Jó tudni, hogy ezek a felnik is passzolnak bele köszönjük a hasznos infókat! Sok helyen olvastam, hogy a 17es felnivel mérgesebb lett az RR, és stabilizátort ajánlanak rá. Te érzel valami különbséget? Amióta én a 17es felnin gurulok, még stabilabbnak tűnik, mint előtte volt. Bár ugye nagy szerepe van annak is, hogy vége normális gumit is lehet rá venni... Ez nagyban javít a stabilitáson
A Hornet kerék is jó volt méretileg meg egyébként csak beszerelés után vettem eszre mikor megforgattam hogy egy helyen meg van ütve. Igy kicseréltem vtr kerékre. Görgőzéssel nem bajlódtam mert többe lett volna mint amennyiért lementem a kerékért 30 km -re.
Éssss 17" -os lettem. VTR1000f első kerekem lett. Ez is jó bele egy az egyben
Itt még a féktárcsa is jó lenne, de azt majd később. Egyenlőre ennyi.
Igy gumival, szereléssel eggyütt 27- ezer lett.
Egy 3 kör Lillafüred- Felsőtárkány után a 3mm-es metzeler M3 elsőgumim 1 mm fogyatkozott. Már mintvabminta. Ezért a 17"keték.
Igaz 3 küllős ez is de legalább tudom melyik az eleje :p
Pontosítok
Az sc33-ra csak 1996-1997 évjáratra jó a kerèk mert utána 1998-1999 már nem más a féktárcsa ill a telószár. Tudtommal. Sc28 csak akkor ha már a lánckerékről kapja a jelet a km óra. Bár kilehet mérni. Ha kell méret mondok.
Igen egy cb600 hornet kerék. A cbr távtartói jó hozzá ill a cbr féktárcsák. ( no meg egy 17" gumi is kell még szereléssel ;) )
20 pénz volt. Sokan megszoltak miért nem 5 küllős de hàt ez van.
A 16" ra van még két használt gumim majd felrakom azt ha nagyon szépségessé akarom varázsolni.
Lendkereék. Lendkerék ? Mire gondolsz pontosan? Utoljára a tologatós automban volt ilyen.
Már megint miben mesterkedsz? Milyen projektbe keztél megint? Ha ilyeneket kérdezel megint átalakitasz ' vagy érdekes dologra jöttél rà.
Hali. Sc28-sc33. Ha valakit érdekel esetleg. Mai tapasztalatom.
Beszereltem a cbr-be egy 1999-es17" első cb 600 hornet keteket.
Egy az egyben semmi átalakítás nélkül belemegy. A cbr távtartók jók hozzá ill. A cbr féktárcsákat kell átszerelni. Jó nem a leg-"dizájnosabb" három küllővel de elnegy.
Ja valóban ott van, így jobban látszik
Megnéztem a kiszereltet. Igy kézzel rámarkolva ide oda forgatva fixen áll az alu. öntvényben. akkor lehet nálad ez a hiba hogy meglazult az a betét ?
Van alátét, benyilaztam ahol, látszik a széle.
Előre is köszönöm, ha megnézed.
Alapvetően én is arra tippelek, hogy eredetileg fixen áll. Elmozdulásnak akkor lenne értelme, ha mondjuk egyben be lenne építve egy kétirányú rugós csillapítás, de kizárnak tartom, hogy ennyire túlbonyolították volna a tervezők.
Valóban úgy van ahogy mondod. Megnéztema képeket mikor szereltem, de viszont úgy emlékszem az a persely nekem nem mozog. Megnézem a kiszereltet abban mozog-e. A képen amit feltettél az anya alatt nincs alátét. Csak a fotón nem látszik vagy valóban nincs ott?
Az alap megoldás biztos, hogy gyári. Több fotót meg néztem és látszik, hogy a középső rész úgy van bepréselve. csak azt nem értem, hogy p...ába tud megmozdulni a helyén, miért nem biztositotta le pluszban japó mérnök?
Találkozott-e már valaki ilyen problémával (ha egyáltalán probléma)?
Rugók cseréje okán szétszedtem a kuplungot és észrevettem, hogy a belső kosár billeg egy nagyon kicsit a tengelyen. Nem értettem, hogy miként lehetséges, illetve a nem túl bizalom gerjesztően lebiztosított központi anyát is cserélni szándékoztam, ezért leszedtem a kuplung kosarakat.
Addig szórakoztam a belső kosárral, amíg rátapintottam a lényegre. Adott, hogy a belső kosár a sebességváltó tengely bordás végére megy fel. Ehhez a csatlakozáshoz a belső kosár közepébe bele van sajtolva egy belül bordázott furatú persely. A kuplung tengelyen az olajszivattyú lánckerék alatt van egy persely, aminek a belső oldala a blokkban levő tengelycsapágy belső kosarához támaszkodik. A tengelyen ehhez támaszkodik egy persely, amin a nagy kuplungkosár tűgörgős csapágya fut. Amikor fen van a kis kosár és az anya meg van húzva a kiskosarat és a perselyeket hozzá présel a blokkban levő csapágy belsőhöz, ezáltal ezek együtt forognak a tengellyel. (Ezt csak azért írtam le, hátha valaki még nem gondolkodott rajta, hogy ez rész miként működik.) A lényeg, hogy a belső kuplungkosárnak fixen kell állni a tengelyen.
A gondot abban látom, hogy amikor a kuplung kar nincs behúzva a belső és a külső kosár az össze lamellával együtt egy tömeget képez. Gyorsításkor és lassításkor ez az egész tömeg oda-vissza elmozdul a kiskosárba préselt, de ebben kimozgósodott betéten. Nem tartom valószínűnek, hogy gyári a megoldás. Esetleg valahogy lehetne fixálni a betétet, vagy cserés?
(Hab a tortán, hogy mind a két kúpos alátét fordítva volt berakva. Ez okozta, az 1500-as fordulat alatti (már kb. 1450 nél) folyamatos gyári csattogó kuplung hangot. Miután megfelelően visszaraktam 1300 jön elő a hang és ott is finomabban, szakaszosan.) Viszont a csak melegen előjövő nem erős, de hallható zakatolás nem szűnt meg.
Mint a kolléga, én is akartam kérdezni, hogy milyen változást veszel észre, áll. 16-ossal fordulékonyabbak, így lenne?
Itt még a féktárcsa is jó lenne, de azt majd később. Egyenlőre ennyi.
Igy gumival, szereléssel eggyütt 27- ezer lett.
Egy 3 kör Lillafüred- Felsőtárkány után a 3mm-es metzeler M3 elsőgumim 1 mm fogyatkozott. Már mintvabminta. Ezért a 17"keték.
Igaz 3 küllős ez is de legalább tudom melyik az eleje :p
http://youtu.be/04qRxtWce8w
Régebben vettem feleslegessé vált.
Tökéletesen teszi a dolgát.
Levideóztam működés közben:
https://www.youtube.com/watch?...
Ár: 9.000,- Ft + posta
Az sc33-ra csak 1996-1997 évjáratra jó a kerèk mert utána 1998-1999 már nem más a féktárcsa ill a telószár. Tudtommal. Sc28 csak akkor ha már a lánckerékről kapja a jelet a km óra. Bár kilehet mérni. Ha kell méret mondok.
20 pénz volt. Sokan megszoltak miért nem 5 küllős de hàt ez van.
A 16" ra van még két használt gumim majd felrakom azt ha nagyon szépségessé akarom varázsolni.
Akkor csak maga a kerék kell semmi más? Mennyiért sikerült szerezni kereket?
Van egy olyan infóm,hogy az SC33-é könnyebb,és jó az enyémre
Könnyebb lendkerék=jobb gázreakció
Már megint miben mesterkedsz? Milyen projektbe keztél megint? Ha ilyeneket kérdezel megint átalakitasz ' vagy érdekes dologra jöttél rà.
Beszereltem a cbr-be egy 1999-es17" első cb 600 hornet keteket.
Egy az egyben semmi átalakítás nélkül belemegy. A cbr távtartók jók hozzá ill. A cbr féktárcsákat kell átszerelni. Jó nem a leg-"dizájnosabb" három küllővel de elnegy.
Megnéztem a kiszereltet. Igy kézzel rámarkolva ide oda forgatva fixen áll az alu. öntvényben. akkor lehet nálad ez a hiba hogy meglazult az a betét ?
Előre is köszönöm, ha megnézed.
Alapvetően én is arra tippelek, hogy eredetileg fixen áll. Elmozdulásnak akkor lenne értelme, ha mondjuk egyben be lenne építve egy kétirányú rugós csillapítás, de kizárnak tartom, hogy ennyire túlbonyolították volna a tervezők.
Ez meg lett esetleg perselyezve,
Rugók cseréje okán szétszedtem a kuplungot és észrevettem, hogy a belső kosár billeg egy nagyon kicsit a tengelyen. Nem értettem, hogy miként lehetséges, illetve a nem túl bizalom gerjesztően lebiztosított központi anyát is cserélni szándékoztam, ezért leszedtem a kuplung kosarakat.
Addig szórakoztam a belső kosárral, amíg rátapintottam a lényegre. Adott, hogy a belső kosár a sebességváltó tengely bordás végére megy fel. Ehhez a csatlakozáshoz a belső kosár közepébe bele van sajtolva egy belül bordázott furatú persely. A kuplung tengelyen az olajszivattyú lánckerék alatt van egy persely, aminek a belső oldala a blokkban levő tengelycsapágy belső kosarához támaszkodik. A tengelyen ehhez támaszkodik egy persely, amin a nagy kuplungkosár tűgörgős csapágya fut. Amikor fen van a kis kosár és az anya meg van húzva a kiskosarat és a perselyeket hozzá présel a blokkban levő csapágy belsőhöz, ezáltal ezek együtt forognak a tengellyel. (Ezt csak azért írtam le, hátha valaki még nem gondolkodott rajta, hogy ez rész miként működik.) A lényeg, hogy a belső kuplungkosárnak fixen kell állni a tengelyen.
A gondot abban látom, hogy amikor a kuplung kar nincs behúzva a belső és a külső kosár az össze lamellával együtt egy tömeget képez. Gyorsításkor és lassításkor ez az egész tömeg oda-vissza elmozdul a kiskosárba préselt, de ebben kimozgósodott betéten. Nem tartom valószínűnek, hogy gyári a megoldás. Esetleg valahogy lehetne fixálni a betétet, vagy cserés?
(Hab a tortán, hogy mind a két kúpos alátét fordítva volt berakva. Ez okozta, az 1500-as fordulat alatti (már kb. 1450 nél) folyamatos gyári csattogó kuplung hangot. Miután megfelelően visszaraktam 1300 jön elő a hang és ott is finomabban, szakaszosan.) Viszont a csak melegen előjövő nem erős, de hallható zakatolás nem szűnt meg.