Húzasd ki eröből 2.ban 3.ban 4ben. Ha kidobja a sebességet akkor váltó hibás
Alapvetően meg arra kell figyelni mint más motornál. Nekem ez a hiba jött elő meg a fesszabályzó vezeték összeégése.
Sziasztok, hamarosan én is CBR900rr tulajdonos leszek ha minden jól megy, a kérdésem teljesen eltér a többitől, viszont mivel ahogy olvasgatom soraitokat látom sokan szakértők vagytok CBR kérdésekben, ezért gondoltam rákérdezek, nekem ez lesz az első hondám illetve ilyen típusú vasam, ezért fogalmam sincs hogy álljak neki a nézelődésnek, úgy értem hogy szerintetek mire figyeljek oda vásárláskor, mit nézzek át alaposan, milyen zajokra ügyeljek? Mi az amikor még meg szabad venni és mikor rohanjak el ? válaszotokat köszönöm.
Nekem nincs rajta az idom, tehát pont jó a mérete. de van egy olyan verziója a Kosonak, ami nagyobb méretű (db02r). Már előttem leírták, 94 vagy 95től az órába digitálisan megy be a jel, tehát a Koso-t csak be kell álligatni, megadni neki a hengerek számát, stb, és onnantól jól működik. Én rákötöttem a gyári fordulatszám vezetékére, és beállítás után tökéletesen mér. Elképzelhető, hogy a sebességet is így mérné, össze lehetne hozni vele, de én a hagyományos verziót választottam az egszerűség kedvéért. Mint a bicajon, itt is az első kerékről kapja a jelet. Ha mással próbálkozol, szerintem 929 vagy 954 műszarfal jó lehet, gondolom nem sokat változtattak a már bevált elven, és jó adatokat fogsz kapni a kijelzőn.
na akkor tisztázzuk, minden olyan óra DIGITÁLIS ahol nincs km-spirál és elektronikus jel alapján mutatja a sebességet ilyenek az RR-ek 1994-től(digitális az óra de még "mutatós")!
Te az LCD kijelzőre gondoltál,az 2000-ben jelent meg az SC44-en
Köszi a választ mindenkinek, akkor cserélem. Szerintetek nem túl erős igénybevételhez - ami főképp a melóba járást (25km), és egy-két kisebb túrát jelent - milyen olajat tegyek bele? Nincs pályázás és tartós 200 feletti tempó.
Sziasztok!
Tavaly tavasszal Motul 5100-at tettem a motorba, de nem mentem vele csak 2800 km-t. Idén tavasszal akkor is cseréljek olajat és szűrőt, ha csak ennyit mentem vele?
Sziasztok!
Szeretnék venni újra egy cbr 900rr-t és maradt egy kérdésem. Érdemes e venni 929 rr egy kicsit többért, mint 919-et, mert most a hahu-n szinte több a 929 mint a 900rr. Úgy emlékszem mintha lett volna valami gyári hibája a 929-nek.
Olyan gondom keletkezett (SC28-1994) hogy amikor a motor sebességbe rakom, akkor alapból nem alszik ki a műszerfalon az üres állást jelző zöld lámpa. Ellenben ha egy nagyon kicsit kiengedem a kuplung kart, akkor rögtön elalszik. Nem tudom van-e összefüggés, de nemrég cseréltem a komplett világítás kapcsolót (az előzőnek a felét legyalulták) és előtte nem volt ez a probléma. Esetleg valahol valamit lehet állítani?
Fogalmam sincs Úgy túrtam bontottan csak a kereket nem volt hozzá motor Úgy rémlett be van ütve a felnibe, de megnéztem és nincs benne szóval lehet a srác mondta, hogy cbr 600é volt...
Alapvetően meg arra kell figyelni mint más motornál. Nekem ez a hiba jött elő meg a fesszabályzó vezeték összeégése.