Üdv.A segítségeteket kérném,lenne 945 rr-em és a német ebayen találtam egy új remus sportdobot rá, de a leírásban sc 28 sc 33 szerepel, sc50 nem.Kérdeztem az eladót de ő nem tudja,h jó lenne e rá.A leírásban ez szerepel 3 csavaros
átmérő 6 cm ,lyuk távolság: 7.8 cm.Léci a aki tud segítsen.
Előre is Köszi.
Az általad készített emelő elkészíthetősége és használhatósága tetszett meg nagyon ezért ezt másoltam le. Utólag is köszönet, hogy kitaláltad és feltetted a galériáid közé.
Ezen annyi bibi van, hogy nem voltam ott amikor összehegesztették és egyik sík nem megfelelő helyre kerül. Ezért a függőleges oszlop terhelve egy kicsit billen. Majd egyszer módosítom. Kb. 4 ezer volt az anyagköltsége.
Döbbenet hogy ugyanolyanra építetted az emelőt mint én kb 2,5 3 éve :D egymástól függetlenül zsiguli emelő maradék szelvény stbstb de még a csavarok is ugyanott vannak mint az enyémen pl lent hogy a talpa becsukódjon... minden. Én motiváltalak vagy magadtól ?
Ez jó kérdés,ezen már,én is gondolkoztam!
Ha nem olyan drága,akkor a téli pihenő alatt érdemes kicserélni!
Van azért rajta terhelés,hidegindításkor mikor sűrű az olaj,vagy meleg mikor sokat vált vissza az ember és 3000 fordulatból lesz 7000 akkor biztos cibálja a láncot.
Azon gondolkodtam, hogy a meghajtó láncok általában nyúlnak és el is szakadhatnak. Ellenben nem hallottam, nem olvastam hogy a CBR olajszivattyú meghajtó láncot cserélni kellene.
Olyan kicsi az ellenállás, hogy ez a lánc örök élet, vagy van valami ismérv amikor cserést jelez?
Nem voltam rest, osztottam szoroztam, kiszámoltam. A gyári 5,6mm-es profilt 1,6 mm-re lekoptatva az a gumi közel 20 ezer kilométer bír ki. Ilyenből kellene sok.
Kérdésem, hogy gyakorlati tapasztalatotok alapján CBR 900-nál okoz valami észrevehető vezetéstechnikai különbséget, esetleg problémát ha hátul 180/55 gumi helyett 190/50 gumi van fent?
(A szélességben plusz egy méret kibővítené a keresési lehetőségeimet.)
A német ebayon találsz párat
http://www.ebay.de/itm/CBR-900...