Sziasztok! Csak egy gyors beszámoló:
A BMW s1000r-t és az s1000rr-t sikerült ma kipróbálnom Nyíregyházán a BMW nyílt napok keretében, (azért ezeket, mert ezek voltak szabadok, persze más modellekkel is szívesen csaptam volna egy kört). Nagyon jó gépek, nagyon finomak, a legújabb modellek és a legmodernebb technikát képviselik.
S, hogy miért írom én ezt le a Honda CBR900RR fórumba?
Mert a percekig tartó bmw csodálat után, mikor összegeztem az élményeket, arra jutottam, hogy mialattunk is nagyon jó technika van, az pedig, hogy az én 20éves CBRemtől, csak néhány dologban tud többet és jobbat a mai csúcstechnika, mert ugye a BMW az az ( ami ráadásul valszeg 4-5 misibe kerül, a 4-5százezer helyett ), Szal ez is baromi jó érzés.
Na jó, fentiek közül kivétel az ABS, a gyorsváltó és még néhány ínyencség, de visszaülve a 20éves cbr-re, nem éreztem "kategóriaváltást" vagy bármi negatívat, inkább azt hogy, "de király h már most is top kategóriás gépem van" !
sziasztok
Tudnátok ajánlani vkit Bp 3.- kerben aki 919 sc33 -as generátort tekercsel , ugy néz ki csak 12 v-ot tol , és ha jól néztem az egyik fázis (tekercs) nem dolgozik .
Hy! Kérdésem lenne: történhet-e bármi probléma ha lehúzom a műszerfalat a kábeléről? gondolok itt későbbi indítási gondokra az iimo miatt stb (azt tudom hogy az órát biztos be kell állítani, de az nem lényeg). CBR 954-ről van szó! Előre is köszönöm a válaszokat!
Csak felb@sznak agyilag! Az már a vicc kategória, hogy a helyi Honda márkakereskedés a megrendelt alkatrészt egy hét elteltével sem tudja átadni. Nem létfontosságú a cucc, csak tele van a tökön az ilyen gagyi cégekkel.
Heló
Ne aggasszon a rugók hossza,de ha nem drága egy új rugógarnitúra nagyvas.hu pörgesd le az oldat ,és van kuplungrugó szett 3600 forint környékén.
Nekem is könnyen kijön a kiemelő csapágy a kuplung nyomólapból,de ha belegondolsz,itt nem kell olyan illesztés mint pl.egy főtengelynél,tehát teljesen jól van úgy ,ne ragaszd be az újat,üzem közben amúgy se tud kiesni,ill ha megmelegszik a csapágy akkor szerintem szorosan fog a helyén állni.
A tapasztalt morgás apropóján szétkaptam a CBR 900 kuplungját is. A kopó lamellák szépen koptak (az egyik lamella, egyik oldalán van egy kis húzás ,de nem veszélyes) a vastagságuk is rendben van. 3,00 illet +02, +04. Szerviz könyv szerinti méret 3,08-ról 2,92-ig mehet, illetve a szerviz limit 2,60 mm. A fém lamellák is rendben.
A lamellákat természetesen kiszedés előtt bejelöltem, hogy ugyanúgy kerüljenek vissza. Az egyik Káosz videó hozzászólásában olvastam, hogy a fém lamellák „pöttyös” fele megy belülre. Az enyémben a fém lamellák mind a két fele „pöttyös”.
Mindamelett két dolog kérdéses.
Az egyik a rugók. Gyári hossz 44.5mm, szerviz limit 43.6. Nekem a rugóhosszak a következők: 44,7 – 44.6 – 44.6 – 44.2 – 44.1. Az utolsó kettő aggaszt, azaz hogy nem egyforma hosszúak. Elvben az előfeszítésük ereje se egyforma, de a gyakorlatban lehet, hogy ekkora eltérésnek nincs jelentősége. Kérdésem, hogy ilyen esetben illik a rugókat újra cserélni.
A másik, hogy a menesztő tárcsa (kuplungfedél) csapágyat (ami mint tudjuk nem kinyomó csapágy) kézzel ki tudom nyomni a helyéről. Ezt biztos cserélem, mint esetleges morgás forrást Jól gondolom, hogy ez a kézzel kivétel nem egészséges és be kellene ragasztani az újat a helyére?
A BMW s1000r-t és az s1000rr-t sikerült ma kipróbálnom Nyíregyházán a BMW nyílt napok keretében, (azért ezeket, mert ezek voltak szabadok, persze más modellekkel is szívesen csaptam volna egy kört). Nagyon jó gépek, nagyon finomak, a legújabb modellek és a legmodernebb technikát képviselik.
S, hogy miért írom én ezt le a Honda CBR900RR fórumba?
Mert a percekig tartó bmw csodálat után, mikor összegeztem az élményeket, arra jutottam, hogy mialattunk is nagyon jó technika van, az pedig, hogy az én 20éves CBRemtől, csak néhány dologban tud többet és jobbat a mai csúcstechnika, mert ugye a BMW az az ( ami ráadásul valszeg 4-5 misibe kerül, a 4-5százezer helyett ), Szal ez is baromi jó érzés.
Na jó, fentiek közül kivétel az ABS, a gyorsváltó és még néhány ínyencség, de visszaülve a 20éves cbr-re, nem éreztem "kategóriaváltást" vagy bármi negatívat, inkább azt hogy, "de király h már most is top kategóriás gépem van" !