Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

0W az -35 fokot jelol.
lehet hogy a hoszanoknal ilyet hasznalnak
egyebkent megneztem pontosan, hogy mit takar a masodik (hoturokepesseg) szam: az olaj 150 celsius fok homersekleten mert folyossagat jeloli.

http://totalcar.hu/tanacsok/ol...
Halli!

czako20@freemail.hu

Ide írj,ott megbeszéljük! :)

Üdv : Zsolti
Akkor motornál a 0W-s is elfogadható lenne, mert télen nem igazán motorozik senki sportgéppel (persze van kivétel)
az elso szam a viszkozitas. minel alacsonyabb a szam, annal "higabb" az olaj, ami igy eleg hulyen hangzik, de a szamokhoz hozza van rendelve egy bizonyos homersekleti ertek, amin meg ugyanolyan viszkozitassal rendelkezik az olaj. a 10W eseteben, ha jol emlekszem, akkor -25 celsius fokon meg szivattyuzhato, nem surusodik be, meg ilyenek).

a masodik szam a hoturokepesseg. minel magasabb ez a szam, annal jobban birja a meleget az olaj.
Akkor ha jól értelmezem,ideálisabb a 10W50 (gondolom akkor sincs gond, ha még sincs annyira igénybe véve a motor)..... csak azt nem értem, hogy miért olcsóbb ha "jobb"?
40-50 az a meleg tűrése az olajnak szóval az extrém igénybevételt jobban bírja a nagyobb számú.
Kösz szépen az eddigi válaszokat!
Motul 5100-ból is van 10W50.... inkább ilyen viszkozitásút, mint 10W40-t?
(az agyamra megy ez a viszkozitás téma, sosem értem melyik a jobb a gépeknek)
A 10W az egyforma mind a kettőnél, de mit befolyásol, hogy 40 vagy 50?
Normál használatra jó lehet a 10w40 is. Nekem egyszer volt a 929-ben és nagy melegben a Hungaroringen azzal már bírta a kuplung. Egyébként 10w50-el nem volt ilyen tünet.
ha semmi extra dolgot nem csinalsz a geppel, akkor eleg. a motul 5100 sem egy rossz olaj, szoval szerintem mehet az is bele
Most Motul7100 van benne, nem volt vele semmi problémám, csak kérdés, hogy szüksége van-e erre vagy elég lenne egy "gyengébb minőség" is...
Nem egy erőgép, nincs agyonfogatva, nem pályázok vele.....
Nyilván egy "komolyabb gépbe" (gsxr1000, cbr1000,R1 stb) nélkülözhetetlen, bár lehet azoknál is a használattól is függ....
ja, de itt mindketto 10W, szoval ugyanolyan a viszkozitas, csak a hoturokepessege mas. szoval igazabol tokmindegy. hogyha jo aron tudsz hozzajutni, akkor rakd bele a castrolt.
a nagyokosok azt mondjak, hogy az oregebb gepeket a full szintetikus helyett inkabb az asvanyi olajjal, vagy resz-szintetikussal kene etetni, mert az alacsonyabb viszkozitasu fullszinti olajat konnyebben meg is kajalja es akkor utana kell toltogetni.
Üdv!

Castrol Power 1 Racing 4T 10W-50 jó egy nyugdíjas gépnek vagy inkább Motul 5100 10W40? (csakis közúton használom, semmi pályázás...)
2500-ért van javítószett az RMC-ben,de csodát ne várj tőle.
A túradobozok érdekelnének ha nincs benne a motor árában. :)
Sziasztok!
Egy kis segítséget kérnék!
Valaki tud karbit szinkronizálni?Ha igen írja meg nekem hogy kell légy szíves! 99-es CBR 919 RRX Fire Blade-ról lenne szó!
Előre is köszönöm!
Sziasztok
Ismeri valaki ezt a motort?
http://www.hasznaltauto.hu/motor/honda/honda_cbr_900_rr-716278
3
Hogy tanítod be a szerkezetet, hogy mutassa melyik fokozatban vagy?
Honnan kap jelet?
Sziasztok!
Sziasztok!

Tavaly egy másik motor vásárlása miatt engedtem volna el a kezét,idén más okból kellett meghoznom ezt a döntést!Ha valakit esetleg érdekelne,nyugodt lelkiismerettel adom tovább,minden apró hibáját ismertetve!
Hirdetéseimnél megtaláljátok!
az sc33-é drágább most ahogy nézem...
nagyvason is van 3700 körüli áron
Vidd el egy bóvdenjavítóshoz. Csinál neked párezerér újat a minta alapján. Biatorbágyon tudok ilyet de biztos máshol is van.

Egy kis segítségre lenne szükségem.
a kuplung bowdenem megszakadt. Hol tudnék rendelni?
Köszönöm előre is.
http://www.ebay.ie/itm/Streetf...

Itt egy más dizájn is!