Én tavaly nyáron cserélte, azóta alig mentem vele és valószínűleg szezon után el is adom vagy közben....
2007 vagy 2008 tavaszán vettem (már nem emlékszem rá) és ha meglátnád az adásvételin szereplő akkori km állást és a mostanit, azt mondanád, hogy biztos ki volt kötve az óra....
Több szezon úgy jött ki, hogy pont szezonban melóztam kint a sógoroknál, mire hazaértem, már vége lett a szezonnak... aztán a helyiek is mind eladták a motort, már társ sem nagyon volt, akivel lehetett volna menni, egyedül meg nem megy az ember olyan intenzíven motorozni, mint amikor van kivel....
Azért vettem az XT-t mert ahhoz legalább akadnak motoros társak.
Én felszereltem már párat(rk,ek), csak egy gyári esztétikus szerszám jó lenne aminek a kinézete összhangban van a szakmai tudással.Házilag bohockodás ugye elriasztó tud lenni.
d.i.d. -ből csak zvm2 még 60-100Le re is hiába 150 felett javasolja.
Sokkal tovább tart, mint amivel drágább!
Nem vagyok otthon a lánc témában, melyik milyen tulajdonsággal bír, az én gépem nem egy erőbajnok,ahhoz a cirka 130 lóhoz nekem teljesen megfelel a DID és egyébként sem használom agresszívan.
Valószínű ha valami erőgépem lenne, már nagyobb hangsúlyt fektetnék rá.
Majd valaki hátha tud ebben segíteni neked, hogy miként lehet az RK-t szerelni, ha lehet egyáltalán otthon....
néztem EK és RK oldalait de sajna semmi kép, youtubon se vidi :(
Viszont meglepődtem kötözőspárga gyenge 34-35kN láncokat javasolnak utcai 600-750 gépekre :D
Pedig van kínálatukban 49 meg 52 kN lánc is, igaz azok dög nehezen valamiért :P De nem is fognak szétmenni 20-30ekm után.
EK 530zzz vagy EK 530drz2 meggyőző láncok!
Nekem most RK 530gxw van fent, abból is a régi gyártás amit már nem forgalmaznak, talán túl tartósnak tünt :D
szétkell "nyalni" ugyan úgy, az anyagot oldalra, csak nem egyszerű feladat. d.i.d. -t fogpiszkával meg kombifogóval is "elnyalod" de ezt...
Volt itt már képgalléria is mikor kérdezte egy gixxeres mivel tegye fel, aztán d.i.d. szemmel rakták össze de azt is sikertelenül, mert rá párhónapra elszakadt neki és arról tett fel gallériát...
Értem, akkor olyan a kiképzése mint a patentszemnek, amit meg lehet bontani.... bár elképzelésem sincs azt mivel lehet elnyomni, mert szerintem ezek a láncszerelő szerszámok egyike sem olyan.
A gyári láncok végtelenítettek, csak azt felrakni nem kis munka.
Nekem több ismerősöm DID láncot használ 1000-es gixernél, ami azért nem szűkölködik Le hiányban kb 180Le és semmi gond nincs vele nekik sem.
Amint lesz időm csinálok akkor.
De érted teljesen tömör, semmi központfurat és végig egy kemény elég rideg anyag, semmivel se puhább a csap legvége.
d.i.d. -ért nem vagyok oda, pedig használtam zvm2 -t is, ami emlékeim szerint nekik a legerősebb termékük.
a sima asszem so50 vagy mi a jele az meg úgy nyúlik, mint a gumicukor a búcsúban!
Meg számomra nem bizalomgerjesztő, hogy a szerelésnél lévő csap vége kivan gyengítve a könnyű szerelés miatt, hisz a többi szemet is nem a tyúk tojta, össze szerelte a gépsor.
A CBR-en DID lánc van, az nittelőszemes..... az XT-n van nekem RK, de az patentszemes, nem tudom, milyen az RK nittelőszem kialakítása, mert, neten hiába nézem, csak patentszemet találok.
Ezzel megint egy a gond, mint a legtöbbel, hogy a normálisabb fajtához nem jó ami níttelős és nem préselős szemű lánc :(
Olyan célszerszámot nem láttál valahol olcsón?
(pl. rk és úgy tudom az ek láncok ily olyanok)
Nem nagy dolog, de ha nincs hozzá célszerszámod, én nem ajánlom, hogy belekezdj, mármint a lánccserébe.
Simsonnál lehet bohóckodni pontozóval és hasonlókkal, de egy sportgépnél én már nem tenném.....
Helló.
Mennyire szopás láncot és fogaskerekeket cserélni?
Még nem csináltam ilyet,belekezdjek vagy inkább ne?
Ilyen hogy olaj,szűrők,gyertyákat magam cseréltem de ebbe nem merek belevágni.
Illetve annyi még,hogy a hátsó lengés csillapítót,hogy lehet állítani?
Merthogy kisebb bukkanónál is veri a seggemet az ülés.
Állítólag nagyon puhára van állítva!
Köszi.
Köszönöm a választ,sokat segítettél! Várom már nagyon,hogy jobb idő legyen egy kis "forgatásra"elmehessek!
Ha lesz még kérdésem akkor megkereslek.
Köszi!
Nincs légtelenítő,úgy van megcsinálva,hogy kilégteleníti magat
Semmi gond nincs azzal a hűtéssel,a motoroknál 100fok felett kicsivel kapcsol a ventillátor,menet közben még 90fok is ritkán lesz!
Nyugodj meg minden rendben van a hűtéssel
Dunlop Sportmax,Mis Pilot Power, Power 2CT,Bridgestone,Pirelli stb
Képet tudok küldeni