitöröltem szárazra,felöntöttem majd megnyitottam az egyik légtelenítő csavart majd mikor láttam hogy tiszta folyadék jön ezt megismételtem a másik oldalon.Behúzott állapotban zárd el a légtelenítő csavart,valamint a légtelenítő csavarra tegyél csövet hogy egy dobozba vagy pekedlibe felfog a régi folyadékot.A tartályban mindig legyen folyadék különben levegős lesz,és vigyázz hogy a fényezésre ne menjen fékolaj mert megkezdi a fényezést! sok sikert
Sziasztok.
Szeretnék fékfolyadékot cserélni,de van pár kérdésem:
1.milyen folyadékot vegyek?
2.mennyi kell az első-hátsó fékhez? 0,5L kevés?
3.tudna esetleg valaki egy rövidke leírást a csere menetéről?
Ha érdekel valakit: kormánygátló, ami nem egy öhlins, de remekül teszi a dolgát, valamint kormányok (jobb - bal), fékkar, kuplungkar, hátsó kerékre belső sárvédő van, ha érdekel valakit.
Üdv!Nekem is volt hasonló problémám.Menet közben nem hallottam,viszont ha emelőn lassan forgattam a kereket lehetett néha szakaszonként hallani egy halk hangot,mint mikor a lánc nem fekszik rendesen a lánckeréken,és egyszer csak a helyére ugrik.A szakaszosan nyúlt láncnál azt tapasztaltam,hogy ha alacsony fordulaton,kis és állandó sebességgel haladtam,finoman lüktetett a motor,nem nevezhető rángatásnak,de ha odafigyeltem rá észre lehetett venni.Csináltam egy láncszett cserét,és minden tökéletessé vált.
A szezon vége felé a CBR-nél a lánckerék/lánc felől - nem túl hangos, de hallható - ütemes kattogásra lettem figyelmes. Olyan mint amikor a lánc fel akar mászni a lánckerékre. Magasabb fordulaton vagy elmúlt, vagy elnyomta a motorzaj. Az egyik tipp, hogy nem egyenletesen nyúlt a lánc. Most aranyér műtét után
... folyt köv.
volt időm megnézni a láncot. Úgy forgatva a hátsó kereket, hogy végig feszüljön egy részén kb +5 mm lógást mértem a lánc többi részéhez képest.
Kérdésem, hogy ennyi + lógás okozhatja a jelenséget, vagy a más, esetleg valamelyik lánckerék kopása.
A szezon vége felé a CBR-nél a lánckerék/lánc felől - nem túl hangos, de hallható - ütemes kattogásra lettem figyelmes. Olyan mint amikor a lánc fel akar mászni a lánckerékre. Magasabb fordulaton vagy elmúlt, vagy elnyomta a motorzaj. Az egyik tipp, hogy nem egyenletesen nyúlt a lánc. Most aranyér műtét után
Ja doboztartó kobzol ügyben keress kolléga,küldök róla fotókat.
Én momentán motul 5.1-es fékfolyadékot használok,nekem elég volt a 0,5l.Fecskendővel kiszívtam a tartályból a folyadékot kitöröltem szárazra,felöntöttem majd megnyitottam az egyik légtelenítő csavart majd mikor láttam hogy tiszta folyadék jön ezt megismételtem a másik oldalon.Behúzott állapotban zárd el a légtelenítő csavart,valamint a légtelenítő csavarra tegyél csövet hogy egy dobozba vagy pekedlibe felfog a régi folyadékot.A tartályban mindig legyen folyadék különben levegős lesz,és vigyázz hogy a fényezésre ne menjen fékolaj mert megkezdi a fényezést! sok sikert
Szeretnék fékfolyadékot cserélni,de van pár kérdésem:
1.milyen folyadékot vegyek?
2.mennyi kell az első-hátsó fékhez? 0,5L kevés?
3.tudna esetleg valaki egy rövidke leírást a csere menetéről?
Köszönöm szépen.
Vedd fel a kaocsolatot Káosz XR6-rel csomagtartó ügyében nekem is ő segített.
01"]link[/url]
[url="http://www.hasznaltauto.hu/motor/honda/honda_cbr_9
00_rr-8607601"]CBR954RR[/url]
Miféle kiféle az a kormánygátló?
Mennyit kérsz érte?
Köszi.
Műszerfal csere meg se fordult a fejembe inkább áttalakitom
A szezon vége felé a CBR-nél a lánckerék/lánc felől - nem túl hangos, de hallható - ütemes kattogásra lettem figyelmes. Olyan mint amikor a lánc fel akar mászni a lánckerékre. Magasabb fordulaton vagy elmúlt, vagy elnyomta a motorzaj. Az egyik tipp, hogy nem egyenletesen nyúlt a lánc. Most aranyér műtét után
... folyt köv.
volt időm megnézni a láncot. Úgy forgatva a hátsó kereket, hogy végig feszüljön egy részén kb +5 mm lógást mértem a lánc többi részéhez képest.
Kérdésem, hogy ennyi + lógás okozhatja a jelenséget, vagy a más, esetleg valamelyik lánckerék kopása.