Ha jól tudom, akkor az 5100 nem full szintetikus olaj és a motul is ezt ajánlja ehhez az évjáratokhoz sőt még a 7100-t is!
Nekem eddig a 7100 volt benne ami 100% szintetikus és nem vettem észre semmi problémát...
De most kipróbálnám az 5100-t, elvileg nekem "elég" ez a teljesítményű olaj is, nem pályázok, nem forgatom tiltásig a gépet....
Nekem most az a kérdés, hogy 10W40 vagy 10W50....
Haynes service end repair manual '92 to '99 van. Sajnos letölteni sehonnan nem lehetett , meg kellett vennem. (Olyan jól esett mintha a fogam húzták volna amikor fizetnem kellett.) Sok oldal és nem tudom beszkennelni.
Mellette szól az 50-es vége, "ellene" hogy ezek a vasak nem mai gyerekek és lehet, hogy jobb lenne egy fél-szintetikus, vagy egy teljesen ásványi. Ennyire nem értek hozzá, csak olvasgatok ezt-azt köztük biztos, hogy hülyeségeket is.
Köszi a választ!
Nem tudom nekem működik-e mert semmi hangot nem ad ki, nem berreg, rezed semmi, de a gép indul simán......
A robogón egyértelműen hallani, hogy tölt a szivattyú....
Üzemanyag szivattyú. Amikor idén CBR tulaj lettem, akkor az elejétől végig olvastam a főrumot. Talán itt írta valamikor valaki, hogy az üzemanyag szivattyú csak indításkor segít rá (feltölti a karbit hogy könnyebben induljon) utána már szabadeséssel megy az anyag.
A vízpumpa lentebb van és máshogy néz ki, azt tudom, mert vagy 2 éve cseréltem....
Ez a karbihoz megy ill a tankból jön szóval gondolom benzinszivattyú, csak semmi életjelet nem ad magáról, hogy működik, bár a motor megy, nem veszek észre semmi különöset.
Van egy robogóm azon kétségtelenül hallani, hogy dolgozik a benzinpumpa....
A képen látható alkatrész mi? Benzinszivattyú?
Én úgy gondolom, hogy nekem ez nem működik vagy nem tudom, de semmi hangot nem ad ki, hogy dolgozna mikor ráadom a gyújtást.
Bár ha meg szar lenne, akkor hogy engedne át benzint? Vagy ezek még átengedik akkor is?
CBR 600 F4-ben használom a 10w40-est. Nagyon meg vagyok elégedve ezzel az olajjal. Baráti társaságban többen is használják különféle mocikban ők is elégedettek vele.
Szia! Nekem is a jeladó döglött be és próbaképpen egy VFR jeladót tettem be mert kinézetre teljesen ugyanolyan. De elárulom hogy kb 35-40-el többet fog mutatni az óra. Ha kínkeservesen szétfűrészeli az ember a jeladót akkor egy pofonegyszerű hall szonda van benne röhej de kb 100Ft lenne és egy tengely amin bütykök vannak. Namost ezek a bütykök mágnesesek. Ennyi a történet csak az a baj hogy nem bontható szét roncsolásmentesen, és így nem javítható.
A te benzincsapod még sima 1 csöves benzincsap,amiről meg beszélsz 96-97 es RR-é az meg vákumos is(kicsi cső)azt a kicsi csövet be kell kötni az 1-es henger szivócsonkjába a karbi és a hengerfej közé,ez egy plusz biztonsági dolog,hogy csak akkor folyik a benzin ha jár a motor(vákum nyitja a csapot)kb. ennyi.
Heló,remélem a videóm segitett
ha nem akkor mondom,nekem nincs olyan 13-as csövem és helye sincs!
Az első képen lévő cső az a a karburátorok szellőző csöve
CSodát ne várj tőlük,az ára azért tükrözi is ezt!Szerintem pár 100 kilométer még van bennük vagy műszakira jók,mert nincsenek kopáshatáron.Esetleg felrakod egy motoros találkozóra és nem a 30.000-es gumid füstölöd meg! :) Ha nem viszik el,ez lesz a sorsuk!
Nekem eddig a 7100 volt benne ami 100% szintetikus és nem vettem észre semmi problémát...
De most kipróbálnám az 5100-t, elvileg nekem "elég" ez a teljesítményű olaj is, nem pályázok, nem forgatom tiltásig a gépet....
Nekem most az a kérdés, hogy 10W40 vagy 10W50....