Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Köszi-Köszi! nem tudom mikor járok arra, bár szeretnék, de májusban nem valószínű :-(
most nézem neten én is az olasz oldalról lehet megveszem, de biztos nem kell hozzá megbontani az idomot?
Ja,ha erre járnál felém,szívesen megmutatom,hogy,hogy gondolta a Givi mérnöke a doboztartót,hátha ad ötletet!
Én a múlthéten tettem szert Givi Monorack karokra, ami 900rr való gyárilag
Meg holnap jön meg az LSL felső villahidam a Superbike kormányhoz
szia! ha ezzel segítek, akkor az első 2 linken a fém szerkezet a rugóval van, a 3. linken pedig a méreteket megadva tudsz rendelni.
(nem ismerem őket, de úgy néz ki, elkészítik)
1. http://www.ebay.com/itm/HONDA-...
2. http://www.ebay.com/itm/1995-1...
3. http://rugobolt.hu/feszitorugo...
szia...
sajnos nincs meg a rugó...
a hátsó ülést megtaláltam, a felnyíló résszel meg a kampókkal együtt, de a rugó nincs meg ...
s jó ér/érték arányú bukógombát tudtok e? köszi!
a kép nem lett a legjobb minőségű, felrakom mégegyszer.
Sziasztok!
Azt vettem a fejembe, hogy a '94es cbr900rr -re hátsó doboz tartót készítek, mert szeretnék túrázgatni is. Tudom, hogy ez sportmotor, meg nem az a stílus, meg "hogy néz az ki", stb., de "csak jól tud az néha jönni!" meg nem kell, mindig fent legyen. :-)

Idomot nem akarok hozzá megvágni, vagy leszedni.

Aki esetleg már csinált ilyet, tudna segíteni, tervvel, rajzzal vagy csak jótanácsokkal? Vagy ha épp van, fényképpel, mérettel.
Illetve bárkinek megköszönöm a hasznos észrevételeket.

A lent lévő képeken van pár megvalósítási lehetőség.

3-as számú képen lévőn gondolkozom, persze az hátul még meghosszabbítva, egyik felfogatási pontja az "A" helyen lévő csavar, másik a "B" hely alatt kb 10cm-rel található váz.

Ha ez gyengének néz ki, közelíthetünk alulről is ("mint ahogy nőhöz és talpas pohárhoz illik" ) ahogy az 1-es számú képen van, de ahhoz szerintem meg kell vágni, vagy fúrni az idomot.

Vagy ha nem tudnék mit kezdeni a szabadidőmmel, akkor nekikezdhetek egy olyan bonyolultnak, mint ami a 2-es képen van.

Gondolkozott már más is hasonlón?
Köszi előre is az infókat!
Szia! Na az jó lenne :) Át is venném Tőled
Oké
eladó:
SC28-as 900RR főtengely....
20000.-
holnap megnézem neked ....
úgy emlékszem megvan még ...
ja ja, néztem én is a tied, faszák a videóid! Majd gurulhatunk egyet, amúgy is rég jártam már felétek (régen volt egy kölcsei csajom ) Valamikor a Nagybukóhoz is ki kellene nézni! :-) na majd egyeztetünk!
Most nézem az adatlapod,hogy nem is vagy olyan messze
Mátészalkán szoktam mozogni
kösz, már késő van, de foglak majd hívni!
Üdv a klubban.
Hívjál fel, és megpróbálok segíteni.
06305648620
Sziasztok!
most jutottam hozzá egy '94-es cbr 900rr-hez, tudnátok abban segíteni, hogy a futóművet hogyan lehet állítani? Nem tudom, hogy most keményre van-e állítva, és/vagy az útjaink szarok, esetleg ráférne már valami szervíz. Köszönöm előre is!
Sziasztok!

Honda CBR 954-re érdeklődnék használt v olcsó új :):):) sportkipufogó rendszer és Power Commander után! Aki tud írjon!

Köszi szépen!

KOKO
Ez is ugyanúgy zakatoló hang csak állandó, sokkal halkabb és egyenletesen ütemes. Lehet, hogy nagyon nem is kéne vele foglalkozni, csak izgatja a fantáziám, mert nem tudom mi okozza.

A vőtárs első gondolata az volt, hogy szerinte kell ott lenni valami csapágynak. Mondtam nem tudom, majd megnézem a rajzokat. Megnéztem és kiderült, hogy tényleg van ott egy tűgörgős.
A kuplungnak is van hangja indítás után kb. 1500-as fordulat alatt, ami ha behúzom a kuplungkart elhallgat, de ez nem az.
Ha behúzod a kuplungot és el halgat, akkor kuplung, valószínü kinyomócsapágy.
Kuplung.
Kérdésem van a tapasztalt fórumtársakhoz. A motor Honda CBR 900 RR (SC28-1994)

Egy ideje a motor alapjáraton és kisebb fordulaton zavaró hangot ad, amit leginkább ütemes zakatoló hangként tudok leírni. (nem csörög, nem zörög, nem sivít..... zakatol) A hang forrása hallgatózás alapján a baloldalon levő - generátor - dekli környéke (persze tudom, hogy a hang a blokkban vándorol). A hang a fordulatszám emelésével nem erősödik, magasabb fordulaton nem hallható (valószínű elnyomja a kipufogó hangja).

A motor január 2-a óta van nálam. Korábban nem tapasztaltam ezt a hangot, de ennek oka az is lehet, hogy előtte soha nem volt sor négyesem és idő kellett a hangok elkülönítéséhez. Utólag úgy rémlik, mintha a sportdob gyári dobra cserélése után keletkezett volna, de nem hinném, hogy azzal bármilyen összefüggésben lehet. Olaj, olajszűrő cserélve a gyári dobhoz a szivacsos helyett új papíros levegőszűrőt raktam.

Főtengely csapágyas Golfom volt, ez nem olyan hang. Az öreg rutin autószerelő vőtárs szerint nem is hajtókarcsapágy hang. Jómagam az alábbiakra gyanakszom, kérdésem, hogy volt-e már valakinek ilyen probléma, és ha igen mi okozta.

1. Meglazult a generátor álló, vagy forgórész csavarozás.
2. A főtengely bal oldali végén levő, a nagy fogaskerék és a szabadonfutó alatt elhelyezkedő tűgörgős csapágy probléma.
3. Szabadonfutó probléma.
Nos, az történt, hogy elvesztettem a cíbere kulcsát, kormányzárban volt persze... Épp gyújtáskapcsoló csere elött voltam, már itt volt nálam az is és az új tankajtó is kompletten, ez mondjuk szerencse. Szóval elvesztettem, a kapcsolót már levettem és ki is van cserélve, indítható a gép, minden o.k.
A tankajtóval nem boldogulok, nem tudom kinyitni. Bp.-n kéne valaki aki kinyitja nekem, bedobozolom a tankot és bárhova elviszem.
Tudna mondani valaki egy jó szakit aki értelmes árban (olyan lenne, aki 15-20 rongy körül kinyitja, sokallom) úgy kinyitja, hogy ne legyen baja a tanknak? 3 éve volt fényezve, nem szeretném, ha baja esne.
Köszi.