Helló,megjött Hong Kong-ból a kemény 4 ezer forintos,seb.fok.jelző...volna egy kérdésem,szerintetek ha az óracsoportból kapna Neutral jelet a cucc az jó lenne? Vagy esetleg honnan tudnék még? Órából egyszerű ma néztem.
Azt is írtam.. :)
De ugyan annyi pénzért már van nem sérült is, ezzel csak arra utaltam.
Mivel részben idomos a motor, ezért szeretnénk a lent látott részt (lyukat) eltüntetni..
Hy! 919-es 98-as CBR-re keresek fékpedált ha tudna valaki használtat az jó lenne az új árát kicsit sokallom :D és nagyon sok bontót felhívtam már vagy 25-30 at biztos és nincs, szóval az ne tartsa magába szóljon :D köszi
Nem tudom, hogy kérdeztem-e már, de ha igen, akkor nem találtam meg..
929-eshez tank érdekelne, ha törött, nyomott, zúzott, nem baj, mert át lesz alakítva (kalapálva, hegesztve, fényezve).
Köszönöm az ajánlatokat! ;)
Szia! Igen tudom, csak dobált az ideg és autómatice írtam. Holnap viszem szervízbe , remélem ott megtaláljuk a hibát vagy azt, h Én voltam balfasz...
Köszi mégegyszer a segítséget!
Mára ismét akksi feltöltve: csodásan indult. Na akkor mi is van gondoltam magamban. Mondom megyek 1 karikát. ugyan az a jelenség / hol ment , hol nem /de most meg is állt a moci kb 1,5 km tolás és a domb... ma nem kell terembe menni...
Na ülés le... és ÉN ÁLLAT HÜLYE BAROM ha jól láttam akkor a pozitív saru és az akksi pozitív része közé kell tennem 1 vezetéket ami közvetlenül megy egy biztosítékhoz. Na amikor az ülést levettem akkor láttam, hogy az lóg illetve hozzáért a saruhoz. Az akksi term. lemerült megint most töltöm, így nem tudtam azt kipróbálni, hogy ha beindítom akkor ezt a vezetéket ami 1 külön biztosítékhoz megy leveszem és akkor mit csinál? Holnap kipróbálom. Remélem jól leírtam .
Tényleg remélem, hogy Én voltam a hülye és rosszul rögzítettem és kicsúszott.
DE ennek ellenére holnap feltöltött állapotban elviszem kimérni,
hát az E85-ös benzin nem nagyon tetszett neki, azért volt a torpanás.... rátankoltam tiszta benyát és már megszűnt!
De azért ki fogom tisztítani a karbit, ártani nem árt!
Nincs benne semmi olyan amire kell figyelni szétszerelésnél mert szétugrik ha kicsavarom stb?
És gondolom nem állítódik el rajta semmi hacsak nem tekergetem?
Szerintem is akksi,de rá kellene mérni a töltésre is,mert elő szokott fordulni generátor vagy Fesszabályzó hiba is.
Ha meg kuka az akksi akkor hiába tölti a moci.
Ma kihoztam a 929 rr-t! Nehezen indult/ pedig volt töltve 3,5 hete azóta csak indítottam./ Tehát nehezen, de beindult. Ok. Elindultam,h teszek 1 karikát. Kb. pár piroslámpa után éreztem, hogy vmi nem jó. Az alapjárat ingadozik, ha feltettem 2000-re akkor is. Elindultam, és váltásnál v gázelvételnél a kijelzőről eltünt minden mint amikor nincs rajta gyújtás aztán visszajön, ez mind menet közben a motor pedig járt. Volt lámpa, index, minden. Visszagurultam a garázshoz. Ott már nem is indult, csak kattogott amikor indítózni próbáltam. Ráadtam a gyújtást, nagyon lassan ment fel a benya a kijelző is lassan "jött elő". Közvetlenül amikor megálltam, kulcs elfordít, majd gyújtást adtam semmi, csak kb 1 perc múlva. Telefon a szerelőnek azt mondta, hogy akksi. De ha ment akkor miért nem töltődött?
Kérdéseim: Maga az akksi szar?
Valahol testet kap?
Generátorom, vagy a fesz. szabályzó rossz?
az 5. sor 3. képén megtalálod a 954est, amin ilyen van.
Magáról a takaróról csak felülnézeti képet találtam