Sajnos technikai probléma adódott a jobboldali váznyúlványommal, ami az előzményben megtekinthető bukógomba tartó legyártása után derült ki. A problémát megoldottam, de másik tartókat kellett gyártanom hosszabb csavarral.
Ezen oknál fogva a két darab CBR900RR SC28-hoz gyártott gombatartó eladó.
Postaköltséggel együtt az ára: 5.000,- Ft.
Egyenlőre nem hirdetem máshol.
Aki itt elsőnek jelenkezik az viszi.
honda cbr 954 alkatrészek eladók. üzemképes komplett blokk, és a többi mismanc ami rajta van. 120/190 újszerű metzeler rennsport gumik. a legutolsó fékbetét csavarka -ha megvan- eladó róla. sajna gyári dob van hozzá, tehát sport dobot ne kérdezd.
Amikor nézegettem a megoldásokat M10-esnél nagyobb csavarral nem találtam bukógombát, de M6-os csavarral is létezik gyári.
Megítélésem szerint szerint a gombafej anyaga legalább olyan fontos, mint a tartócsavar. Van ami alumínium, de ha valaki magának esztergáltat, akkor - információim szerint - az "ertalon sa6, vagy sa66" nevű poliamid anyag (műanyag) alkalmas rá. Rúdban vásárolható.
Köszönöm a részletes, fényképes szerelési útmutatót. ilyen minden részletre kiterjedő magyarázatot könnyű is volt értelmezni.
Egyetlenegy kérdésem lenne: a gombát tartó hosszú csavar mennyire ellenálló, egy borulásnál, nagyobb sebességnél mennyire hajlik el?
Amúgy az ötlet kiváló, hisz így bármikor levehető az idom, kis szereléssel.
Természetesen publikus, csak kellett még egy-két fotót gyártanom.
Gondolkodtam bukógomba felszerelésén, de a gyáriak esetében (azon túl, hogy nem olcsók) a 900RR-nél mindet a blokktartó csavar helyére kell becsavarni az idomon keresztül. Ennél fogva ahányszor leveszem az idomot, annyiszor kell a blokktartó csavart kicsavarni. Nyomaték kulcsot használok, de ennek ellenére úgy gondoltam ez nem egészséges. Az alábbi megoldást találtam ki, ami vagy jó vagy nem, de a saját motorom a következő szezont már ezzel kezdi.
Az anyagszükséglet az első fotón.
A 17-es crova fejbe behelyezünk egy 10x1,5-ös anyát, majd ezt követően egy 17-es fejű 10x1,25-ös csavart. A10x1,25-ös csavar a gyári blokktartó csavar mérete, a hossza kb. a gyári csavaréval legyen megegyező, de inkább egy kicsivel hosszabb, mint rövidebb. A csavarfejet hozzáhegesztjük a crova fejhez, utána célszerű leesztergálni, hogy szebb legyen.
Olyan crovafejet vettem aminek a kulcsnyílása 10mm átlójú, ezen pont átmegy kívülről a 10-es csavar (azt hiszem 3/8-o vagy valami ilyesmi) amit belülről a másik oldalról behelyezett 10-es anya rögzít. Sajnos a fejnek 2 ezer volt darabja. Utólag rájöttem, hogy a rendes kulcsnyílású 400 Ft-os 17-es fej is megteszi.
A második fotón az összeszerelés iránya, valamint az összeszerelés előtt és uráni állapot látható. Az M10-es csavarral bármilyen átmenő furatos gomba fej felszerelhető.
A blokkba szerelt gomba és blokktartó anya nyomaték kulccsal meghúzható.
Szia!
Idézek Tőled:
"- bukógombát (saját szabadalom, aminek a le és felszereléséhez nem kell kicsavarni a blokktartó csavart, mégis ugyanúgy tart) "
Erről kaphatnék valami képes infót?
A múltkor igen hosszan csúszott a motor, ha lett volna gombám biztos kisebb lett volna a kár is.
Már persze csak ha publikus.
Helló!
Nekem 99-es volt nagyon jó motor megbízható kuplung lamella szettet cseréltem és első tárcsákat de ez nem a motor hibája elhasználódott.Teljesítménye elfogadható,nyomatékos,tempós túrázásokra használtam,kényelmes.Ami a kedvencem volt az a hangja alapjáraton és fordulaton is,igaz ez köszönhető volt a micron rendszernek is.Szóval Honda szerintem ha jó állapotút kifogsz nem lehet vele baj.Nálam semmi hiba nem jött ki ami tipushibának mondható,lehet hogy erre más tud neked mondani-adni tanácsot.Szerintem keresgélj és hajrá
Ezen oknál fogva a két darab CBR900RR SC28-hoz gyártott gombatartó eladó.
Postaköltséggel együtt az ára: 5.000,- Ft.
Egyenlőre nem hirdetem máshol.
Aki itt elsőnek jelenkezik az viszi.