Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Hali!

Ki tudja, hogy kell állítani a fényszóró dölésszögét? Nagyon felfelé visz a tompítottam, este folyamatosan dudálnak meg villognak rám...de hát na, igaz ami igaz, tényleg nagyon felfelé visz. Köszi!
Hello! nekem is volt ilyen bajom,ha még megvan a probléma ki kell cserélni a sebbességérzékelő jeladót,blokk tetejénjobb oldalt hátul találod,két hatos csavar rögzízi a blokkhoz,bele van dugva ..egy "O" gyűrű tömíti,célszerű azt is kicserélni.
Olajból Én a Repsol 10W-50-et használom,sztem jobb mint a Castrol
Sziasztok!
Eladó lett a gépezet:
http://www.hasznaltauto.hu/motor/honda/honda_cbr_900_rr_954_
csere_is-7903063
..köszi,de sajnos nem ilyen,ezt egy csavar rögzíti a blokkhoz és az egész fekete műanyag rövidebb kábellel
Van egy 919-ből,nem tudom passzol-e. TDK így néz ki:
..Kliométerórajeladót keresek 954-esbe..bontottat..hátha valakinek van
Hìvj fel 0630/6963423!
Hello szia. Engem a hibátlan fekete hátsó kerék érdekelne. Remélem még meg van.
Mindent lehet, csak akarni kell én gyártottam egy másik segédvázat az új farokidomhoz, mert nem volt szívem megvágni a gyári vázat. Így bármikor visszarakható...
Igen a gyárit vágtam el, alul a segédváz alatt közvetlenül, esély nincs rá hogy olyan legyen mint az új gépeké, csak akkor ha a segédvázat megvágja az ember.
Valakinek, ez még kellhet, nekem felesleges:

1997-es SC33 CBR919RR

Bontatlan Pyramid márkájú szinteres fékbetét 3000Ft
Víztiszta GYÁRI plexi 6000Ft
Gyári visszapillantó tükör 1 pár 7000Ft
Gyári sérülésmentes kipufogó dob 8000FT
Hátsó lámpa: 4000Ft
Hátsó kerék (hibátlan Fekete) 42-es nagyon jó állapotú lánckerékkel menesztővel 190/50-es D209-es gumival: 13000Ft
47 fogas vadonat új lánckerék: 4000Ft
Javított első sárvédő kpl: 3500ft

Lehet vinni egybe is!
Amelyik már át van festve valami egyedire az már nem szép, de ha még másba is belenyúlnak akkor lesz igazán ocsmány.

A te motorod meg az egyik legszebb CBR és csak így szép ahogy kijött a gyárból.
Kinek mi tetszik!Nekem bejön, főleg a festése!Ha nagyon őszinte akarok lenni sosem lettem "szerelmes" az enyém külalakjába.... a 954 vagy az 1000RR idomstílusú motorok tetszenek, csak akkor nem volt rá keret. A "hiányt" talán a megbízhatósága pótolja!
(lehet 1 hét múlva meg előjön valami, így szokott lenni )
Az autómmal is így volt.... úúúú de f@sza, sosem kellett hozzányúlni, csak a kötelező szervizek.... aztán egyik napról a másikra kellett egy motorcsere....
Ettől tartok a motornál is.... szívem szerint el is adnám meg nem is....de az újabb motoroktól sem lehet jobbat remélni, sőt azok még eddig sem tartanak...
Jól el lett rondítva szegény motor...
Gratulálok a géphez, nem semmi átalakítás!Tetszik!
A gyári farokidom lett átalakítva vagy valami más gépé?
köszönöm és sajnálom
R17.hu-n vannak és lehet válogatni megfelelőt
http://www.r17.hu/190-superspo...
Sajnos nekem tárgytalan az első kerék, megtörtem a motort úgy hogy azt kell rendbe raknom.
Azért kösz.
Szia +3670 317-90-83 Palinak hivják a srácot pesten találod meg 35000-ért adja a 17-es kereket vagy +3630-976-13-41 ezt a srácot pedig Ricsinek de úgy tudom az ár hasonló.Viszont én is hasonló gondal küzdök de én most költöttem el 3kg a gépre vettem új gumikat is de az első nem jó 130/80 és beleér a sárvédőbe 200KM/h felett kitágul annyira,szóval cserélnem kell viszont nem találok megfelelő sebességindexű gumit küldj pár linket vagy telefonszámot ahol esetleg tudok ilyen gumit venni mármint gyári méretűt 120/70r/16 előre is köszi és remélem én is tudtam segíteni.Itt egy pár kép az átalakított szekérről.
Keresek cbr 900-ba szerelhető 17" kereket elfogadható áron. Ki van a ****** a16" lehúzós alig van választékból.
Köszi.
Sziasztok cbr954 hez keresek hátsó váznyúlványt ha valaki tud segitsen előre is köszi. Üdv Laci.
Helló! Nincs sok választás, csak a gyári, súlyos pénz, de megéri. Üdv
Eladó vagy 1000res csere!
Sziasztok!

CBR 954-hez van egy tökéletes állapotú első lámpám, 80 ezer ft-os irányáron. Akit érdekel, szóljon!
Üdv mindenkinek. Cimborám keres sc28-asához 93-as, termosztátot ,esetleg tudnátok segíteni e nagy problémája magoldására. Segítségeteket előre is köszönjük.
Meg van az a kis holtjáték, nincs állandó feszítés alatt a bowden.
Az a baj, hogy már mintha túl nagy is lenne, mert a karnál lévő feszítővel már nem is tudok tovább feszíteni mert már így is ki van tekerve ill, lent a blokknál sem.... lehet már el van nyúlva a bowdenem..... nem tudom a gyári hosszméretet....
Egyszer kaptam egy olyan tanácsot, hogy vágjam be 6.-ba és lassan induljak el vele, ha elindul akkor a lamella kopott ha lefullad akkor OK..... megnézem!