Azért szerintem ha eladók mutasd meg hát ha kell valakinek. Én pl kipróbálnám a 120-as gumit.Egy kicsit keskenyebb legalább könnyeben fordul vagy ki tudja
Az a gond hogy jó árban jó gumit nem igazán tudunk venni 16"-ból.
A conti nekem lekopott egy szezon alatt 23-26-ér vettem. azt hittem legalább 2 szezont ki bír. Csalódtam úgy hogy jó nekem a használt is, az én tudásomhoz és motorozásomhoz megfelel. Ja és szeretem az orosz rulettet
Lehet hogy keveset megyek vele egy szezonban,azért bír ennyit! Én használt Bridgestone első gumival vettem!Azok már akkor kockások voltak és majdnem kopáshatáron!4000 km gond nélkül még bele ment abba is! Michelin Pilot 2 CT defekt és azért maradt a szezon végére ez a Metzeler!Van még 16-os gumim,talán egy gyári méretben is,de azok már kifutottak az időből,így nem adnám oda őket nyugodt szívvel!9-10 évesek vagy több!Vészhelyzetre vannak félretéve!
4 szezont? A volt chopperemen xv535- 4 évet bírt ki mert lekopott a két oldala.
A zzr-emen sem birok 2 szezonnál többet. Hol jártok Ti. Lehet valami gondom van az első futó művekkel? Pedig nem érzek semmit. és nem is vagyok egy Rossi
Új első gumit egy év alatt elkoptattad?Nem semmi!
Szerintem a Continental gumik első kerékre jók,én azt vettem észre hogy hátul kopnak inkább jobban a többi márkához képest!A Conti hátsó gumi két fél szezont bírt ki nálam.(kb 6500km) Egy első Contiattack gumit a haverom majdnem 4 szezont hajtott a CBR-el,ezért csodálkozom!Van egy 16-os Metzeler első gumim ha érdekel,tavaly 1,5 hónapot volt a motoromon aztán le lett cserélve,mert én elől nem nagyon bízom a használt gumikban!
Hali. Hát igen kormány lengés csillapító. Az már van fen igaz nem egy profi, de teszi a dolgát.
Apropó lengés csillapító . Megtudná nekem valaki mondani milyen olaj kell az első teleszkópba? Cserélném
Van benne igazság amit írtál,de nekem mindig akkor csapkod mikor gyorsítok,szinte alig van súly az elején,nekem ismerős mondta,hogy 17"kerékkel idegesebb volt az RR.
De fene tudja nagy dolog ez a fizika,mindenesetre ha 16" vagy 17" egy jó kormánygátló nem árt!
Szerintem meg pont ellenkezőleg. A kormánycsapkodás nem a kevés súlytól alakul ki hanem a villaszög hegyességétől. Minél közelebb van a függőlegeshez annál inkább akar csapkodni. Minél laposabb (chopperesebb) annál kevésbé. Ha az eleje magasabbra kerül akkor túrásabb lesz a gép.
Ellenben ha megemeled a motor hátulját mondjuk alátétekkel egyből nő a kormánycsapkodási hajlam.
Haverom rollerén már 20-nál becsapkodott a kormány mert azon szinte függőlegesen áll.
Persze tévedhetek is.
Ha 17 kerék lesz elől akkor még számolj hozzá egy Kormánylengéscsillapitó is ,mert kicsit magasabb lesz az eleje,ezért kevesebb súly jut majd oda és sokkal nyugtalanabb lesz!
Nem frankó az mikor ütközőtől-ütközőig csapkod a kormány,mondjuk egy kicsit tudsz csalni mert akkor a villaszárakat kicsit jobban feltolod és akkor úgyan úgy fog állni mint régen,de egy Kormánylengéscsillapitó nem árt!
Conti volt már fenn, Hát elmegy, de egy év sem kellett és lekopott.
Pedig szerintem 5 ezret sem mentem vele. Hidegben zabálja az aszfalt.
Számoljunk csak:
Egy első kerék kb 35 ezer (ha jól kifogom)+ gumi rá (használt 12 ezer) össz: 47 ezer egy év---
Ha veszek R17-ből kb 26 ezer egy év---
Második évben másik kerékkel: 47+12=59
Eredeti kerékkel 26+26=52
Harmadik évben 47+12+12=71
Eredeti kerékkel 26+26+26=78
Tehát három évig kell kibírnom? Ja és 17" bármilyen jó pályagumit is fel tudnék rakni nem csak a két vagy három fajtát amit az R17 ajánl
N már most akkor csak a kezdeti Zsé kellene
Következő projektbe bele kell szorítani
Festés megint csúszik 2-3 évet (lehet közben én is a motorral )
Aktuális ez még, vagy rég túl vagytok rajta?