Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha jól tudom, akkor az 5100 nem full szintetikus olaj és a motul is ezt ajánlja ehhez az évjáratokhoz sőt még a 7100-t is!
Nekem eddig a 7100 volt benne ami 100% szintetikus és nem vettem észre semmi problémát...
De most kipróbálnám az 5100-t, elvileg nekem "elég" ez a teljesítményű olaj is, nem pályázok, nem forgatom tiltásig a gépet....
Nekem most az a kérdés, hogy 10W40 vagy 10W50....
Haynes service end repair manual '92 to '99 van. Sajnos letölteni sehonnan nem lehetett , meg kellett vennem. (Olyan jól esett mintha a fogam húzták volna amikor fizetnem kellett.) Sok oldal és nem tudom beszkennelni.
Erőteljesen hajazok arra, hogy ezt az új fejlesztésű 10w50-est választom, de egy kicsit tartok tőle. Persze nagyon nem lehet vele mellé nyúlni.

http://motoralkatresz.eu/termekek/Motul/5100_10W40_4l_UJ_FEJLESZTES
_MA2_motorolaj/

Mellette szól az 50-es vége, "ellene" hogy ezek a vasak nem mai gyerekek és lehet, hogy jobb lenne egy fél-szintetikus, vagy egy teljesen ásványi. Ennyire nem értek hozzá, csak olvasgatok ezt-azt köztük biztos, hogy hülyeségeket is.
Kösz.eddig mindig betekerve néztem. Bár inkább a felső olajszintnél volt.
Kösz mégegyszer.
Neked van 92-96 szervizkönyv? Megtudnád velem osztani? Manualod is van erről?
Megköszönném. Kósz.
Szia!

Te melyiket veszed a 10W40-t vagy a 10W50-t?
Nem tudom melyik a jobb a "mi" motorjainkba.....
A 92-99 -es szervizkönyv azt írja, hogy le kell törölni, bele kell tolni, de nem kell belecsavarni.

Megjegyzem nem tudok angolul, csak online szótárakkal fordítok, ezért itt az eredeti szöveg is.

"Wipe off all the oil from the dipstick, then insert the clean dipstick back into engine, but do not screw it in."

A mennyiségről annyit ír, hogy valahol az alsó és felső jelzés között kell lennie. Szerintem a felső közelében, kb. 3/4-nél jó.

"Remowe dipstick and observe the level of the oil, which should be somewhere in between the upper and lower level marks (arrows)."

Hali.
Megtudnátok mondani hogy a nívópálcás blokban hogyan kell értelmezni az olajszintet. Betekert pálcánál vagy csak bele kell dugni koppig és úgy?

Valahol olvastam lehet más motor volt hogy csak bele kell dugni.
Kösz
Hello!Van valakinek sc 33 jobb középsö idom?Nem baj ha sérült.
Köszi a választ!
Nem tudom nekem működik-e mert semmi hangot nem ad ki, nem berreg, rezed semmi, de a gép indul simán......
A robogón egyértelműen hallani, hogy tölt a szivattyú....
Üzemanyag szivattyú. Amikor idén CBR tulaj lettem, akkor az elejétől végig olvastam a főrumot. Talán itt írta valamikor valaki, hogy az üzemanyag szivattyú csak indításkor segít rá (feltölti a karbit hogy könnyebben induljon) utána már szabadeséssel megy az anyag.
A vízpumpa lentebb van és máshogy néz ki, azt tudom, mert vagy 2 éve cseréltem....
Ez a karbihoz megy ill a tankból jön szóval gondolom benzinszivattyú, csak semmi életjelet nem ad magáról, hogy működik, bár a motor megy, nem veszek észre semmi különöset.
Van egy robogóm azon kétségtelenül hallani, hogy dolgozik a benzinpumpa....
en total hulye vagyok ehhez a temahoz, de szerintem a benzinpumpabol ilyen vastag csovek nem igazan jonnek ki. nekem inkabb vizpumpanak tunik.
Üdv!

A képen látható alkatrész mi? Benzinszivattyú?
Én úgy gondolom, hogy nekem ez nem működik vagy nem tudom, de semmi hangot nem ad ki, hogy dolgozna mikor ráadom a gyújtást.
Bár ha meg szar lenne, akkor hogy engedne át benzint? Vagy ezek még átengedik akkor is?
Sziasztok !
Úgy adódott, hogy megválnék a motoromtól, ha valakit érdekelne.
http://www.kepesmotor.hu/honda...
CBR 600 F4-ben használom a 10w40-est. Nagyon meg vagyok elégedve ezzel az olajjal. Baráti társaságban többen is használják különféle mocikban ők is elégedettek vele.
CBR900 SC28 utca használathoz érdemes rápróbálni erre az új fejlesztésű Motulra vagy ennek 10W50 változatára? Nem drágább, mint a korábbi változat.

http://motoralkatresz.eu/termekek/Motul/5100_10W40_4l_UJ_FEJLESZTES
_MA2_motorolaj/
Szia! Nekem is a jeladó döglött be és próbaképpen egy VFR jeladót tettem be mert kinézetre teljesen ugyanolyan. De elárulom hogy kb 35-40-el többet fog mutatni az óra. Ha kínkeservesen szétfűrészeli az ember a jeladót akkor egy pofonegyszerű hall szonda van benne röhej de kb 100Ft lenne és egy tengely amin bütykök vannak. Namost ezek a bütykök mágnesesek. Ennyi a történet csak az a baj hogy nem bontható szét roncsolásmentesen, és így nem javítható.
Helló.
Keresek 1997-es SC33-omra kilóméteróra jeladót.
Aha!

Tehát akkor beépíthető hozzám is elméletileg.
Akkor azt hiszem, megrendelem. Köszi!
Igen, segített, köszönöm.
A te benzincsapod még sima 1 csöves benzincsap,amiről meg beszélsz 96-97 es RR-é az meg vákumos is(kicsi cső)azt a kicsi csövet be kell kötni az 1-es henger szivócsonkjába a karbi és a hengerfej közé,ez egy plusz biztonsági dolog,hogy csak akkor folyik a benzin ha jár a motor(vákum nyitja a csapot)kb. ennyi.
Heló,remélem a videóm segitett
ha nem akkor mondom,nekem nincs olyan 13-as csövem és helye sincs!
Az első képen lévő cső az a a karburátorok szellőző csöve
CSodát ne várj tőlük,az ára azért tükrözi is ezt!Szerintem pár 100 kilométer még van bennük vagy műszakira jók,mert nincsenek kopáshatáron.Esetleg felrakod egy motoros találkozóra és nem a 30.000-es gumid füstölöd meg! :) Ha nem viszik el,ez lesz a sorsuk!