Úgy kb. fél évente valóban rám jön, hogy keresni kéne valami hosszú távon kényelmesebb üléspozíciót , de a gondolataimat erősen korlátok közé szorítja, hogy plusz lóvé a holdban. Ennél fogva a végén mindig oda lyukadok ki, hogy ebben az árkategóriában nem találok se szebbet, se jobbat , legfeljebb egy kicsit kényelmesebbet.
Utána mindig eszembe jut, hogy ez már az enyém, ki van fizetve, át van íratva és úgy tűnik a torka sem véres . Az észlelt problémák egy részét megszüntettem, a karbantartást, saját ízlésre szabást folyamatosan végzem:
- a szezon elején a motorolaj, olajszűrő és légszűrő,
- később a teleszkóp szimeringeke, a teló- és a fékolaj, első fékbetétek,
- a szarrá hajlítgatott, lepattogzott, több helyen átfurkált rendszámtábla helyett új,
- jól látható 21w-os irányjelzők a 10w-os robogó irányjelző helyett,
- új, nagybordás feszültségszabályozó az elhalt helyett,
- új gyári méretezésű kuplungbowden, a gyáritól eltérő méretű helyett,
- új kuplungfedél csapágy (kiderült feleslegesen cseréltem)
- új kuplungrugók,
- generátor vezetékezés csere
- előre erősebb halogén izzók,
- a rezgéscsillapító hiányos bal kormány helyett hiánytalan állapotú,
- a nem szép hangú, de legalább hangos, visszadurrogó kipufogó helyett gyári kipufogó,
- a szétfaragott kipufogó könyök helyett gyári állapotú könyököt
A saját ízlésemhez igazítva dobtam rá :
- fűst színű bubis túra plexit
- digitális feszültségmérőt,
- kormányvégsúlyt
- bukógombát (saját szabadalom, aminek a le és felszereléséhez nem kell kicsavarni a blokktartó csavart, mégis ugyanúgy tart)
minősített nappali menetfényt (igaz a használata motoron még nem jogszerű)
- alu rendszámtartót
- sárga fekete markolatgumikat
- fokozat kijelzőt (igaz még nem akarja engedni, hogy beprogramozzam)
- gyártottam rá szemöldök matricát
Szóval ezek után ha el akarom adni mit kérjek érte ?
Mindamellett meg van hozzá az összes új KOYO kerék csapágy plusz a lánckerék csapágy.
(nem morognak, de engem zavar, hogy nem olyan szépen forog ahogy én képzelem)
Hátulra a garázsban a "0" km-es METZELER ROADTEC Z6.
Előre a lassan megveszem a METZELER SPORTEC M3-at.
Tavasszal kap egy új lán- lánckerék szettet (A láncban van még km. de elkezdett ütemesen kattogni. Olyan mint amikor a lánc fel akarna ugrani a fog tetejére. ).
Ha ezek meg vannak akkor van egy nagyon jó motorom , ami már így se rossz és akár Londonba is el mernék vele indulni a lányomhoz. Nincsenek csodák és nem akarom egy hasonló értékű, motorral újra izgulni, hogy vajon beszoptam vagy nem, majd újra kezdeni amit itt felsoroltam.
"Soha ne mondd, hogy soha", de a fenekem is elég jól megszokta. Ahol lehet ott meg húzom neki, hogy ne a karom tartson, hanem a szél.
Állapotot vegyél,ne évjáratot :)
Én az utolsó évjáratok egyikéből választanék 98-99
igaz nekem 95ös van az utolsó évjáratú SC28,imádom,jó motorok ezek :)
Ez igen sz@rul hangzik.
Amúgy meg " egy cipőben járunk ", nekem már a motor helyre állt, pár idomot meg most fogok elvinni a "hegsztőshöz", utána meg majd jöhet a festés.
Utána mindig eszembe jut, hogy ez már az enyém, ki van fizetve, át van íratva és úgy tűnik a torka sem véres . Az észlelt problémák egy részét megszüntettem, a karbantartást, saját ízlésre szabást folyamatosan végzem:
- a szezon elején a motorolaj, olajszűrő és légszűrő,
- később a teleszkóp szimeringeke, a teló- és a fékolaj, első fékbetétek,
- a szarrá hajlítgatott, lepattogzott, több helyen átfurkált rendszámtábla helyett új,
- jól látható 21w-os irányjelzők a 10w-os robogó irányjelző helyett,
- új, nagybordás feszültségszabályozó az elhalt helyett,
- új gyári méretezésű kuplungbowden, a gyáritól eltérő méretű helyett,
- új kuplungfedél csapágy (kiderült feleslegesen cseréltem)
- új kuplungrugók,
- generátor vezetékezés csere
- előre erősebb halogén izzók,
- a rezgéscsillapító hiányos bal kormány helyett hiánytalan állapotú,
- a nem szép hangú, de legalább hangos, visszadurrogó kipufogó helyett gyári kipufogó,
- a szétfaragott kipufogó könyök helyett gyári állapotú könyököt
A saját ízlésemhez igazítva dobtam rá :
- fűst színű bubis túra plexit
- digitális feszültségmérőt,
- kormányvégsúlyt
- bukógombát (saját szabadalom, aminek a le és felszereléséhez nem kell kicsavarni a blokktartó csavart, mégis ugyanúgy tart)
minősített nappali menetfényt (igaz a használata motoron még nem jogszerű)
- alu rendszámtartót
- sárga fekete markolatgumikat
- fokozat kijelzőt (igaz még nem akarja engedni, hogy beprogramozzam)
- gyártottam rá szemöldök matricát
Szóval ezek után ha el akarom adni mit kérjek érte ?
Mindamellett meg van hozzá az összes új KOYO kerék csapágy plusz a lánckerék csapágy.
(nem morognak, de engem zavar, hogy nem olyan szépen forog ahogy én képzelem)
Hátulra a garázsban a "0" km-es METZELER ROADTEC Z6.
Előre a lassan megveszem a METZELER SPORTEC M3-at.
Tavasszal kap egy új lán- lánckerék szettet (A láncban van még km. de elkezdett ütemesen kattogni. Olyan mint amikor a lánc fel akarna ugrani a fog tetejére. ).
Ha ezek meg vannak akkor van egy nagyon jó motorom , ami már így se rossz és akár Londonba is el mernék vele indulni a lányomhoz. Nincsenek csodák és nem akarom egy hasonló értékű, motorral újra izgulni, hogy vajon beszoptam vagy nem, majd újra kezdeni amit itt felsoroltam.
"Soha ne mondd, hogy soha", de a fenekem is elég jól megszokta. Ahol lehet ott meg húzom neki, hogy ne a karom tartson, hanem a szél.