Ettől a nyomatéka nem változik a motornak, csak a rövid áttétel miatt olyan mintha... de igen, sokkal jobban gyorsult, ellenben hamarabb is elfogynak a fokozatok, a rövid áttétel és a kicsit megrövidült tengelytáv miatt meg sokkal könnyebben emeli az elejét.
Azzal a motorral én nem állatkodtam még, meg amúgyse szerettem a szerpentinezést soha, pályán egyszer voltam ezzel az áttétellel, de nagyon kezdő motoros voltam akkor még, nem igazán húztam nagy gázokat akkoriban (így utólag visszagondolva túratempóban köröztem ) és ezzel az áttétellel nagyon keveset használtam amúgy, mert jött a baleset (az a kretén figyelmetlen furgonos...), aztán eladtam a motort.
Elvileg azon gyárilag 525-ös láncszett van 108 szemes, 16/42 lánckerekekkel. Lánckerékből vegyél pl JT-t, láncból DID-et. Láncból én csak a did zvm-x szériát venném, abból az 525-ös 108 szemes idén 33-34ezer Ft volt boltban. Két lánckerék meg kijön 11-12ezerből. Vagy ha a legtartósabbat akarod, akkor ugyan ezt veszed csak 530-asból. (ehhez tudok adni lánckereket occsóér )
Ha meg azt akarod, hogy jobban álljon kerékre, kicsit jobban gyorsuljon, akkor pl előre rakhatsz 15-ös lánckereket, hátra meg pl 43-ast, így a tengelytávod nem változik. Én SC28-at használtam 15/45-ös áttétellel, úgy egész vicces volt már.:)
Ha meg túl sok is a power, akkor hátulra kisebb lánckerék, és kicsit lomhább lesz, ellenben kevesebbet forog, kevesebbet eszik pl túrázás során, nem mintha túl nagy étvágyuk lenne ezeknek a gépeknek hosszútávon.
Sziasztok
Idén nyáron vettem egy SC33-ast,jövő nyárra szeretnék új lánc szettet venni. De fogalmam nincs milyet vegyek,gondolok most itt márkára.
a másik dolog,mi szerint kell venni láncot és fogaskerekeket?
Gondolom van több szemes lánc vagy kevesebb.
Szóval egy kis segítség kellene milyen legyen.
Köszönöm
Szia.
Írtad hogy van elektronikád.Érdekelne. A rajtuk lévő kódot le tudnád fényképezni? Milyen évjáratra valóak?
Esetleg egy elérhetőséget adhatnál.
üdv
kissé én is pesszimista vagyok de ha készen lessz remélem elnyeri a te tetszésedet is,kapni fog egy sv hátsó ledes lámpát úgy hogy a farokidomot is megcsinálja a műanyagos srác, hegyesre mint a mai motorokon, és kap egy undertail kittet,mini ledes indexeket egy gyönyörű dupont narancs fényezést polirozott alkatrészeket és egy kis carbont,na meg egyedi matrica szettet remélem a szezon elejére elkészül.
nagyon szépen köszönöm a hasznos infókat ahogy készül a szekér teszel fel képeket a lámpát már megoldottam, sikerült vennem agy angel eye projektort egy kis átalakitással nagyot fog mutatni.és elviszem egy müanyag hegesztős sráchoz aki kicsit átalakitja a fejidomot.
Sajnos semmi nem passzol rá úgy, hogy csak leveszed a régi idomot és felteszed az újat. De mindent lehet, csak akarni kell. Veszel egy 2004es idomgarnitúrát, gyártasz hozzá új tartó konzolokat, egy másik segédvázat. A széles kormányhoz lehet kapni ABM vagy Lucas felső villahidat, amiben eleve ott a kormánybefogó helye, vagy átfúrod a gyárit és teszel rá egy befogót. Én az utóbbit választottam, csak előtte feltöltettem alulról a villahíd üregeit aluval, hogy biztosan elbírja a terhelést.
Lámpához megint konzolt vagy a telókra bilincset kell gyártani vagy venni.
Sziasztok megvettem életem első hondáját és szükségem lenne azon emberek segítségére akik tudnak nekem segiteni, mivel régi tipus 1997 cbr 919 szeretném átalakitani hogy megfeleljen a mai kor és az én esztétikai elvárásaimnak is megköszönnék minden olyan segítséget ami hasznos pl:ha szeretném lecserélni a komplett farokidomot mivel kompatibilis mit keressek vagy az elejére mi az a tipus ami esetleg jó itt arra gondolok hogy az ujjabb hondákon 2004-től már szép idomok vannak jó-e rá valamelyik?vagy ha sztreetfighteresre alakitanám nézegettem de nem tudok rájönni hogyan lehet a csutkakormány miatt és a müszerfal miatt felszerelni a naked bikokra kapható lámpát.előre is köszönöm a segítséget esetleg ha valakinek van ideje küldhetne pár képet ha ilyen motorja van és már átalakitotta vagy esetleg van eladó idomszettje.
komolyan.... sok hülyeséget hallottam már, de még mindig meglepődök ..:)