(Csak a baloldali kormányszarvat cseréltem ki másikra, mert nem volt benne a rezgéscsillapító betét. Illetve megnéztem a teleszkópolaj szinteket, mert tavasszal cseréltem benne és keménynek tűnt, de az rendben van.)
beszéltem a Honda szervizzel, 3200Ft a 8-as számú alkatrész... Valóban gyakori hiba, h szereléskor az kiesik és elkallódik, s bár működik tovább a fék, de idővel:
-fényképen látható marás keletkezik a dobon,
-és az alumínium tartóbakba is belemar a fékbetét egyik füle, a csúszkálás és feszülés miatt, tehát az is tönkremegy. Annak a cseréje viszont több tízezer. Súlykönnyítés miatt van alumíniumból, ez a fém lapka pedig védi a kopástól.
Megrendeltem, mert ez nem egy napi km óra, vagy benzincsap állító, amit házilag is könnyen meg lehet oldani.
Napi km.számláló tekerője lesz vagy 1800-2000 én is vettem már pár éve!
Drága a Honda gyári cucc,de tuti a minőség és nincs postaköltség,mondjuk be kell érte menni valamelyik szalonba,de vázszám alapján nekem még soha nem jött rosz alkatrész!
Én csak remélem h aya-nak nincs igaza.
A rendelésről előzetesen csak annyit, h vannak az ismert honlapok, ahonnan viszonylag drága a szállítási költség, de rákérdeztem már a debreceni honda szalonban néhány ilyen kisebb alkatrészre (napi km számláló tekerője, tank alá rázkódás védő guminak, idom rögzítő műanyag csavarok, mondjuk ez utóbbiakat autósokból érdemes beszerezni, mert A gyári 10szer annyiba kerül).
Szóval úgy emlékszem h a márkakereskedőtől rendelve s ott átvéve nincs szállítási költség.
Húúú, nagyon köszi az infót, nincs 8as számú lemezem, így nagy valószínűséggel az lesz az!
Esetleg valakinek véletlenül van elfekvőben?
Várok pár napot, hátha kapok választ, s ha nem, rendelem meg. Köszi a segítséget!
A betét az belevaló (mármint évjárat,típus szerint) ill. ez a méret, de ezek szerint a többi alkatrész nem belevaló.
Tudok valahol keresni a féknyereg méreteire is? Thx!
Fékbetét téma:
Nálam pedig a hátsófékbetét rálóg a hátsókerékre, s már egy kis vájatot is mart magának a felnin, mert az első tartóbakjára nem fekszik fel, nem ér el odáig, ill. a felnire hamarabb felfekszik mint a tartóbakra. A betét gyári, létezne, h valami rosszul van visszatéve, vagy a fék többi alkatrésze nem gyári?
Esetleg ismertek olyan fékbetétet, ami ide passzolna, tehát csak pár mm-el hosszabb és/vagy az első tartófülei 2-3 mm-el lejebb vannak (mert akkor már nem a felnin feküdne fel)? Köszi a válaszokat!
Fényképekből remélem kivehető a dolog, bár most eső után fényképeztem, így koszos kicsit.
Sziasztok, a korábbi motorolajcsere témával kapcsolatban:
6000km után lecseréltem a még szervizben, vásárlás, gyertyacsere, stb. után belerakott shell motorolajat (kb. 3000 huf/l) Eni i-Ride-ra, 1100+áfa/l, ami már jaso MA2-őt tud!
Párszáz km-ert már mentem vele, érezhető változást (váltásban, bármiben) negatív v pozitív irányba nem tapasztaltam, minden fasza. :)
Sziasztok.Van egy SC28-as motorom.Valamiért nem indul.Önindítóval forgat.A benzinszivattyú nem megy,csak ha áthidalom.A gyújtásvezérlő néha forró! és a fekete/fehér (12V) illetve zöld (-) kábel is forró.Ilyenkor próbálkozna indulni a szivattyú.Persze lehúzom a vezérlőt.A fesz.szabályozó egyik lába körül a műanyag kivan olvadva(jobb alsó).Gyújtás jeladót hogy tudom kimérni,illetve hogy jó-e?Segítségeteken szívesen olvasnám hogy elinduljon a gép.Köszönöm.
Nem 900RR-em van, csak szükségem van pont erre az alkatrészre, mert minden szempontból megfelel
szerintem itt kérdezz rá, ő bont egy RR-t
Aki bont RR-t annak biztosan van eladó,nem szokott kelleni ilyen senkinek.
Keresek egy 16029-MCJ-003 sorszámú alapjáratállító alkatrészt. Elvileg CBR900RR-hez való. Nem tudtok valakit, akinél lenne egy eladó?
Köszi!
(Csak a baloldali kormányszarvat cseréltem ki másikra, mert nem volt benne a rezgéscsillapító betét. Illetve megnéztem a teleszkópolaj szinteket, mert tavasszal cseréltem benne és keménynek tűnt, de az rendben van.)
-fényképen látható marás keletkezik a dobon,
-és az alumínium tartóbakba is belemar a fékbetét egyik füle, a csúszkálás és feszülés miatt, tehát az is tönkremegy. Annak a cseréje viszont több tízezer. Súlykönnyítés miatt van alumíniumból, ez a fém lapka pedig védi a kopástól.
Megrendeltem, mert ez nem egy napi km óra, vagy benzincsap állító, amit házilag is könnyen meg lehet oldani.
Drága a Honda gyári cucc,de tuti a minőség és nincs postaköltség,mondjuk be kell érte menni valamelyik szalonba,de vázszám alapján nekem még soha nem jött rosz alkatrész!
A rendelésről előzetesen csak annyit, h vannak az ismert honlapok, ahonnan viszonylag drága a szállítási költség, de rákérdeztem már a debreceni honda szalonban néhány ilyen kisebb alkatrészre (napi km számláló tekerője, tank alá rázkódás védő guminak, idom rögzítő műanyag csavarok, mondjuk ez utóbbiakat autósokból érdemes beszerezni, mert A gyári 10szer annyiba kerül).
Szóval úgy emlékszem h a márkakereskedőtől rendelve s ott átvéve nincs szállítási költség.
Sztem ott a betéttel is gond van!
Na ugye ugye
Ha rendelsz majd ird már meg honnan és mennyieért. Kösz.
Esetleg valakinek véletlenül van elfekvőben?
Várok pár napot, hátha kapok választ, s ha nem, rendelem meg. Köszi a segítséget!
ott valami nem gyári , mert a betétnek fel kell feküdnie a nyeregre ....
http://images.cmsnl.com/img/pa...
Tudok valahol keresni a féknyereg méreteire is? Thx!
Megnézem az enyémet de szerintem itt valami nincs a helyén.
Ilyen a fékbetét ilyen.
Nálam pedig a hátsófékbetét rálóg a hátsókerékre, s már egy kis vájatot is mart magának a felnin, mert az első tartóbakjára nem fekszik fel, nem ér el odáig, ill. a felnire hamarabb felfekszik mint a tartóbakra. A betét gyári, létezne, h valami rosszul van visszatéve, vagy a fék többi alkatrésze nem gyári?
Esetleg ismertek olyan fékbetétet, ami ide passzolna, tehát csak pár mm-el hosszabb és/vagy az első tartófülei 2-3 mm-el lejebb vannak (mert akkor már nem a felnin feküdne fel)? Köszi a válaszokat!
Fényképekből remélem kivehető a dolog, bár most eső után fényképeztem, így koszos kicsit.
6000km után lecseréltem a még szervizben, vásárlás, gyertyacsere, stb. után belerakott shell motorolajat (kb. 3000 huf/l) Eni i-Ride-ra, 1100+áfa/l, ami már jaso MA2-őt tud!
Párszáz km-ert már mentem vele, érezhető változást (váltásban, bármiben) negatív v pozitív irányba nem tapasztaltam, minden fasza. :)
1995-ős nissin fékes cbr első fékdugattyú karmanttyú ès porvédő kellene hol tudok venni?
Sürgős lenne. Kösz