Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Nincs már(amúgy a 94 es hibátlan volt csak az enyémhez nem volt jó a méretbeli különbség miatt) csak egy pár 93 as de azt is küldöm vissza jövőhéten.
Esetleg a 94-es balos súllyal együtt meg van még, vagy vissza küldted?
de ha minden kötél szakad elboltoljuk. :)
Hát náluk kerestem a választ én is és amit leírtam az történt,először jó volt a cucc hibátlan csak a méret nem passzolt amit a képen látsz.
Most meg olyat küldtek ahol a méret jó,viszont csak az egyik gyári súlyú a másikba egy kis aluhenger van préselve benne egy m6-os menettel.
Sajnos nem szerelhető ki próbáltam nem barmolni módra nem lehet rendszerint belerohad+ valami vékony gumi is van a csutka és a súly között.
Hibátlan gyárira lenne szükségem.
Nekem van egy pár. A balos hibátlan, a jobbos görbe kicsit. Sajnos. De ha előrébb vagy már a balossal az is valami. 3000Ft a kettő. Még az is lehet, hogy ha kiszedhető a belseje a jobbosnak, át lehet rakni a tiedbe. De nemtom hogy van ezeknek a bele.
sugomotor-t próbáltad Nekem még mindig kifogástalan alkatrészeket küldtek....
Sziasztok!
Segítséget szeretnék kérni tőletek.
1992-es Cbr900RR mocim van a kormánycsutkája ki van "herélve"
ezért keresek gyárit amiben meg van a gyári súly mert gondolom ennek szerepe van...
Valaki nem tud segíteni ebben?egy bontóbol 2x küldtek nekem rosszat, ugyanis a 94 esé már nem yoo hozzá(magasabb a befogótol feljövő rész) csak 92 vagy 93 as "alacsony" a második küldésnél meg nem volt benne csak egyik oldalt a gyári súly az volt a baj.
Előre is köszi!
megyek még vele párat, hátha az E85-ös benzin segít rajta.... de amint lesz időm mindenképpen szétkapom és kitisztítom.
ezek a mai benzinek nagyon hamar megromlanak és mindenféle trutymót hagynak hátra
a videóim segítenek ha elakadnál
Üdv!

Régebben láttam, hogy szétdobtad a karbidat.... azt akarom kérdezni, hogy mi befolyásolhatja, hogy megtorpan, elgondolkodik kicsit, majd megindul....?
Kb szept-okt. óta állt és nem indítottam.... azt hittem nem is fog indulni, de majdhogynem pöcre indult.
Viszont ma, hogy mentem vele, akkor tapasztaltam ezt a torpanást, gondolkodást. De ha megindul utána megy rendesen, nem rángat stb.
Még annyi, hogy a benzinben van egy kis etanol, gondoltam ha beindul vele, akkor valamelyest áttisztítja a rendszert, lehet emiatt is a jelenség?
Ha nem szűnik a jelenség, akkor szétkapom majd és kitisztítom, most csak úgy érdeklődésként írtam, hogy mi "b@szódhat" el hosszú állás során...
Szuper! Köszönöm az iránymutatást!
Egy tisztán látó és nem elvakult motor tulajdonos ismeri a motorja erényei mellett a gyengeségeit is! Biztosan akad olyan ember, akinek volt már szerencséje mind a két géphez. Ha nem, hát így jártam! :)
Hondához bemész és veszel gyári Japánt,az jó megint vagy 50000km-en keresztül :)
CBR Fórumon milyen válaszra számítasz?
Közvélemény kutatás: Honda CBR 954 RR vagy Yamaha YZF R1 RN09? Előre is köszönöm! :)
Nem szeretném külön eladni a kormánytelót! :)
Ilyenről még nem hallottam. Lehet van ilyen gond is vele.
Amikor a gixxert vettem 2011.ben akkor 954-re fájt a fogam, aztán lett belőle k5 750. Ami nem is volt rossz, kivéve, hogy egyszer kikönyökölt a blokk.:D A limitált széria gyönyöre, másnak is volt ilyen gondja a limitált szériással kétszer is, nem limitált szériásról nem olvastam/hallottam ilyet. Érdekes, de ez már más téma.
Szal akkor se 929-et se 954-et nem vennék. Inkább egy jó kis gixxert, vagy régebbi 900rr-t, utcára igazából az is bőven tökéletes.
Pedig a 954 a rosszabb. Volt a blokkrepedés és egy komolyabb hiba is amikor a bevonat lekopik a dugattyúról és szépen elkenődik. Ilyenkor elkezd "lötyögni" a dugó a hengerben és kerregő hangja lesz hidegen. Ezt eddig én is sok 954-nél hallottam.
Nincs személyes tapasztalatom egyikkel sem, csak azok szavait tudom idézni, akiknek van ill amit neten olvastam róluk. Azok alapján én kerülném. Nem azért mert nem lenne jó, de nem olyan jó. Kiforratlan az injektoros rendszere, min 15LE hiányzik a rámondottból, vezetési élményben is többet ad egy 954. Könnyebb, erősebb, kezelhetőbb, jobb fék... és nem mellékesen 100x szebb sztem. 954-nél engem a blokkrepedéses mizéria aggasztana egyedül (30-40ezer felett mondjuk már talán nem jönne elő, ha addig nem). 929-nél meg hogy mikor adja be a derekát a generátor, esetleg épp egy hosszabb túra közepén távol az otthontól, nem lenne túl jó.:)
Csak amennyiből egy szép állapotú 954-et kapni, abból lehet lehetne venni egy fiatalabb gépet is.
Szia Higany! Miért nem jó a 929? Nekem semmi gondon nincs vele.Szerintem jó moci. Persze rider is kell rá. Mivel jobb a 954?
Kormánytelót nem adod el külön?
924 nincs, csak 929. Én azt mellőzném, akkor már inkább 954. De ha kifogsz egy jó állapotú régebbit, akkor sokáig nem lesz vele gondod sztem. Igaz nekem SC28 volt, de több mint 80ezer volt benne, bontatlan blokk, hibátlanul szépen járt, olajat nem nagyon ette, nem füstölt, erős volt, megbízható. Gondolom ez elmondható a későbbi szériáról is, persze sok múlik az előéletén.
Sziasztok!

SC28-hoz keresek új termosztátot. Tud ebben vki segíteni.

Üdv
Úgy érted hogy erőteljes gázadás váltások után?
Válaszod köszönöm.
Olvastam hogy az sc33 nagyon strapabíró ez mennyire igaz?
Érdemes 900 rr t venni vagy inkább 924 vagy 954 rr .
Őszintén megmondom engem valami a 900 rr felé húz.
Nagyon tetszik minden részlete. (97-99) évjárat