Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Sajnos technikai probléma adódott a jobboldali váznyúlványommal, ami az előzményben megtekinthető bukógomba tartó legyártása után derült ki. A problémát megoldottam, de másik tartókat kellett gyártanom hosszabb csavarral.
Ezen oknál fogva a két darab CBR900RR SC28-hoz gyártott gombatartó eladó.
Postaköltséggel együtt az ára: 5.000,- Ft.
Egyenlőre nem hirdetem máshol.
Aki itt elsőnek jelenkezik az viszi.
Sziasztok eladó Honda CBR első féktárcsa vadi új 2 db Dobozában ér:305125425
Köszi,de az a legkevesebb,a Hondánál nem drága :)
honda cbr 954 alkatrészek eladók. üzemképes komplett blokk, és a többi mismanc ami rajta van. 120/190 újszerű metzeler rennsport gumik. a legutolsó fékbetét csavarka -ha megvan- eladó róla. sajna gyári dob van hozzá, tehát sport dobot ne kérdezd.
megkérdezem a honda mágust hogy van-é szelepvezetője.
Szar ügy Mielőbbi felépülést Neki....
SC 33-as hengerfejet tudok eladót! Occsóért!
eBay-en van komplett hengerfej. Mondjuk nem olcsó... Nem tudom mennyi egy komplett blokk.
Eltört a szelepvezetőm, oka ismeretlen,valószínű anyagfáradás.
ó nee, szinte újjávarázsoltad, mi a baj vele?
Nem sajátba kell ugye?
Kicsit sok benne a kilométer... biztos taxi volt
Köszönöm!
Beszerzem a cuccokat, aztán értekezek apósommal, nálunk ugyanis ő a "vasas" szakember.
Bukógomba M6-os csavarral.
Amikor nézegettem a megoldásokat M10-esnél nagyobb csavarral nem találtam bukógombát, de M6-os csavarral is létezik gyári.

Megítélésem szerint szerint a gombafej anyaga legalább olyan fontos, mint a tartócsavar. Van ami alumínium, de ha valaki magának esztergáltat, akkor - információim szerint - az "ertalon sa6, vagy sa66" nevű poliamid anyag (műanyag) alkalmas rá. Rúdban vásárolható.


Bukógomba "működése" eséskor
900RR komplett blokk,valakinek?
Csak jó állapotú érdekel
Köszönöm a részletes, fényképes szerelési útmutatót. ilyen minden részletre kiterjedő magyarázatot könnyű is volt értelmezni.
Egyetlenegy kérdésem lenne: a gombát tartó hosszú csavar mennyire ellenálló, egy borulásnál, nagyobb sebességnél mennyire hajlik el?
Amúgy az ötlet kiváló, hisz így bármikor levehető az idom, kis szereléssel.
A további fotókon a helyére beszerelve látható.
Természetesen publikus, csak kellett még egy-két fotót gyártanom.

Gondolkodtam bukógomba felszerelésén, de a gyáriak esetében (azon túl, hogy nem olcsók) a 900RR-nél mindet a blokktartó csavar helyére kell becsavarni az idomon keresztül. Ennél fogva ahányszor leveszem az idomot, annyiszor kell a blokktartó csavart kicsavarni. Nyomaték kulcsot használok, de ennek ellenére úgy gondoltam ez nem egészséges. Az alábbi megoldást találtam ki, ami vagy jó vagy nem, de a saját motorom a következő szezont már ezzel kezdi.

Az anyagszükséglet az első fotón.

A 17-es crova fejbe behelyezünk egy 10x1,5-ös anyát, majd ezt követően egy 17-es fejű 10x1,25-ös csavart. A10x1,25-ös csavar a gyári blokktartó csavar mérete, a hossza kb. a gyári csavaréval legyen megegyező, de inkább egy kicsivel hosszabb, mint rövidebb. A csavarfejet hozzáhegesztjük a crova fejhez, utána célszerű leesztergálni, hogy szebb legyen.

Olyan crovafejet vettem aminek a kulcsnyílása 10mm átlójú, ezen pont átmegy kívülről a 10-es csavar (azt hiszem 3/8-o vagy valami ilyesmi) amit belülről a másik oldalról behelyezett 10-es anya rögzít. Sajnos a fejnek 2 ezer volt darabja. Utólag rájöttem, hogy a rendes kulcsnyílású 400 Ft-os 17-es fej is megteszi.

A második fotón az összeszerelés iránya, valamint az összeszerelés előtt és uráni állapot látható. Az M10-es csavarral bármilyen átmenő furatos gomba fej felszerelhető.

A blokkba szerelt gomba és blokktartó anya nyomaték kulccsal meghúzható.
Szia!
Idézek Tőled:
"- bukógombát (saját szabadalom, aminek a le és felszereléséhez nem kell kicsavarni a blokktartó csavart, mégis ugyanúgy tart) "
Erről kaphatnék valami képes infót?
A múltkor igen hosszan csúszott a motor, ha lett volna gombám biztos kisebb lett volna a kár is.
Már persze csak ha publikus.
Az adott elérhetőségeken tudsz keresni, ha aktuális lesz ;)
Helló!
Nekem 99-es volt nagyon jó motor megbízható kuplung lamella szettet cseréltem és első tárcsákat de ez nem a motor hibája elhasználódott.Teljesítménye elfogadható,nyomatékos,tempós túrázásokra használtam,kényelmes.Ami a kedvencem volt az a hangja alapjáraton és fordulaton is,igaz ez köszönhető volt a micron rendszernek is.Szóval Honda szerintem ha jó állapotút kifogsz nem lehet vele baj.Nálam semmi hiba nem jött ki ami tipushibának mondható,lehet hogy erre más tud neked mondani-adni tanácsot.Szerintem keresgélj és hajrá