Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Az ABM és a Spiegler is gyárt hozzá!
A német ebayon találsz párat

http://www.ebay.de/itm/CBR-900...
CBR 900RR 1994 benzincsapjához keresek műanyag nyitó-záró véget .

Internetes források szeriont ilyen van még a:
- CBR600 F2 (91-94)
- CBR600 F3 (95-98)
típusokon is.
Valami ilyesmire gondoltam
Keresek a 954-hez felső villahidat egyenes kormányhoz. Találkozott már valaki itt olyan emberrel, aki látott olyat, akinek van ilyen?

929-é is jó asszem.....
A gond csak az,h még nincs nálam a gép szeptember végén lesz nálam, csak már megakartam élőlegezni a dobot rá :-)
954
Ha,neked is ilyen méretű a dobfelfogatásod akkor jó rá,ennyi
Üdv.A segítségeteket kérném,lenne 945 rr-em és a német ebayen találtam egy új remus sportdobot rá, de a leírásban sc 28 sc 33 szerepel, sc50 nem.Kérdeztem az eladót de ő nem tudja,h jó lenne e rá.A leírásban ez szerepel 3 csavaros
átmérő 6 cm ,lyuk távolság: 7.8 cm.Léci a aki tud segítsen.
Előre is Köszi.
919-en ki lehet akasztani a két gázbowdent anélkül, hogy le kellene venni a karburátort?

Nekem sehogy se sikerült, erőltetni vagy a karbisort levenni meg nem szerettem volna :)
Az általad készített emelő elkészíthetősége és használhatósága tetszett meg nagyon ezért ezt másoltam le. Utólag is köszönet, hogy kitaláltad és feltetted a galériáid közé.

Ezen annyi bibi van, hogy nem voltam ott amikor összehegesztették és egyik sík nem megfelelő helyre kerül. Ezért a függőleges oszlop terhelve egy kicsit billen. Majd egyszer módosítom. Kb. 4 ezer volt az anyagköltsége.
Íme
Döbbenet hogy ugyanolyanra építetted az emelőt mint én kb 2,5 3 éve :D egymástól függetlenül zsiguli emelő maradék szelvény stbstb de még a csavarok is ugyanott vannak mint az enyémen pl lent hogy a talpa becsukódjon... minden. Én motiváltalak vagy magadtól ?
olajpumpa lánc
Nem vészes az ára.
Ez jó kérdés,ezen már,én is gondolkoztam!
Ha nem olyan drága,akkor a téli pihenő alatt érdemes kicserélni!
Van azért rajta terhelés,hidegindításkor mikor sűrű az olaj,vagy meleg mikor sokat vált vissza az ember és 3000 fordulatból lesz 7000 akkor biztos cibálja a láncot.
Azon gondolkodtam, hogy a meghajtó láncok általában nyúlnak és el is szakadhatnak. Ellenben nem hallottam, nem olvastam hogy a CBR olajszivattyú meghajtó láncot cserélni kellene.

Olyan kicsi az ellenállás, hogy ez a lánc örök élet, vagy van valami ismérv amikor cserést jelez?
Köszönöm. Maradok a 180/55-nél.
Nekem most Diablo Corsa van fent 190/50 és ezzel kicsit jobban kell küzdeni a kanyarokban mint a 180/55-el,tényleg nagyon behúzza a szélét a felni!
Meg van még.
Vagy ha valaki tudna segíteni nekem a fesz szab keresésben az jó lenne!
Szia érdeklődnék a fesz szab után?
megvan e még?
nekem 919 em van 99 es sajnos tegnap befüstölt szó szerint
Előrre is köszönöm a válaszod.
06304268782
Sziasztok. 900rr-hez keresnék komplett blokkot, vagy blokk alját. Kikönyökölt a 3as hajtokar :/ 93as a gép meg sc28as. Üdv
Köszönöm, azt hiszem én is maradok a gyári méretnél. Gumikeresgélés közben azért akad egy-két gyöngyszem. Közreadom az egyiket..

"Eladó .... jó állapotú, 6800 km-t futott gumi...... Abroncs állapot: 75%-os"

Nem voltam rest, osztottam szoroztam, kiszámoltam. A gyári 5,6mm-es profilt 1,6 mm-re lekoptatva az a gumi közel 20 ezer kilométer bír ki. Ilyenből kellene sok.
Nekem azt mondta a gumis, hogy a /50-nél nagyon összehúzza a gumit. Így ha 190-est akarok, akkor inkább a /55-nél maradjak. Így maradtam a 180-nál.
Kérdésem, hogy gyakorlati tapasztalatotok alapján CBR 900-nál okoz valami észrevehető vezetéstechnikai különbséget, esetleg problémát ha hátul 180/55 gumi helyett 190/50 gumi van fent?
(A szélességben plusz egy méret kibővítené a keresési lehetőségeimet.)
Sziasztok ...
Van egy komplett kuplungom SC28/SC33-hoz ha érdekel valakit
06706155160