Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Hello. cbr929 rr elso teloba mennyi olaj kell. tudja valaki? Köszi.
Hali!

Köszi a jelentkezést.
Szóval benzincsapot kell cserélnem, ezzel kapcsolatban lenne két kérdésem: mekkora kulccsal tekerhető le a csap a tankról? Igazából a menet mérete lenne érdekes, de azt nem kérem, hogy tekerd le a csapot a tankról, folyik a benya meg minden, a kulcsméretből tudok következtetni a menet méretére. Ez azért lényeges, mert az én régebbi RR-emhez nem lehet értelmes árban benzincsapot szerezni, a tiédhez viszont igen és azt tenném fel.
A másik kérdésem pedig, hogy a benzincsapon miért van két csőkivezetés? Egy nagyobb a benzincsőnek, az oké, és van egy másik sokkal vékonyabb...na az micsoda és hova van bekötve, mi a szerepe? Nekem csak egy van és slussz.
Valahogy el kéne képzelnem ezt az egészet, mert ha nem tudom beépíteni magamnak, felesleges megvennem.

Köszi előre is!
P.
hello!
Érdekelne hogy a
Bridgestone Battlax Hypersport 190/55-17 2011/37hét -2000 HUF
Pirelli Diablo Rosso 180/55-ZR17 2009/43 hét -2000 HUF
milyen állapotba vannak?
köszi
A hirdetéseimnél megtalálod.
küld már el a számodat,érdekel.
Egy 10-es.
engemet igen,SMS-ben elküldhetnéd az árát 0620 9983031 vagy írd meg ide. Köszi.
Esetleg, valakit érdekel?
97-esem van.
Maradt pár használt gumim,akit esetleg érdekel...

Bridgestone Battlax Hypersport 190/55-17 2011/37hét -2000 HUF
Pirelli Diablo Rosso 180/55-ZR17 2009/43 hét -2000 HUF
Dunlop Sportmax Roadsmart 160/60-17 2012/46 hét -3000 HUF
Bridgestone Battlax BT021R 160/60-17 2012/25 hét -5000 HUF
Bridgestone S20F Hypersport 120/70-17 2011/29 hét -3000 HUF
Dunlop Sportmax SportSmart 120/70-17 2013/14 hét - 3000 HUF
Dunlop Sportmax 120/70-17 2009/49 hét - 3000 HUF
Michelin Macadam 90X 120/70-17 2011/5 hét -3000 HUF
Metzeler Lazertec 130/90R17 - 2000 HUF
Köszönöm, ezt a videóját még nem néztem végig, pedig ugyanúgy érdemes, mint a többit.
Üdv!
Ajánlom figyelmedbe Káosz videóit.
Karburátor
5:18-nál van szó az általad keresett csőről.
A levegő szűrőnél lévőt passzolom Elvileg csak a californiai modelleken van.
Bocs a smile-k bekavartak egy kicsit. :-)

A CBR 900 SC28-asomon a karburátoros fotón jelzett cső vége csak úgy szabadon lóg. Ez rendjén van így vagy valahova be kell kötni ezt a végét? Amennyiben igen, akkor hova?

Illetve a levegőszűrő ház alsó felének nyíllal jelzett csatlakozója le van dugózva. A 13-as cső egyik vége menne oda, de az a cső nincs rajta. Hova kell bekötni ennek a csőnek a másik végét?
A CBR 900 SC28-asomon a karburátoros fotón jelzett cső vége csak úgy szabadon lóg. Ez rendjén van így vagy valahova be kell kötni ezt a végét? Amennyiben igen, akkor hova?javascript:smile(document.frmmsg.body,'05');document.frm
msg.body.focus()

Illetve a levegőszűrő ház alsó felének nyíllal jelzett csatlakozója le van dugózva. javascript:smile(document.frmmsg.body,'36');document.frmmsg.b
ody.focus()A 13-as cső egyik vége menne oda, de az a cső nincs rajta. Hova kell bekötni ennek a csőnek a másik végét?
96-97 környéki RR-tulajt keresek, speckó kérdésem lenne.
Az én kétkörlámpásomban most lesz nemsokára 110.000 mérföld. Egyszer volt leszedve a hengerfej, talán 80.000-nél, én baxtam el a dolgot. Síkbahúzták, szelepek és vele kapcsolódó dolgok cserélve, 100k.-ba fájt vez.lánccal együtt, munkadíjjal-anyaggal cakkpakk. Ekkor belenéztünk a hengerekbe, hónolás újszerű szinte, dugattyútető tiszta, csak használati koromlerakódás. A vezérlés hibátlan volt akkor, a bütykökön nem lehetett látni, mi-hol fut. Össze lett pakolva az egész és azóta is gyönyörűen megy, a kompressziója gyári volt, hibahatáron belül. Ha mellette állsz a betonon 1 méterre, érzed a talajon, milyen erős alapjárata van. A váltója is jó, olyan mint amikor 9 évesen megvettem, a szokásos elsőszériás csontos váltó.
Ebben a korban talán még mindig nem is annyira a blokkal kell foglalkozni (ha nem gyúrtak külön a széthajtására persze) hanem az elektromos dolgokkal, mert így huszonévesen már az oxidálódó kontaktokkal és szétégő csatikkal/csokikkal/kapcsolókkal. Mióta erre rájöttem, minden tavasszal széthúzok mindent és befújom, ha gyanús vezeték van ami barnul, már vágom is ki és pótolom mielött összeég minden mindennel.
A kor meglátszik a moci részletein de bármikor elmegyek vele bárhova.
Szia!

Meg tudnád adni Bájó elérhetőségét? Mert a honlap nem nagyon él. :(
Előre is köszi!
Jobban tetszene ha 36 ezer lenne benne?
Ami valójában lehet hogy 150 ezer?
80ezer az még akár valós is lehet. Egyáltalán nem sok! Ha rendesen karban volt tartva.Annak még egyszer annyit el kell menni!
Sziasztok!
Néztem most egy 900RR-t 95-ös kiadást. 83.000 km van benne, és persze tudom hogy nem km állást, hanem állapotot kell nézni, de nem sok ez egy kicsit? Mennyit bír egy ilyen blokk ha rendesen gondozzák szerintetek? Tényleg érdekelne a válaszotok hogy ti mit gondoltok erről. Előre is köszi a válaszokat:)
Ránéztem ma a gépben az olajra és hát nem is tudom cseréljem-e..... vagy 2000-2500km van benne és majdnem olyan tiszta mintha most tettem volna bele.
Kipróbálom a Motul5100 10W50-t, szerintem az én motorhasználatomhoz elegendő ez a teljesítményű olaj is!
OK
Az első szám a hidegoldali,akit esetleg érdekel hogy mit jelent és hogy mi a különbség az első számok között,nézze meg ezt a videót.
link
Mivel mi nem nagyon motorozunk mínuszokban,így bőven jó a 10W-s olaj.A második szám a melegoldali ami nagy vonalakban arra utal,hogy nagyobb hőmérsékleten sem hígul fel az olaj,azaz ugyan olyan marad a sűrűsége.Én a 10W-50-et ajánlom én használom,(Castrol power 1) de ezt mindenki maga dönti el hogy mit önt bele.Igaz az is,hogy 4-5000 között elkezdi csipegetni,hiába nem fogy addig egy deci sem,de inkább kenjen és végezze a dolgát,mint hogy megspóroljak fél liter olajat.
Eladtam a dobozszettet!
Ha esetleg nekiugrasz csinálni hozzá egyet,akkor tudok segíteni,fényképekkel,infókkal,hogy hogyan állj neki!

Üdv : Zsolti
10W viszkozitás már elkel egy ilyen idős gépnél, viszont lehet nem 40-es-t hanem 10W50-t veszek....
Nagyjából már kezd világos lenni ez az olaj téma, hogy utánaolvasgattam, de egy újabb olajcsere elérésekor tuti kezdhetem elölről a tanulmányozást

Minél öregebb, kopottabb egy motor, annál "vastagabb" olaj kell bele, csak hát az később jut el a kívánt helyre (és az olajpumpát is jobban igénybe veszi), mint a "vékonyabb", de azt meg "enné" ...

Az XT-be 20W50-t használok és indítás után rövid ideig hallani is a pumpát.... lehet abba se fogok 20W-t tenni csak 15W-t.