Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Sziasztok!

Érdeklődnék, hogy lenne-e egy olyan segítőkész személy itt, akinek 929RR-je van és esetlegesen egy lakatfogós áramerősség mérésre eljönne a XI. kerület Budafoki út környékére? (motort,idomot nem kell bontani!) a saját motorom horror 50A-es felvétele miatt lennék erre kíváncsi, hogy normális-e vagy hívjam a tűzoltókat? :/ :D
Elérhetőségem:
Nagy Zsolt
0670/77-111-66
Szia!

Ha még mindig generátorbajjal küzködsz a 929RR-eden, akkor Hirsch Zoltánt keresd fel Budapesten! Vérprofi, okleveles villamosmérnök, aki profi a motorelektronikában! Itt a saját weboldala, őt keresd fel:

http://motobees.com/
Üdv!Szerinted Honda CBR 600F4 elsőkerék 99-2006,jó 99-es cbr 900-ba?
Üdv!Szerintetek Honda CBR 600F4 elsőkerék 99-2006,jó 99-es cbr 900-ba?
Alakul a Túragép
Givi Monorack kar(gyári 900RR-re való)
Givi M3 platni
Már csak egy doboz kell
919 motorblokk eladó.
Makulátlan, német motorból! 34000 km.
70/6321-829
Hát ez igazán dicséretes! Mit is mondhatnék még? Csak így tovább!
No meg lendületesen!
Megkezdtük a 7-ik X-et taposni,köszönjük szépen jól vagyunk
Elkelt
Hátsó kerékről tudsz küldeni képet?
Igen sok a tényező aminek egyformának és megfelelőnek kellene lennie a teszthez vagy kísérlethez. De azé nem biztos, hogy egy olcsó olajjal elmennék egy szezont csak, hogy kísérletezgessek de az is lehet, hogy a végén olyan elenyésző lenne a különbség. na mindegy addig is maradnak a szeretett galériák " ez jó olaj?" "ez olcsóbb 2 Ft-al ez hamisítvány" " ezt bele merjem önteni?" és társai
értem, értem.
Próbálj meg szerezni ilyet, vagy barkácsolhatsz is otthon akár! Csak ugye sok mindent kéne akkor megvalósítani: nem csak a mozgó részek, hanem fűteni is lehetne 80-90fokra az olajat az alkalmazott fémek sem ártana, ha egyeznének a motortérben találhatóakkal, szal sok mindenre oda kellene figyelni, ha azt akarjuk h használható értékeket kapjunk, mert biztosan másképp viselkedik a 20 és a 80fokos olaj, a fémötvözetek szintén.
Akkor már egyszerűbb lenne szerintem szétszedni a motort, vagy csak néhány forgó/kopó alkatrészt kivenni belőle és valami profi mérőberendezéssel megmérni több ponton, majd összeszerelni, egyik olajjal menni egy ciklust,
megmérni újra, s másik olajjal újra egy ciklust s azután szintén megmérni...
sok idő, de pontosabb eredményt ad.
Én itt most csak arra akartam kilyukadni, hogy egy ilyen egyszerű műszerrel egy olcsó és egy drága olajat összehasonlítani de nem gyárba hanem otthon az udvaron vagy garázsba egy kis teszt, amit te vagy én is eltudnánk végezni és ez csak egy kis irányadó lenne, hogy ott jelentkezne e valami különbség és saját szememmel látom nem pedig leírva videón vagy mendemondákból.
Tegnap valaki ment Majk-Gánt-Fehérvár fele? Fekete 900RR-el.
Jót motoroztam vele...
Nem baj, ha 6000-nél cseréled.
Kössz!
bentről kifelé 2fordulat(2x360fok)
Üdv.
Kérdésem lenne. Az alapjárati keverék csavart mennyire kell kitekerni 99-es cbr-en? 120-as főfúvókák vannak benne. Aki tudja ne tartsa magában. :) Előre is köszi.
utolsó sorom hülyeség, mert nyilván kísérleteznek az olajgyártók mindennel, h minél jobb olajat, minél olcsóbban állítsanak elő, csak ezek ugye nem nyilvánosak...
az adalékanyagokról annyit h állítólag az amerikai hadseregnek fejlesztették, de nem élettartam növelésre, hanem ha pl a Hummerből elfolyik az olaj (találat v bármi miatt) akkor ezt az adalékot beleöntve a motorba, képez egy olyan filmréteget a motorban, amivel a jármű még be tud menni a bázisra, a motor addigra tropa, de beért, megmentette az embereket és a technika egy részét. (forrás: totalcar.hu/egester, de nem tudom melyik adás)
Ehhez kapcsolódóan egy olajgyártó cég képviselője egy interjúban azt nyilatkozta, hogy az általuk forgalmazott motorolajok mindegyikénél garantálják, hogy mire képes az adott olaj, s mire nem, DE BÁRMI EGYEBET HOZZÁÖNTENEK, AKKOR MÁR NEM TUDNAK GARANTÁLNI SEMMIT! Azt senki sem vizsgálja, hogy egyik olajhoz, adott mennyiségben azt az adalékanyagot öntve, minek felel meg, s minek nem, ez nem érdeke senkinek.
Egyszer láttam egy bemutatón egy jó kis szerkentyűt amin volt egy óra és 1 kar és 2 mozgó rész ahol fémek dörzsölődtek össze az óra mutatta az erő nagyságát hogy a karral milyen erősen nyomjuk a 2 fémet egymáshoz és ez valami adalékanyag volt nem 2 motorolaj összehasonlítása és a végén a kopás mértéke a lényeg és szerintem egy ilyen géppel meglehetne mondjuk vizsgálni adott esetben 10w40-es olajakat egy mondjuk nevesebb drágább és egy névtelen olcsóbb közti különbséget. A végeredményre jómagam is nagyon kíváncsi lennék hogy valóban a drágább jobb vagy elég lenne az olcsóbb is. De még ezt nem tudom maradok a Motul 5100-nál
egy szezonba 2x cserélek olajat. de pl a tavaly év végén úgy tettem le, hogy éppen nem érte el a 6000-et és most szezon előtt lecseréltem új szezon új olaj.
s mennyit mész vele egy év alatt, mert ha kb 6000-et, akkor értem :-)
de ha 2 hónap alatt mész vele 6000-et, akkor ...?
most a gyári táblázatra hagyatkozzunk, vagy a köztudomásban élő sportmotor=6000-ként olajcserére?
Köszi a kiigazítást!
De van erre magyarázatotok, vagy egyszerűen csak annyi, h jobb a 6000-kénti csere, mint a 12, mer azatuti?

újabb vitafelvetés, arról hogy milyet rakjunk bele:
-eddigi utánajárásom alapján az a fontos h a motorolaj a japán szabványnak megfelelő legyen, tehát tudja a
JASO MA minősítést,
-azt pedig szinte mindegyik tudja, sőt még az elég olcsóak is,
-(egyébként a szerelő is azt mondta, -hadd ne mondjam melyik- hogy: "Úgyse tudsz bele rosszat rakni!")
-s valószínűleg egy ilyen szabvány olyanokat foglal magába, mint a surlódási tulajdonság, kopás, elhasználódás futás-, és időegység alatt, stb..
-elvileg ha 2 motorolaj egy márkás és egy nem márkás ennek a szabványnak felel meg, akkor ugyan azt tudják, ha a drágább jobb lenne, akkor már a MA2-nek felelne meg például. (ami magasabb kategória)

-ez alapján szerintem inkább spóroljunk a motorolaj márkáján, mint a csereciklus kitolásán
-nem akarok senkit lebeszélni a motulról, repsolról, castrolról, de parányi agyammal így raktam össze, s javítsatok ki ha tévedek!
Szia Káosz! Oké csak elfelejtettem... Már tegnap el is köldtem. keddre kész, szerdár itt van , beszerelés. Csak jó lett volna ha már ma beszerelés van! mert király idő lesz...

Mégegyszer: KÖSZI!