A wordbe átírással fordítással elment pár nap.
Ide már csak ctrl "C" majd ctrl "W" a kész anyag.
Gondoltam hátha nincs meg mindenkinek.
Használjátok egészséggel
A fordításnál kérem figyelembe venni, hogy nem tudok angolul.
Szerintem neked a két alsó sor kell.
Motor felfogatások (Engine mounting)
Hátsó felső felfogató csavar (Rear upper mounting nut) 39
Hátsó felső felfogató bak csavar (Rear upper mounting bracket bolts) 27
Hátsó alsó felfogató csavar (Rear lower mounting nut) 39
Hátsó alsó felfogató beállító csavar (Rear lower mounting adjuster) 11
Hátsó alsó felfogató zárócsavar (Rear lower mounting locknut) 54
Bal oldali első felfogató csavarok (Left side front mounting bolts) 39
Jobb oldali első felfogató csavar (Right side front mounting bolt) 44
Danoff 62 megtudnád nézni hogy az sc 28-as blokknak az összefogató csavarjainak mennyi a meghúzási nyomatéka? A két felét fogják össze.sc33 nál nem pont ugyanazok a csavarok vannak manual szerint.
Kösz előre is.
Itt (Békés Megyébe) tegnap előtt volt jó idő jó meleg is volt. 2 napja meg esik az eső
Az olajról meg annyit, hogy tavalyi szezonba is ilyen olajat használtam semmi gondom nem volt.
Ugyanez az olaj, csak 10W40, majd írj tapasztalatot, milyen az 50!
Nekem keréken volt és a támasztó alá tettem egy deszkát, hogy függőbe legyen, előtte felmelegítettem.... lejött aminek le kellett, mert 3,6 körül ment bele.
Először nem tettem bele csak 3, pár decit, beindítottam, járattam egy ideig, majd leállítás, vártam vele, szint ellenőrzés és még töltöttem utána egy keveset.
Nekem is holnap jön meg - a web lap alapján új fejlesztésű - Motul 5100 MA2 10W50. (plusz olajszűrő, szűrő leszedő, légszűrő). Lassan alátétet is kell vennem. :-) Jut eszembe,. ha a motor hátulja olajleengedés közben emelőn van, akkor is lefolyik az összes, vagy kerékre kell hozzá állítani.
Na megcsináltam az alátét lágyítást és lecseréltem az olajat is!
Motul 510010W40 MA2-t kapott. Tapasztalat még nincs, holnap majd kipróbálom milyen lett.
Még a leengedett olaj is elég jó állapotban volt, kicsit sötét, de még látszik rajta, hogy piros volt eredetileg.
Az alábbiak szerint úgy tűnik nem a csavar mérete. Amennyiben nem az akkor marad az öntvény anyaga, ami feltehetően nem az előnyére változott, ha nem bírja el a csavar nagyobb meghúzási nyomatékát.
Nekem '96-os CBR service manualja van meg, abban az van, hogy 27Nm a leeresztőcsavarnál, 10Nm az olajszűrőnél.
Amit tudok már én is nyomatékkulccsal húzok meg a gyári érték szerint.
4-24Nm-es kulcsom van, de még be akarok szerezni egy 24-206Nm tartományút is.
Ide már csak ctrl "C" majd ctrl "W" a kész anyag.
Gondoltam hátha nincs meg mindenkinek.
Használjátok egészséggel